Flower Boy Next Door | Dizi Yorumu

Mayıs 06, 2017
Dizi adı : Flower Boy Next Door
Bölüm Sayısı : 16
Dili : Korece
Türü : Romantik - Komedi

Herkese merhabalar! Uzun zamandır kore dizisi yorumu girmiyordum yeni bir dizi ile geldim.
Dizinin yayın tarihi 2013'e dayanıyor. Konusu ise,
Bazı olaylardan dolayı kendini eve kapatmış olan kızımız Go Dok Mi 'nin karşı komşusuna platonik olarak aşıktır. Bir gün onu gözetlerken İspanya'dan gelen kardeşine yakalanır ve her şey burada başlar.
İspanya'dan gelen Enrique, Go Dok Mi için bir şeyleri değiştirmek ister. Fakat bu düşündüğü kadar kolay olmayacaktır. 
Bir de Go Dok Mi 'ye platonik bir beyefendimiz var.Oh Jin Rak. Webtoon çiziyor kendisi. Konusu hemen hemen böyle daha fazla detay verirsem spoiler olacak gibi o yüzden susuyorum. ;) 
Diziyi genel olarak sevdim ve bolca güldüm.Bir de sanırım şuana kadar izlediğim kore dizileri içerisinde en iyi sona sahip olanı Flower Boy Next Door'du. Senaristine bolca tebrikler.
Saçma sapan olaylar üzerinden gereksiz şeyler çevirtmediği için ayrıca bir tebriği daha hak ediyor. Gereksiz alavere dalavere olmayan dozunda komedi dozunda aşk görmek istiyorsanız izleyin derim. Kafa dağıtmaya bire bir.
Bana bu kadar gevezelik tabiki yetmez o yüzden;

 Biraz daha gif şöleni ve film hakkında gevezelik edeyim spoilersız tabiki ;)


Dizinin şapşalı Enrique'nin yaptığı her şey ayrı bir olay ayrı bir komediydi. Kendimi gülmekten alamadım. Dizinin başından sonuna kadar kullandığı pandalı şapkadan bulan olursa bana bir haber etsin :D Sevimlilikte zirve yapan bir karakterdi.Böyle ekrana yapışıp şapşalsın diye birkaç kez bağırmış olabilirim :D


Aşırı depresif olan Go Dok Mi'yi ise pek sevebileceğimi söyleyemeyeceğim. Ne sevdim ne de sevmedim. Tarafsızım.
Fakat şunu söylemeden geçemeyeceğim The Heirs'ta Park Shin Hye 'nin oyunculuğu daha güzeldi. 


Eveet! Size bahsettiğim panda şapkası bu ^_^ Burada Enrique 'ciğim olayı biraz abartıp tamamen panda olmuş ama olsundu :D Birkaç ponçik gif daha bırakayım..



Sizce de çok tatlı değil mi? ^_^
Birkaç dakika baka durun devam edelim.


Dizide belki de en sevdiğim noktalardan biri ne olursa olsun Enrique ve Oh Jin Rak'ın arkadaş olmalarıydı. Hele öyle bir sahne var ki *tamam tamam sustum*



Bu arada Oh Jin Rak'ın karizması fenaaa değil mi? Adamın paspal hali bile fena kızlar benden söylemesi :)


Dizinin erkekleri ;



BONUSLAR*


*sevmediğim birinin yanından geçerken ben*


*sevmediğim birine attığım bakış*


*hee onu da yaparım derken ben*


*sevimli görünmeye çalışırken ben*

*doğrusunu bildiğim yalanları dinlerken ben*
*yav he he*

*yıkılmadım ayaktayım dedikten 5 dakika sonra ben*

Diziye puanım : 4/5 












Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.