Descendants Of The Sun | Dizi Yorumu

Herkese merhabalar! Blogumu sürekli takip edenler var mı bilmiyorum ama varsa fark edeceklerdir isim değişikliğine gittiğimi. Takip etmeyip sadece bu yazıma bakanlar içinde ufak bir açıklama yapayım. Blogumun daha önce adı Gonca'nın Kitaplığı'ydı. Sadece kitap yorumları giriyordum fakat fark ettim ki sadece kitap yorumları değil başka şeyler de yazmak istiyorum. O zaman dedim ki kendime "Neden blogunun adını değiştirmiyorsun?" 
Birkaç gündür isim düşünüyordum fakat önceki ismimde birkaç değişiklik yapayım dedim. Neyse sonuç bu :) Yeni blog adım ve yeni yazılarımla arada sırada burada olacağım :) 
Gelelim ilk dizi yorumuma.. 


Dizi Adı : Descendants of the Sun
Bölüm Sayısı : 16 Bölüm + 3 Özel Bölüm
Oyuncuları: Song Joong-ki, Song Hye-kyo, Kim Ji-won, Jin Goo ve Onew
Türü : Romantik, aksiyon
Dili : Korece 
Ülke : Güney Kore
Yayın Tarihi :24 Şubat 2016




Konusu : Kaptan Yoo Si-jin (Big Boss) hükümete bağlı bir askerdir. Bir gün Baş Çavuş arkadaşı olan Seo Dae-young(Wolf) 'un telefonu bir hırsız tarafından çalınır ve telefonun peşine düşerler. Hırsızın başkaları tarafından dövülmesi üzerine hastaneye gelen ikili doktor Kang Mo-yeon ile karşılaşır ve Yoo Si-jin kararlıdır bu doktordan bir randevu koparacaktır ama bilmediği bir şey vardır bu doktora deli gibi aşık olacak ve maceradan maceraya koşacaklardır. 


(Yoo Si-jin)

(Kang Mo-yeon)


Baş Çavuş Seo Dae-young ise Albay( tam hatırlamıyorum albaydı sanırım :D )'ın kızına aşıktır. Albay'ın Teymen kızı olan Yoon Myung-joo 'da ona aşıktır fakat babası onun Yoo Si-jin ile evlenmesini istemektedir. Peki bu ikili Albaya aşkını kabul ettirebilecek midir?

(Seo Dae-young)


(Yoon Myung-joo)

Gelelim yoruma :
Şu zamana izlediklerim Kore dizileri arasında en iyi dizi diyebilirim.Gerçi hepsi güzel de bu ayrı bir güzeldi. Kesinlikle yeri çok farklı olacak bende. Bitirene kadar aklım sürekli dizide oldu ve bunun yüzünden kendi kendime spoiler yedim :( Kocaman bir tebrik konduruyorum kendime. Dizide sizi boğan saçma sapan gelgitler yaşayan karakterler yok. Her şey o kadar ciddi ki bazen olaylara müdahale edip onların normal hayat yaşamalarını istiyorsunuz. Dizide ağlayan biri olarak söylüyorum öyle dokunaklı sahnelere sahip ki izleyecekseniz tek başınıza izleyip rahat rahat ağlayın.Bir de dizinin müziklerine değinmeden geçemeyeceğim. Hepsi birbirinden güzeldi. Diziyi izlemediğim zamanlar açıp onları dinledim ki bazı spoilerları da onların videolarından yedim aman ha videoları sadece dinleyin izlemeyin :D Yorumun sonuna sizler için şarkı listesini bırakacağım diziyi izlemeden önce belki dinlemek istersiniz. 


Karakterlere gelirsek off off yani... Yoo Si-jin yüzünden baya bir delirdim diyebilirim. Tam bir şapşikti. Kritik sahnelerde bile bir şapşiklik yapıp güldürdü beni. Doktor Kang 'a ne söyleyebilirim bilmiyorum ama karakter özelliği olarak Yoo Si-jin e oranla daha oturaklı bir yapısı vardı. Karakterleri canlandıran oyuncuların kimyasından mıdır bilmiyorum ama izlerken kendimi aşırı derecede kaptırdığım bir dizi oldu. Bir de benim yan karakter sevdam var. Onlardan da bahsedeyim. Dizide o kadar çok yan karakter vardı ki en ön planda olan baş çavuş ve teymen aşkı o kadar güzeldi ki gerçekten birbirini seven iki insanın savaşı vardı. Birde önceki cümlemde belirttiğim gibi oyuncuların kimyaları o kadar uyumluydu ki gerçekte sevgililer mi bilmiyorum ama kesinlikle yakışıyorlar. 


Çok uzattım sanki yorumu ama son birkaç cümlem daha var onları da yazıp bitireceğim. Dizideki kötü karakterler bile karizmatikti. Argus favorimdi tip olarak :P yoksa ben kötü karakterleri sevmem. Bakınız bu adam Argus:



Fotoğrafları tuhaf da dizide takım elbise giyiyor epey bir karizma yani :D Hee bir de dizinin sonu daha iyi olabilirdi diyorum ama bütünüyle güzeldi.
Önerimdir, izlemeyen varsa. Kesinlikle izleyin!
Neyse çok uzattım. Şarkı listesi ve birkaç görselle sizi baş başa bırakıyorum.



Şarkı Listesi (Sadece Ana Şarkılar)
1-Always
2-Every Time
3-This Love 
4-You are My Everyting
5-Talk Love
6-TBA


Replikler ve Bazı Fotoğraflar









Yeni yorumlarda görüşmek üzeree :) 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.