KGBT 21. TUR | Hayatımın Başrolü Olur Musun? - Duygu Özlem Yücel & Selim Çiprut | Kitap Yorumu


Yazarlar : Duygu Özlem Yücel & Selim Çiprut
Yayınevi : Dexplus 
Sayfa Sayısı 356
Basım Yılı : 2015

Herkese merhabalar! KGBT olarak turlarımıza tam gaz devam ediyoruz! :) 2016 yılının ilk blog turu Hayatımın Başrolü Olur Musun? kitabına :)Hem çok tatlı hemde eğlenceli bir kitap.
Konusunu kısaca anlatayım sizlere :





Kerem oyuncudur, Tuvana cast direktörü,
Kerem sosyaldir, Tuvana asosyal,
Kerem âşık olmamaya yeminlidir,
Tuvana aşkı bulmaya;
Kerem'in en sevdiği film "Aşk Her Yerde "dir.
Tuvana'nınki de...

Bir gün oyuncu seçmelerinde karşılaşırlar.
Çünkü aşk oyun oynamayı sever.
Ve son sözü hep o söyler...

(Tanıtım Bülteninden)

Bu arada yarışmamıza katılmak ve alıntılara bakmak için tık tık.
Sanırım uzun zamandır okuduğum en iyi romantik komedilerden biriydi. 
Gerek Tuvana gerek Kerem'in iç sesi çok iyi yansıtılmıştı. Bazı yerlerde kahkahamı tutamadım ve epey güldüm. Kitabı ben reading slump ( okuyamama durum) içerisindeyken okudum ve kurtarıcım oldu :) Bir de karakterleriyle kavga ettiğim kitaplar arasında yerini aldı. Okuyunca anlayacaksınız anlatırsam spoiler olur :D (sinsi okur gülüşü )
Kitapta en sevdiğim karakter Makbuş oldu. Her mahalleye bir Makbuş lazım bence :) Bunun dışında kitabın tasarımına değinmek istiyorum :) Kapağında "Hayatımın Başrolü" dediğiniz kişi için bir kısım ayrılmış orayı kesip o kişinin adını yazıp #Benimaşkım hastegi ile paylaşabilirsiniz. Sizce de çok hoş bir şey değil mi?
Kitabı ilk açtığımızda pembiş pembiş bir ilk sayfası var ;

Pembenin rengi daha bir tatlı fotoğrafla biraz oynadım ama tam gerçek rengi olmadı. Neyse böyle bir giriş sayfası var. Bölüm başlarında karakterlerin çizgi versiyonları var :) 

Şu şekilde :

Çok hoş değil mi ama :) Her bölümün başında farklı farklı var gönül isterdi ki hepsini koyayım ama malumunuz spoiler :D 


***

Kitabı ben bir buçuk günde bitirdim ve bol bol güldüm. Eğlenceli vakit geçirebileceğiniz güzel bir kitaptı. Üstelik hayatınızın boşrolü için de harika bir hediye olabilir ne dersiniz belki Tuana ve Kerem gibi harika bir başlangıç yapabilirsiniz? :)

Son olarak kitabın sonunda bir on dakika kal geldi bana sonra toparlandım tabi kitabı almayı düşünen arkadaşlar bir şans verin bence hem eğlenecek hem de harika karakterlerin iç dünyasına konuk olacaksınız :)

Kocaman öpücükler ve kalpler bende yeni bir yorumda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.