Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği ve Etkinlik Okuma Listem

Ocak 31, 2018

Merhabalar! Yeni ve oldukça güzel bir etkinlikler geldim. Mor Düşler Kitapliği 'nda gördüğüm etkinliğe ben de katılayım dedim :)

Etkinliği başlatan arkadaş : Hayata Dair Her Şey 
Etkinliğin ufak içeriğinden bahsedeyim detaylı halini Hayata Dair Her Şey blogunda bulabilirsiniz.


1 Ocak 2018 ile 20 Aralık 2018 tarihleri arasında seri kitaplar okuyacağız. Seriye illa baştan başlamak gibi bir zorunluğumuz yok. Seri kitap olması yeterli :)

Benim okuyacağım seri kitaplar ise şöyle :

1- Chicks and Sticks Serisi - Heidi Betts
-Seviyor Sevmiyor (Ocak ayında okundu)
-Bir Yumak Aşk

2- Beni Seç Serisi - Kiera Cass
Beni Seç ( Ocak ayında okundu)
Elit (Ocak ayında okundu)
Sonsuza Dek (Şubat Ayında Okundu)
Saraydan Hikayeler - Prens ve Muhafız 
Veliaht Prens 
Saraydan Hikayeler - Kraliçe ve Gözde

3- Gizli Bahçe Serisi - Kang Yi Eul
Gizli Bahçe 1-2 (Ocak ayında okundu)

4- Katiller Çetesi - J. A. Redmerski
Kötülük Tohumları
Kara Kurt

5- Ay Günlüğü Serisi - Marissa Meyer
Scarlet (Ağustos ayında okundu.)

6- BİS Serisi - Zeliha Eren 
Yemezler Güzelim (Haziran ayında okundu.)

7- Rotasız Seyyah Yol Hikayeleri - Mehmet Genç
Rotasız Seyyah - 2 

8- Aşkın Renkleri Serisi - Burcu Büyükyıldız
Bir Günah Gibi
Cezayir Menekşesi

9- Sonsuza Kadar Serisi - Burcu Büyükyıldız 
Aşk Her Şeyi Affeder Mi?

10- Çevrimiçi Kız Serisi - Zoe Sugg
Çevrimiçi Kız (Haziran ayında okundu.)
Çevrimiçi Kız Turnede
Çevrimiçi Kız Solo

11- Alacakaranlık Serisi -Stephenie Meyer
Alacakaranlık (Haziran ayında okundu.)
Yeniay (Haziran ayında okundu.)
Tutulma (Haziran ayında okundu.)
Şafak Vakti

12- Penryn & End of Day Serisi
Meleğin Düşüşü  ( Ağustos ayında okundu.)

Listem şimdilik bu kadar zamanla yeni kitaplar ekleyebilirim. Etkinlik sonunda değerlendirme yazısında buluşmak dileğiyle hoşçakalın.

Bana ulaşabileceğiniz adreslerim :
instagram : @daisyandbook
facebook : Gonca'nın Dünyasından
gncarazz@gmail.com



4 yorum:

  1. Listelerdeki kitapları not almaya devam. Bakalım kim daha fazla okuyacak :)

    YanıtlaSil
  2. Katıldığın için çok sevindim :-)

    Ay Günlüğü Serisi ve Beni Seç Serisini ben de okumak istiyorum.

    Sihirli Çıkrık Serisini de okuyacakmışsın. Blog dünyasında bu kitapları benden başka okuyan birine rastlamamıştım. Halbuki çok güzel bir seri. Seveceğine eminim.

    Keyifli okumalar. Umarım bütün listesini hatta fazlasını okursun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Beni Seç çok abartılmış bence :D Okursanız kesinlikle beklenti ile başlamamanızı tavsiye ederim. Onun dışında Ay Günlüğü Sersinin ilk kitabını çok beğenmiştim. İnşallah diğer kitapları da öyledir. Sihirli Çıkrık serisi ilk kitabı beğendim de ikinci kitap pek iyi değildi bence. Hatta üçüncü kitabı okumayacaktım bir vesile ile okumuş olayım dedim. Bir de bu güzel etkinlik için teşekkür ederim. Umarım hepimiz hedeflediklerimizden daha fazlasını okuruz :) Mutlu günler :')

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.