Daima Aşk Kazanır - Asude | Kitap Yorumu

Temmuz 05, 2017



Yazar : Asude
Türü : Romantik Komedi
Basım Yılı : 2016
Yayınevi : Ephesus Yayınları 
Sayfa Sayısı : 544
Seri Durumu : -



Her kaçış bir esarettir aşkta… Ve her esaret bir galibiyettir aslında… Tekin Soyönder, kuralları yalnızca kendisinin koyduğu tehlike dolu yaşamında güçlü ve yenilmez bir iş adamıydı. Bütün dünyayı korkuttuğu halde Rüya'yı durmaksızın kendine çekiyordu. Bu baş belası kızdan kurtulmaya, çatık kaşları ve yakıcı öfkesiyle onu kendinden uzak tutmaya çalıştı ancak hayat onlar için çoktan bir rol belirlemişti... Rüya, sınırları babasının çizdiği bunaltıcı hayatında ilk kez bir maceraya atılmak istedi. Bu macera ailesini iflasa sürükleyen adamdan intikam almayı amaçlıyordu. Henüz işin başındayken tatsız bir tanışma yaşadığı Tekin Soyönder'e toslayınca, kaçıp gitmek yerine onunla inatlaşmayı seçti. Sarpa saran acemi bir plan, hem Rüya'nın hem de Tekin'in hayatını karıştıracak, yeniden bir araya gelmeleri kaçınılmaz olacaktı. Çünkü macera yanlış başlamış olsa da, bu iki zıt insanı birbirine bağlayan bir doğruyla son bulacaktı.

(Tanıtım Bülteninden)


Söz konusu Tekin Soyönder olunca ben kitaba olabildiğince beklenti içinde başladım. Bundan mıdır bilinmez kitabın ilk başlarında Rüya'nın saflığı, Tekin'in odunluğu beni aşırı sinir etti ki artık nasıl sinir olmuşsam kitabı başka bir zamana ertelemeyi düşünmüştüm. Hatice ablayla konuştuktan sonra ileride daha akıcı ve iki karakterinde daha katlanılabilir olduğunu söylediler ve bende bu gazla devam ettim ki iyi ki de etmişim. 130'dan sonra kitap daha hızlı bir şekilde ilerlemeye başladı.
Olayların gelişmesiyle birlikte daha da akıcı oldu.
Kitabın içinde bazı yerler klişe olmasına rağmen yazar bunları okutturacak bir kalem kullanmıştı ve bu klişeler okuyanı rahatsız etmiyordu. Karakterlerin duygu yoğunluklarını da başarılı bir şekilde aktarmıştı. Ne düşünceleriyle fazla boğuluyorduk ne de karakterler ne düşünüyor diye kafayı yormuyorduk.
Biraz karakterlerden bahsedeyim. 
Tekin Soyönder..
Rüya'nın söylemiyle bütün olumlu somut özelliklere sahipken yarı olumsuz soyut özelliklere sahip odun bir beyefendimiz. Kitabın başında kafasına sıkmak istediğim derecede uyuz da..
Şükür ki sonlara doğru yaptıklarını unutturacak kadar muhteşem bir insana dönüşüyor.
Rüya Gören...
Yanlış okumadınız kızımızın adı Rüya soyadı da Gören.. Şaka gibi değil mi? Kendisi kitapta epey bir şakaya maruz kalıyor zaten bir de ben yapmadan kendisini tanıtmaya devam edeyim.
Kızımız aşırı saf, orta güzellikte ve Tekin'in söylemiyle çalı kafalı. Kitapta saçlarının kıvırcıklığı aşırı vurgulandığı için bu vurguyu yapmadan geçemeyeceğim aa bir de unutmadan acemi bir ressam. Öncelikle şunu belirteyim kitabın sonuna kadar kendisini pataklamak istedim. Yahu bir insan saf olur da bu kadar da olmaz yani... Tamam bazı yerlerde taktir ettiğim de oldu ama kendisine karşı nötrüm.
Saf maf ama sonuç olarak Tekin'in karısı oldu :D :D
Bir de yan karakterlerimiz var.
Aylin ve Serdar.
Aylin, Rüya'nın kuzeni. Zengin bir ailenin kızı olduğu için birazcık da şımarık. 
Serdar ise tam tersi bir kişiliğe sahip adeta ikinci Tekin. 
Serdar beyi sevdim fakat Aylin için aynı şeyleri hissetmiyorum. Sevimsiz şey -_-
Açık ara gıcık olduğum karakterlerde 1 numara oluyor kendisi. *kızgınemoji*
*****
Kitabı genel olarak sevdim. Keyifli vakit geçirmek ve kafa dağıtmak isterseniz tavsiye ederim.
Kitaba puanım : 4/5 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.