Şüheda Aksu - Güven Bana | Kitap Yorumu

Eylül 25, 2015

Yazar : Şüheda Aksu
Yayınevi : Fenomen Kitaplar 
Sayfa Sayısı : 445
Basım Yılı : 2015
                                                       

"Armin, geçmişin gölgeleriyle yeni bir hayata başlamaktadır. Ağabeyinin gözlerinin önünde öldürülmesiyle birlikte mutsuz geçirdiği yıllardan sonra zorla taşındığı şehir ona hem yeni acılar hem de huzur getirecektir. Eski hayatını ve arkadaşlarını geride bıraktıktan sonra yaşadığı ilk yenilik Serenler Koleji'dir. Karşısına çıkan yeni insanlara güvenip kendisinin bilmediği sırlar engel olacaktır her seferinde. "Kimseye güvenme," sözleriyle büyümüş bir genç kız iken ailesine göre en yanlış kişiye güvenecektir. Peki ya aşk? Acılarının arasında kaybolmuş kırık kalbi hazır mıdır yeni bir duyguya? En az kendisi kadar mutsuz ve zor bir hayat yaşayan donuk maviler mi ısıtacaktır buzlanmaya yüz tutmuş kalbini, yoksa kokusunu oksijenle bir tuttuğu gri, yeşil karışımı gözlerin sahibi mi?"





Herkese merhabalar! Yepyeni bir yorumla karşınızdayım!  
Kitaba Wattpad kitabı olduğu için biraz ön yargıyla başladım fakat okudukça bu ön yargım kalktı. Yazarın anlatımı gayet iyiydi. Doğrusunu söylemek gerekirse bir sürü hata ve anlatımda tuhaflıklar bekliyordum ki hiç öyle değildi. Sanırım kitaplara başlarken ön yargıyı kaldırmalıyım. :)       




 Yavaş yavaş yoruma girmem gerekirse, sayfamda bir okuyucu Yağız'ın aşkına hayran kalacaksın demişti okumaya yeni başladığımda. Evet hayran kaldım ama onun kadar hayranlık duymadım sanırım. Bir de işin ilginç olan kısmı herkes Armin'e kızarken ilginç bir şekilde ben onu sevdim. Tamam kabul arada kızdım :)  Armin'nin hayatı bir sürü sırlarla dolu ve ilk kitapta bunların çok az bir kısmını öğrenebiliyorsunuz. Kitapta sürekli Armin'in gel gitleri yer alıyor ki sanırım en çok kızılan nokta burası. Fakat hayatında bir sürü sır olduğu için böyle davranması bence gayet normal. Benim tek şikayet ettiğim kısım kitabın sonuydu. Birden bitti sayfalara bakakaldım. Bitemez bile dedim ki ikinci kitabı çok merak ettiğimi de ekliyorum. Yazarın çok akıcı bir anlatımı vardı. Kitabı elimden bıraktığımda acaba ne yapıyorlar diye düşündüm ve biran önce bitirmek için çabaladım. Okumak isteyen ve merak eden herkese kitabı öneriyorum fakat sonu hakkında hala keşke öyle bitmeseydi diyorum. Çok oldu bittiye gelmiş gibiydi fakat ikinci kitabın okunması için böyle olduğunu düşünüyorum. 
Kitaba Oyum :  ❤❤❤❤

Son olarak kitabı merak edenler için facebook sayfamızdaki yarışmaya bekliyorumm :)  : 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.