Yarıyıl Raporu - Mimlendim!

Temmuz 16, 2017

Herkese merhabalar!
Yeni mimle karşınızdayım. Ablacığım Gizem (Mor Düşler Kitaplığı ) beni mimlemiş. Yılın yarısına kadar okuduğum kitaplar hakkında birkaç soru yanıtladım. Bakalım yılın yarısına kadar ne yapmışım?

1- Şuana kadar okuduğun en güzel kitap?
-Karakteri Mehmet sayesinde Deli Divane.

2- Şu zamana kadar okuduğun en iyi devam kitabı?
-Bu yıl seri kitap okumadığım için bu soruyu pas geçiyorum :)



3- Okumak istediğin fakat henüz okuyamadığın yeni çıkan bir kitap?
- Roma Ben Geldim. Bu ara çok fazla denk geliyorum. Oldukça fazla olumlu yorum gördüm. Merak ettiklerim arasında. 

4- Yılın diğer yarısında çıkmasını çok beklediğin bir kitap?
-Öyle çıkmasını dört gözle beklediğim kitaplar yok fakat ille isim belirtmem gerekirse,
FMArsal'ın  Buz Sıcağı ve Zeliha Eren'in Yemezler Güzelim kitaplarını söyleyebilirim.

5- Seni hayal kırıklığına uğratan bir kitap?
-Tomris Uyar, Dizboyu Papatyalar. Bu kitap hakkında ne bekliyordum bilmiyorum ama okurken aşırı derecede sıkıldım...



6- Seni şaşırtan bir kitap?
-Dex'ten çıkan Bininci Kat kitabı beklemediğim olaylara yer verdiği için epey şaşırmıştım. Bir de buna ek olarak Karantina demek istiyorum. Sonunda aşırı bir şok halindeydim.

7- Favori yeni yazarın ?
-Şuana kadar okuduğum çoğu yazarı daha önce okuduğum ve okumadıklarım da favorim diyebileceğim kadar etkili bir dil göremediğim için favorim şu diyemem.

8- En yeni favori karakterin?
-Tabiki Tadımlık Aşk'taki Soysal çifti. Burçak ve Dinçer yazılmaya başladığı andan itibaren favorimdi.Sanırım tahtlarını sallayacak bir çift okumam zor.



9- Seni ağlatan bir kitap?
-Bu yıl daha çok güldüren kitaplar okudum.

10- Seni mutlu eden bir kitap?
-Buna birden çok cevap vereceğim. Tadımlık Aşk ve Deli Divane.. Yüksek sesle kahkaha attığımı hatırlıyorum. Cidden güzel yazılmış romantik komedi kitaplarıydı. Tavsiye ederim muhakkak okuyun!

11- Kitaptan uyarlanan en beğendiğin film?
-Film izlemeyeli baya oluyor. Genelde dizi izliyorum.



12- Bu yıl yazdığın favori kitap yorumun?
-Hmm zor bir soru. Bana göre Lirik Prenses Tezer yorumum güzeldi. Favori diyemem ama yazarken epey düşünmüştüm. 
Okumak isterseniz tıklayınız :)

13- Bu yıl satın aldığın en güzel kitap?
-Didem Madak'ın şiir kitapları seti açık ara favorimdir.

14- Yıl sonuna kadar neleri okumak istiyorsun?
-Listeleyince okuyamamak gibi bir huyum var. Daha temmuz ayında okuyacaklarımı bile okuyamadım başka kitaplara başladım. Bu yüzden kitaplığımda bulunan ve okumadığım tüm kitaplar diyerek politik bir cevap veriyorum :D Haa bir de şu reading challange şeyisini tamamlasam hiç fena olmaz :')




Ben kimseyi mimlemiyorum efenim. İsteyen arkadaşlarım varsa beni mimlemiş olarak farz edip yapabilirler. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. Okuduğunuz için teşekkürler. ♥



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.