Bay Ruffles - Mervenur Çimen | Kitap Yorumu

Aralık 04, 2015

Yazar : Mervenur Çimen
Yayınevi : Kent Kitap
Sayfa Sayısı : 333
Basım Yılı : 2015

"Kayan bir yıldız mıydı bizi birbirimize aşık eden? Yoksa.. İmkansız oluşumuzun verdiği heyecan mı?"

Herkese merhaba! Bu ara sınav stresini üzerimden atmak için eğlenceli kitaplara attım kendimi :) İlk kitabımsa Bay Ruffles'dı. 
Size kısaca konusundan bahsetmek istiyorum,

"Elçim anne ve babasının ayrılması sonucu tek başına kalmış bir kızdır. Onun için daimi olarak ayıcığı Bay Ruffles vardır. Her şeyini onunla paylaşır ve her nereye giderse de yanında götürür. Onun için Bay Ruffles sadece bir oyuncak ayı değildir. 
Çok üzgün olduğu bir gün yıldız yağmurunda yanında Bay Ruffles varken onun insan olup onu sevmesini ve asla terk etmemesini diler. 
Bu dileğinden sonra sabah kalktığında Bay Ruffles'ın insana dönüştüğünü görür. İşte Elçim için her şey o zaman değişir. Biricik ayısı olan Bay Ruffles karşısında canlı kanlı bir insan olarak duruyordur. Zamanla bu duruma alışır. Daha sonra Elçim ve Bay Ruffles birbirine aşık olur. Peki bu aşk Kral Ayıcık'ın sınavlarından geçip mutlu bir sona erecek midir?"


Konusu kısaca böyle. Biraz da kitabın diğer şeylerinden bahsedeyim. Kitap ciltli ve hoş bir iç tasarımı var. Fakat ben kapak tasarımını beğenmedim. Pikseli düşük gözüküyor ve biraz bulanık duruyor. Bunun dışında içeriğini yansıtan bir kapak fakat dediğim gibi bulanık. Kitap iki kitap olarak düşünülmüş. İkinci kitabın adı da "Bayan Ruffles" olacak diye biliyorum, eğer yanlış değilse.
Kitabın sonunda okuyanlar için yazarın kendi el yazısının olduğu bir sayfa var benim çok hoşuma gitti.
Yazarın samimiyetini içeren bir mektup dedim ben. Eğlenceli kitabın samimi yazarı. Kendisini tanımasam da öyle hissettim.
Yazarın çok eğlenceli bir anlatımı var bir solukta oturup bitirebileceğinizi düşünüyorum. Bende öyle oldu. Biraz  karakterlerden bahsedeyim. 
Elçim ; Yaralı bir kız. Sevgi eksikliği hisseden annesi ve babasının ayrılmalarından sonra ortada kalmış tek başına yaşamaya başlamış varı yoğu arkadaşları ve ayıcığı olmuş bir kız. Bütün bunlara rağmen eğlenmeyi de bilen bir karakter.
Bay Ruffles ; Elçin'in biricik ayıcığı. Ayıcıklar Dünyası'nın prensi ve sonradan insana dönüşebilmiş tatlı ve gülmenize neden olacak bir karakter. 


Kitabı okurken hem eğlenecek hem de bi o kadar üzüleceksiniz. Hele ki sonunda vurucu darbe geliyor. Merakla ikinci kitap ne zaman çıkıyordu ya? diyerek çatlıyorsunuz. Hatta bu merakı arttırmak için bir etken, en sonunda ikinci kitaptan alıntı yer alıyor.
Kitabı eğlenceli vakit geçirmek isteyen herkes için tavsiye ederim. Severek okuduğum kitapların arasında yer aldı bile :) 
Yeni bir yorumla görüşmek üzere! :) 

Bana ulaşabileceğiniz adresler :
İnstagram : daisyandbook





Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.