KGBT 20. Tur | Çapkın Düşler - Christine Bell | Kitap Yorumu

Aralık 24, 2015

Yazar : Christine Bell
Yayınevi : Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı : 272
Basım Yılı : 2015 

Herkese merhabalar! Yeni tur kitabımızla karşınızdayım! Facebook sayfamızdaki çekilişe ve alıntılara göz atmak isterseniz tık tık. Bu aralar okul yoğunluğum sebebiyle ne kitap okuyabiliyorum ne de yorum girebiliyorum. Epey bir üzgünüm bu durum karşısında... Umarım en kısa zamanda aktif dönemlerime geri dönebilirim. Neyse tekrar tur kitabımıza geri dönelim. Çapkın Düşler oldukça akıcı bir kitap her zaman yaptığım gibi yoruma tamamen girmeden önce size içeriğinden bahsedeyim.. 

"Çöpçatanlık şirketinin sahibi Grace Love, eski erkek arkadaşının kalbinde açtığı yaralardan sonra çareyi müşterilerine ruh eşini bulmakta arar. Ortağı Serana'nın desteğiyle yeni aşklara yelken açmaya çalışsa da kendini güvende hissettiği tek yer komşusu Trick'in yanıdır. Ancak Trick konusunda tereddütleri vardır. Çünkü Trick çapkın bir tiptir. 
Trick ise Grace ile tanıştığında çapkınlığı bırakmıştır. Ancak tüm yakışıklılığına ve çekiciliğine rağmen Grace bir türlü onu fark etmiyordur. Aklında planlar kuran Trick yeni bir karakter yaratır ve Grace'i kendine aşık etmeye çalışır. Oldukça masum bir duyguyla başlayan bu planı Grace öğrendiğinde ise masum olacak mı?"

Evett! Konusu kısaca böyle :) 
Kitabın öncelikle tasarımından başlamak istiyorum. İçindeki fontlar benim çok hoşuma gitti. Kapağındaki kızda çok güzel bütün kitap boyunca Grace'i o olarak hayal ettim. Trick'i ise İan Somerhalder olarak hayal ettim çok uyumlu oldu :D Kitapta en çok kızdığım nokta ise Trick'in Grace'e oyun oynamasıydı. Hadi onu geçtim bir türlü söyleyememesiydi. Kitap kısa olunca çok içeriğe de girmek istemiyorum. Kısacası ;
Kitap hem akıcı hem de güzel tasarımlı bir kitap. Açıkçası ben kitabı okuyamama durumu (reading slump) içerisindeyken okudum ve kısa olmasına karşın biraz tereddüt ettim ama gayet akıcı ve  güzel bir kitaptı. Grace'in ve Trick'in cesaret isteyen aşklarını okurken hem sinirlenecek ve kitaba müdahale etmek isterken bir yandan da bitmek istemeyeceksiniz. Bu arada güzelim maviş kapağına da bir şans vermenizi isterim. Okumak isteyip de tereddüt eden varsa bir çırpıda bitirebileceğiniz tarzda bir kitap :)

Yeni bir yorumda görüşmek üzere :) 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.