Süper Dadı - Betül Güçlü | Kitap Yorumu

Temmuz 05, 2015
Aşıksanız;
Dağları delebilirsiniz, "Ferhat" derler
Çölleri aşabilirsiniz, "Mecnun" derler
Canınıza kıyabilirisiniz, "Romeo" derler
Ya iki küçük sevimli canavarların tüm sorumluluğunu alıp,kalplerini çalar ve oradan sevdiğiniz kadına ulaşmayı başarırsanız?
İşte o zaman "SÜPER DADI" derler.




Herkese merhaba! Bugün tatlış mı tatlış bir kitabın yorumuyla karşınızdayım. Epeydir kitap okuyamıyordum, bana asırlar gibi gelen bu sürenin ardından arka arkaya şahane iki kitap bitirdim. İlk önce Fatih Murat Arsal'ın Ismarlama Bebek kitabını bitirdim. Fakat yorumunu bir türlü kafamda toparlayıp yazamadığım için Süper Dadı'yı okumaya karar verdim. 

İlk olarak kitabın tasarımına yorum yapmak istiyorum. Kargo gelir gelmez epey mutlu bir surat ifadesiyle kitabı elime alıp inceledim ve arka kapak yazısına da  ba-yıl-dım! Normalde turuncu rengini çok seven bir insan değilim fakat kapaktaki turuncu öyle güzel ki albenisi sizi kendine çekiyor. Ciltli olması ayrı bir güzellik. Bu aralar ciltli kitaplara daha bir ilgi duyar oldum. Neyse, ayracı o kadar şirin ki ben ilk yayınevi sayfasında gördüğümde bayılmıştım. Birde bu dış tasarımın dışında harika bir iç tasarımı var. Şahane çizimler yer alıyor içinde. 


Süper Dadı'yı daha önce Wattpad'de okumadım fakat Müptela Yayınları sayfasında görünce epey bir meraklanarak "Ben bu kitabı okumalıyım!" dedim. Bu aralar Müptela Yayınları şahane kitaplar çıkarıyor ve hepsini görüp almalıyım deyip listeye ekliyorum. Neyse bu ayrıntıları geçip yorumuma geleyim. 


Efran sevdiği kadına ulaşmak için bir plan yapıyor ve bu planı sonucunda Süper Dadı oluyor. Başta ikizlerle ilgilenme konusunda biraz tedirgin olsa da sevdiği kadın için bunu yapabileceğini biliyor. Sare ve Barel birbirine her ne kadar zıt olsalar da Efran zamanla bu iki küçük canavarın sevgisini kazanıyor ve o da onlara büyük bir sevgi bağıyla bağlanıyor. Efran'ın Beril'e olan bu mükemmel aşkını okurken keyif alacak ve vaktinizin nasıl geçtiğini anlamayacaksınız. Ben okurken yüzümde kocaman bir tebessümle okudum. Kitapta hiçbir abartı ve saçma bir yer yoktu. Her şey o kadar dozundaydı ki bitirdiğimde içimde tatminlik duygusu hakimdi. Üzgün değildim şöyle olmasaydı dediğim hiçbir sahne yoktu. Okuduğuma pişman olmadığım, iyi ki okumuşum dediğim kitapların arasında yer alan bir kitap oldu. Okumadıysanız kesinlikle okumalısınız.!



Kitaba Oyum : 5/5 ❤❤❤❤❤

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.