29 Mayıs 2017 Pazartesi

Strong Woman Do Bong Soon | Dizi Yorumu

Dizi Adı : Strong Woman Do Bong Soon
Bölüm Sayısı : 16
Orijinal Dili : Korece
Türü : Romantik Komedi
Yayınlanma Tarihi : 2017
Ülke :Güney Kore

Merhabalar! Tatlı mı tatlı bir Kore dizisi yorumumla daha karşınızdayım. 
Konusundan kısaca bahsetmem gerekirse,
Do Bong Soon'un ailesindeki tüm kadınlar büyük bir güçle donatılmıştır. Nesilden nesile aktarılan bu güç Do Bong 'a da geçmiş ve artık sıradışı bir insan olmuştur.
Günün birinde yolu Ainsoft 'un CEO'su olan An Min-Hyuk ile kesişir. Do Bong'un gücünü gözleriyle gören Min onu koruması olarak tutar ama bilmediği bir şey vardır bu kıza aşık olacak ve birlikte maceradan maceraya koşacaklardır.


Taadaaaa! İlk karşılaşma kızımız epey bir atarlıyken esas oğlanımız hem cool hem de şaşkın! Dizi boyunca sanırım en sevdiğim şeylerden biri Min'in harika mimikleriydi. Bir insan bu kadar şapşal ve sevilesi olamaz yahuu *kalpçikler kalpçikler*
-Senin de sevmediğin bir kore dizisi yok dediğinizi duyar gibiyim şuana kadar izlediğim diziler kötü değildi ben ne yapayım adamlar çok iyi senaryo ve çekim yapıyorlar beğenmemek ayıp olur yaniii-


Dizi boyunca abartısız her bölümde kahkaha atıp yaaaa bunları yiyeceğim çok tatlılar dedim.(İZLERKEN ADETA ERİDİ.)
 Resmen firendship goals yani bir insan birbirine bu kadar mı yakışır *_*


Kızlar size harika bir haber gifte gördüğünüz muhteşem beyefendimiz de dizide! Min ne kadar şapşal ve ponçik ise Kook Doo ise bir o kadar sakin ve cool. Üstelik de polis! 
Üzülerek belirtmek istediğim bir nokta var ki ikinci çoçuk..  BOF'dan sonra en çok üzüldüğüm ikinci çoçuk sendromuydu.  Harcıyorlar yanii hem de hiç kıymadan çatır çutur gidiyor garibim.. Neyse Min'i kaptırdık ama Kook Doo bizim ;)


İkisi yan yana gelince fazla tehlikeli durmuyorlar mı? En azından kalbimiz için.. Fazlasıyla... Biraz da ponçik kızım Do Bong dan bahsedeyim.



Oyuncak bebek gibi değil mi? Böyle bakınca Min kadar benim de kalbim eriyor. Bu kadar tatlı olmak zorunda mısın acaba?


Eee güzellik bir yere kadar malum kızımız Hulk 'ın kız versiyonu gibi olduğu için arada ciddiyete bürünüyor. 


Dizi her ne kadar romantik komedi olarak geçse de aksiyon ve macerası da bol.Vıcık vıcık aşktan sıkılmıyoruz yani. Arada beyin jimlastiği de yapıyoruz. Bu açıdan da bir artısı var bende. Yukarıda ki gif içinse yorum yapmıyorum.. *kıskandı.*

Dizi hakkında değinmek istediğim bir diğer nokta ise ostları!
Ben diziyi izlemeden önce ostlarını dinlemiş ve çok sevmiştim. Dizi de ise öyle yerlere yerleştirmişler ki tam olarak verilmek istenen duyguyu hissedebiliyorsunuz.
Sevdiğim ostları bırakayım;





Dizi hakkında söyleyeceklerim bu kadar bütünüyle sevdiğim bir dizi oldu. Birkaç tane daha gif bırakıp gidiyorum. O zaman dans!






Yeni yorumlarda görüşmek üzere..

instagram : daisyandbook






6 Mayıs 2017 Cumartesi

Flower Boy Next Door | Dizi Yorumu

Dizi adı : Flower Boy Next Door
Bölüm Sayısı : 16
Dili : Korece
Türü : Romantik - Komedi

Herkese merhabalar! Uzun zamandır kore dizisi yorumu girmiyordum yeni bir dizi ile geldim.
Dizinin yayın tarihi 2013'e dayanıyor. Konusu ise,
Bazı olaylardan dolayı kendini eve kapatmış olan kızımız Go Dok Mi 'nin karşı komşusuna platonik olarak aşıktır. Bir gün onu gözetlerken İspanya'dan gelen kardeşine yakalanır ve her şey burada başlar.
İspanya'dan gelen Enrique, Go Dok Mi için bir şeyleri değiştirmek ister. Fakat bu düşündüğü kadar kolay olmayacaktır. 
Bir de Go Dok Mi 'ye platonik bir beyefendimiz var.Oh Jin Rak. Webtoon çiziyor kendisi. Konusu hemen hemen böyle daha fazla detay verirsem spoiler olacak gibi o yüzden susuyorum. ;) 
Diziyi genel olarak sevdim ve bolca güldüm.Bir de sanırım şuana kadar izlediğim kore dizileri içerisinde en iyi sona sahip olanı Flower Boy Next Door'du. Senaristine bolca tebrikler.
Saçma sapan olaylar üzerinden gereksiz şeyler çevirtmediği için ayrıca bir tebriği daha hak ediyor. Gereksiz alavere dalavere olmayan dozunda komedi dozunda aşk görmek istiyorsanız izleyin derim. Kafa dağıtmaya bire bir.
Bana bu kadar gevezelik tabiki yetmez o yüzden;

 Biraz daha gif şöleni ve film hakkında gevezelik edeyim spoilersız tabiki ;)


Dizinin şapşalı Enrique'nin yaptığı her şey ayrı bir olay ayrı bir komediydi. Kendimi gülmekten alamadım. Dizinin başından sonuna kadar kullandığı pandalı şapkadan bulan olursa bana bir haber etsin :D Sevimlilikte zirve yapan bir karakterdi.Böyle ekrana yapışıp şapşalsın diye birkaç kez bağırmış olabilirim :D


Aşırı depresif olan Go Dok Mi'yi ise pek sevebileceğimi söyleyemeyeceğim. Ne sevdim ne de sevmedim. Tarafsızım.
Fakat şunu söylemeden geçemeyeceğim The Heirs'ta Park Shin Hye 'nin oyunculuğu daha güzeldi. 


Eveet! Size bahsettiğim panda şapkası bu ^_^ Burada Enrique 'ciğim olayı biraz abartıp tamamen panda olmuş ama olsundu :D Birkaç ponçik gif daha bırakayım..



Sizce de çok tatlı değil mi? ^_^
Birkaç dakika baka durun devam edelim.


Dizide belki de en sevdiğim noktalardan biri ne olursa olsun Enrique ve Oh Jin Rak'ın arkadaş olmalarıydı. Hele öyle bir sahne var ki *tamam tamam sustum*



Bu arada Oh Jin Rak'ın karizması fenaaa değil mi? Adamın paspal hali bile fena kızlar benden söylemesi :)


Dizinin erkekleri ;



BONUSLAR*


*sevmediğim birinin yanından geçerken ben*


*sevmediğim birine attığım bakış*


*hee onu da yaparım derken ben*


*sevimli görünmeye çalışırken ben*

*doğrusunu bildiğim yalanları dinlerken ben*
*yav he he*

*yıkılmadım ayaktayım dedikten 5 dakika sonra ben*

Diziye puanım : 4/5