Meleklerin Kanı - Nalini Singh | Kitap Yorumu

Ekim 11, 2015


Kitabın Orjinal Adı : Angels' Blood 
Yazar : Nalını Singh
Çeviri : Bige Turan Zourbakis
Yayınevi : Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı : 399
Basım Yılı : 2015

"Süt yerine kan, sevgi yerine ölümsüzlük."

Herkese merhabalar! Evet her yazımın başında böyle diyorum sanırım yaratıcı selamlamalar bulmalıyım. :D Neyse Meleklerin Kanı kitabının yorumuyla karşınızdayım. Meleklerin Kanı kitabı ilk olarak Artemis Yayınları tarafından çıkarılmış daha sonra bu yepyeni ciltli hali ise Yabancı Yayınları'ndan yeniden çıktı. Kitabın gerek cildi gerek ayracı gerekse içeriği çok güzel :) Meleklerin Kanı "Lonca Avcısı" serisinin ilk kitabı.  Konusu kısaca ;

"Tehlikeli bir yakışıklılığa sahip olan New York Başmeleği Raphael, vampir avcısı Elena Deveraux'ya bir iş teklif etmişti.  Ancak Elena'nın bu sefer peşine düşmesi gereken yolunu şaşıran bir vampir değil, çok daha tehlikeli, çok daha deli bir avdı. 
Avının peşinde Elena bir yandan hızla tutkunun eşiğine sürüklenirken, bir yandan da hayatı için mücadele ediyordu ve hayatını düşmesi kaçınılmazdı. Çünkü başmeleklerin oyunu söz konusu olduğunda ölümlülerin hiç şansı yoktu.."



Kitabın konusu böyle. Tasarımına gelmek istiyorum. Kitap ciltli ve çok güzel duruyor. Dış tasarımı dışında iç tasarımı da şahane ben bayıldım! Karakterlerine gelirsek, Elena bir vampir avcısı ve bir gün avını teslim ettiğinde başmelekten bir zarf alıyor ve onun avı için görevlendiriyor. Bu av sıradan bir vampir avı değil hele ki avladığı şey ise bir vampir değil. Bu av sırasında New York başmeleği olan Raphael'in emrinde ve aralarında bir çekim oluşuyor. Fakat Başmelekler için insanlar aciz varlıklar olarak görülüyor. Belirli bir sistem var. Hayvanlar bile insanlardan üstün görülüyor. Başmelekler ise erişilmez üst tabaka konumunda. Toplum yapısı gruplu şekilde. Biraz daha içeriğe girmek istiyorum fakat spoiler vermekten korkuyorum :( Onun için biraz da anlatıma değineyim. 


Kitap çok hızlı ilerliyor anlatım olarak su gibi gidiyor. Sıkıldığım hiçbir noktası olmadı. Sanırım ilk defa herkes tarafından sevilen bir kitabı sevdim çünkü genelde pek beğenmiyordum. Kitabın sonlarına yaklaştıkça daha bir içine çekiyor. En son bölümden bir önceki bölüm şok geçirmiştim. Aynı zamanda çok şaşırtıcı şeylerde ortaya çıkıyor. Kitabı biraz önce bitirmek istiyorsunuz hele ki sonu. İkinci kitap için şahane bir başlangıç barındırıyor. Bu arada ikinci kitap "Başmeleğin Öpücüğü" en kısa zamanda çıkar inşallah diyorum.
Son olarak kitaba oyum : 5 /5 ❤❤❤❤❤






Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.