GKBT 30. Tur | Fatih Murat Arsal - Buz Sıcağı | Kitap Yorumu



Yazar : Fatih Murat Arsal
Türü : Romantik
Yayınevi : Ephesus Yayınları
Basım Yılı : 2017
Sayfa Sayısı : 511
Basım Türü : Ciltli
Seri Durumu : -


KONUSU :
Zafer Atalay başarılı bir doktordur. Hayatta istediği her şeyi yapmış istediği her şeyi almış biridir, aşk dışında. Bir gün araba ile giderken Zeynep ile karşılaşır. Zeynep harap bir halde yol kenarında yürürken hiç yapmayacağı bir şey yapar ve onu arabasına alır. İşte bu andan itibaren hayatında hiç düşünmediği şeyler yapacak ve bu kız ile hayatındaki tek eksik olan aşkı tamamlayacaktır. 


"Ben asla korkutmam! İnanın bana... dediğim her şeyi yaparım."

Buz Sıcağı, her ne kadar ismi buzlu olsa da sımsıcacık bir hikaye. Fatih Murat Arsal'ın kalemi ve kurguları, birkaç kitabını okumuş kişiler tarafından "heh! işte bunu FMArsal yazmış" dedirtecek şekilde bir yapıya sahip ki Buz Sıcağı da onlardan biri. Benim kitaba dair en sevdiğim nokta, Anlaşma kitabını okurken aldığım tadı vermesiydi. Yazarın en sevdiğim kitabının Anlaşma olduğunu göz önüne alırsam Buz Sıcağı'nı bitirdiğim an işte bu! Anlaşma'dan sonra nihayet ikinci Yavuz ve Merve diyebildim. 
**** 
Zeynep oldukça aklı başında biz kızdı. Şükürlerrr! Diğer kadın karakterlerin bizleri delirttiğini göz önüne alırsam içimden Zeynep bir harikasın demek geliyor :D Kızımız oldukça güzel ve akıllı olmasının yanında oldukça mütevazı. Bazı durumlarda ise cüretkar.  Erkek karakterimiz olan Zafer ise klasik FMArsal erkeği. Bilmeyen bayan okurlar için şu örneği vermek istiyorum. Çok istediğiniz bir çanta veya ayakkabı var ve bu ayakkabı ya da çanta sınırlı üretim. Heh! işte FMArsal erkeği olarak tanımladığımız şahıs tam olarak bu hissiyatı oluşturuyor. Sınırlı üretim ve çok da değerli :D Şimdi erkek okuyucular da diyecek ki blogger hanım cinsiyet ayrımcılığı yapmayın! Onlar için de şu örneği vereyim, uzun zamandır istediğiniz araba için tüm parayı biriktirmişsiniz de arabayı almak için bir tek galeriye gitmek kalmış gibi bir hissiyat. :)
Yazarın dili ise oldukça sade ve yormuyor. Okurken karakterlerle bütünleşiyor onların yaşadıklarına ortak oluyorsunuz. Bakınız ben okurken aşırı derece tepki verdiğim için ablam spoi vereceğim diye hop oturup hop kalktı :D Yazarın yaşatan bir dili var yani :) Okurken büyük bir keyif alacaksınız bence :) Özellikle daha önceden FMArsal okumadım ve hangi kitabından başlamalıyım diye düşünen arkadaşlarım varsa bu kitabı şiddetle öneririm! Alın okuyun sonra zaten müptelası olacağınız için yazarın diğer kitaplarına dadanacaksınız :) Kitabı yorumumdan da anlaşılacağı üzere çok çok sevdim. Üstelik söylemeden geçemeyeceğim kitabı okuyamama durumu içerisindeyken elime aldım ve tahmin edin ne kadar sürede bitirdim? 6 saat evet yanlış okumadınız 6 saatte. O derece sevdiğim bir kitap oldu. Tavsiye ederim! Muhakkak okuyun :)

Puanım : 5/5

2 yorum:

  1. Teşekkür ederim. Yorumunu çok keyifle okudum. :) Özellikle içten sözlerin ve memnuniyetin için çok mutlu oldum. İnşallah her yeni romanda bu keyfi alırsın. :)

    YanıtlaSil
  2. Ne düşündüysem onu belirttim hocam. Kaleminize sağlık yeni romanlarınızı merakla bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.