Nehir Erdem - Huysuz ve Ruhsuz | Kitap Yorumu

Ağustos 07, 2015

Herkese merhaba! Normalde bu yorumum Vampir Günlükleri’ne olacaktı fakat kitabı hiç beğenmediğim için yarım bıraktığım için yorumu da yok. Neyse gelelim Huysuz ve Ruhsuz’a. Bu benim okuduğum ilk Nehir Erdem kitabı Çiçek Kızlar ve Deli Divane kitaplarının bir sürü yorumunu okudum fakat kitapları okumak için fırsatım olmadı. Kalemiyle tanışmamı sağlayan Huysuz ve Ruhsuz oldu. Huysuz ve Ruhsuz’dan önce senaristliğini yapmakta olduğu İnadına Aşk dizisini izliyorum ve kalemine hiç tereddütsüz teslim ettim kendimi. Neyse ufaktan kitabın konusuna gireyim.

 Kitabın başında Doğa biraz bana defneyi hatırlattı. Doğa mimar bir kızdır fakat ailesinin şirketinde çalışmak yerine ünlü bir şirket olan  Efe Yağız Korkut’un şirketine iş görüşmesi için başvurur ve görüşme için gittiğinde esas olay başlar . Yağız ve Doğa’nın aşkının klasik yanları dışında çok olağandışı yanları da var. Yağız’ın ve Doğa’nın kıskançlıkları ve inatları aşkları için en büyük engeller arasında yer alırken, Yağız’ın aşk duygusunu bilmemesi ve aşka uzak bir gözle bakması Doğa için birçok acıyı beraberinde getirecektir. Bu ikilinin başta birbirini çeken tutkuları zamanla bütün hatalarını affetmelerini sağlayacak bir aşka dönüşüyor.

İçeriğe fazla girersem spoiler verebilirim diye fazla girmek istemiyorum aslında  ama  birkaç noktaya daha değinmek istiyorum.  Doğa ve Yağız’ın sürekli birbirini yanlış anlamaları beni her ne kadar kırdırsa da en çok kızdığım kısım Berfin cadısının yer aldığı kısımdı. O bölümde keşke kitabın içine girsem de şu kızı evirip çevirip dövsem dedim ki sizlerde okuduğunuzda bana hak vereceksiniz. Bunun dışında birde ileri bölümlerde  sürekli zaman atlaması oldu fakat bu konu ve kurgu gereği böyle olduğu için çok fazla rahatsız etmedi beni. Biraz da tasarımına değinmek istiyorum. Kapaktaki adamı bizzat Yağız olarak düşünebilirsiniz benim kafamda canlandırdığım Yağız’ın birebir aynısı ve çok da güzel bir kapak olmuş. Ayraca gelmem gerekirse ben başta kolye  ne alaka ki demiştim fakat okuyunca ne alaka olduğunu gördüm. Kitabın iç tasarımında bölüm içindeki boşluklar için şahane H&R fontu kullanılmış ben görür görmez  çok beğendim. Kitapta birkaç yazım hatası var ama göze batmayacak şekilde aralıklarla. Kitabı bitirdiğimde pek tatminlik duygusu yaşamadım fakat eğlenceli zaman geçirmek için okunacak güzel bir kitaptı.


Kitaba oyum : 5/3 ❤❤❤

İletişim Adreslerim :

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.