#Gonca'dan 2016 Enlerim!

Aralık 29, 2016

Herkese merhabalar! Yeni yıl geliyorken bende bir enler yazısı yazayım istedim. O zaman ilk önce kitaplardan başlayalım. Ben bu yıl 71 kitap okudum. Hedefimin 50 olduğunu göz önünde bulundurursak bence gayet iyi bir rakam. Bu 71 kitap arasındaki en beğendiklerim ise şöyle ;

Yılın başlarında okuduğum Yabancı Yayınları'ndan çıkan Anlaşma kitabıydı. Bir gün içinde bitirmiştim ve çok ama çok beğenmiştim.
Yorum için tık tık ;)


Beğenerek okuduğum bir diğer kitap ise Sabahattin Ali'nin karısına ve kızına yazmış olduğu mektuplardan oluşan kitabı Canım Aliye, Ruhum Filiz. 


Kalemini çok sevdiğim Meral ablanın kitabı da tabi ki enlerimde yer alıyor. Hele ki söz konusu Ahmet Sancaktar'sa daha bir en!
Yorum için tıklayınız :)

Amy Harmon'un ilk önce Bir Başka Mavi kitabını okumuştum onu da çok sevmiştim. Tersyüz ise modern Çirkin&Güzel hikayesiydi. Rahatlıkla bir günde bitirebileceğiniz oldukça akıcı ve karakterleriyle ilginizi çekecek bir kitap :)


Söz konusu kitaplar olunca Selvi Atıcı'sız bir yıl düşünemem. En sevdiğim kitabı olan Sen'i bu yıl okudum. Tam bir Demir ve Süheyla hayranı olarak şiddetle tavsiye ederim! Ne de olsa #TeamDeSü !


İzmir ilk olarak papatyalı kapak tasarımıyla ilgimi çekti ve bu şekilde aldım. Aslında Wattpad kitabı olduğu için epey bir tereddüt yaşamıştım fakat okuduktan sonra iyi ki okumuşum dediğim harika bir kitaptı. Müptela Yayınlar'nın sürekli reklam yapılan kitaplarının gölgesinde kaldığını ve hak ettiği yerde olmadığını düşünüyorum.
Kitap hakkında yorumum ; İzmir Yorum


Okuduğum ilk Stefan Zweig kitabıydı. Kesinlikle muhteşemdi. 2 saatte bitirdim ki yazar 60 sayfalık bu kitapta öyle yoğun duygulara yer vermişti ki bu kadar kısa bir kitaptan bu denli haz almam inanılmazdı! 

2016'nın son en kitabı ise Ayfer Tunç'un Suzan Defter kitabı. Kitabın değişik bir sayfa düzeni vardı. Kitabı öyle benimsemişim ki bittikten sonra bir boşluğa düştüm ve okuduğum diğer kitaplarda aynı tadı alamadım :( En şiddetli tavsiyeyi bu kitap için uyguluyorumm :D 

Enlerimi bu kadar değil tabi kii! Bir de dizi film boyutu var burada detaya inmeden sadece isim vererek ilerleyeceğim.

Dizi & Film Enleri :
1- Uyumsuz Serisi / Yandaş (Film)
2- Her Şey Aşktan (Film)
3- W- Two Worlds (Dizi)
4- Descantes of The Sun (Dizi)
5- She Was Pretty (Dizi)
6- Captain America - First Avenger (Film)
7- Sihirbazlar Çetesi 1-2 (Film)
8- The Christmas Secret (Film)

Veee son olarak yeni yılın hepimiz için güzellikler getirmesini diliyorum! Yeni bir yazıda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.