Goblin | Dizi Yorumu

Şubat 17, 2017
Dizi Adı : Goblin
Bölüm Sayısı : 16 +2 özel bölüm
Oyuncular : Gong Yoo, Kim Go-Eun, Lee Dong-Wok, Yoo İn-Na, Yook Sung-Jae
Türü : Romantik, Dram ve Fantastik
Dili : Kore
Yayın Tarihi : 2 Aralık 2016 - 21 Ocak 2017

Merhabalar! Bitirir bitirmez yorumunu girmek istediğim Goblin dizisiyle geldim. Öncelikle şu uyarıda bulunmak istiyorum:
DİKKAT BAĞIMLILIK YAPAR VE GONG YOO SİZİ KENDİNE AŞIK EDEBİLİR!
Spoiler falan vereceğimi düşündünüz değil mi hehehe :D Yok yok vermeyeceğim kendim yemiş olsam bile sizlere bunu yapmayacağım. Lafı uzatmadan konusundan bahsedeyim.

KONUSU:
Bir goblin olan Kim Shin (Gong Yoo)  sevdiği birçok insanın ölümünü görmüştür ve artık hayatını sonlandırmak istemektir. Bunun için de bir geline ihtiyacı vardır ama sıradan bir gelin değil göğüsündeki kılıcı çıkaracak bir geline. Bir gün amnezyadan (hafıza kaybı) muzdarip olan bir ölüm meleği (Lee Dong-Wok) ile aynı evde yaşamak zorunda kalır. Peki goblin gelini ile karşılaştığında neler olacaktır? 


Her defasında izlediğim Kore dizilerinde "yok bundan daha iyisi olamaz" diyorum oluyor. Adamlar çok iyi efekt ve senaryo yapıyorlar şimdi hak yemeye gerek yok :D 
Diziyi ablamla birlikte izledik ve tek pişmanlığım YGS ye bir ay kala başlamam oldu. Bölüm izledikçe vicdan azabı çektim. Siz siz olun sınav öncesi falan izlemeyin. 
---
Dizinin bazı yerlerinde beyninizi yakan olaylar olurken bazı yerlerde aşırı güleceğiniz sahnelerle dolu fakat senarist çok güzel ağlatmasınıda bilmiş. Kendisine sevgilerden bir demet özellikle o mükemmel(!) son bölüm için. Spoiler değil klasik kore dizisi sonları. Adamların tek beceremediği nokta son yazmak.
Bir de benim şikayetçi olduğum bir nokta vardı ki son bölüm aşırı hızlı geçişler ve kırpılmalara maruz kalmıştı bana kalsa 3-4 bölüm daha eklenebilirdi. 
Dizi de en çok dikkatimi çeken noktalardan biri ise oyuncuların giydiği kıyafetler oldu. Azrail'den Goblin'e hepsinin kıyafetlerini sevdim. Cool gösteren kabanlar ve yürüyüşler mükemmeldi! Sunny'nin kıyafetlerine ise ayrı bir aşkla baktım.

Dizinin baştan 15. bölümüne kadar her bir bölümünde ayrı özen ve emek vardı. Gerek görsel efekt gerek oyunculuklarla kendini belli ediyordu. Zaten izlediğinizde bana hak vereceğinizi düşünüyorum.
Önceki cümlelerimde de söylediğim gibi dizinin tek sinir olduğum kısmı son bölümdü. Kendi kafamdan yeni bir son bile yazmayı düşünmüyor değilim. Daha güzel olabilirdi diyorum.
Yorumu bitirmeden önce size birkaç gif ile veda edeyim diyorum bir göz gezdirmeyi unutmayın;)
(coollukta zirve olan bir goblin)
(Şapkamı takayım daha bir havalı olayım diyen Azrail)






Umarım diziyi severek izlersiniz bitirdikten sonra senariste saydırmak isterseniz bana ulaşın birlikte saydıralım:D Günün birinde tutuğunuz bir dileğin gerçekleşmesi ve goblin gibi koruyucu bir meleğiniz olması dileğiyle yeni yorumlarda görüşmek üzere! 
İletişim adreslerim:
İnstagram : @daisyandbook
mail : gncarazz@gmail.com


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.