Ao Haru Hide / Blue Spring Ride | Anime Yorumu

Adı : Ao Haru Ride / Blue Spring Ride
Tür : Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı : 12
Bölüm Süresi : 25 dakika

Herkese merhabalar! Bu sefer dizi yorumlarımdan biraz farklı olarak anime yorumu ile geldim. Daha önce anime yorumlamadığım için biraz tereddüt ediyorum açıkçası. Lütfen okuduktan sonra yorumla ilgili düşüncelerinizi aşağıdaki bölümden belirtmeyi unutmayın :)


KONUSU:
Futaba lisede ortaokuldan farklı olan bir kişilik yaratmak ister. Ortaokulda sevimli görünüşü yüzünden dışlanmış olduğundan erkeksi davranışlar sergiler. Lise böyle giderken birden hiç beklemediği bir şey olur ve okuduğu liseye ilk aşkı olan Tanaka-Kun gelir. Fakat ortaokuldaki halinden eser yoktur. Tıpkı Futaba gibi o da büyük bir değişim geçirmiştir. İkili de değişmeyen tek şey birbirine olan aşklarıdır. Peki bu kadar değişime karşı gelip birbirlerine aşklarını ilan edebilecekler mi dersiniz?


Animenin 25 dakika ve 12 bölüm olması beni cezbeden noktalardan biri oldu. Bu aralar çok uzun soluklu dizi ve filmlere katlanamıyorum açıkçası. Bunun için çıtır çerez bir şeyler arıyordum. Oda arkadaşım mangasını okuduğunu söyleyip izleyelim deyince fırsatı kaçırmadım. Birlikte izlemeye başladık. Başlarda oldukça komik ilerledi. Yer yer de romantik sahneleriyle "voaa! çok tatlısınız!" nidalarıyla hayran hayran izlememize neden olurken zaman zaman da çok kızıp söylendiğimiz bir animeydi.
Bize göre 11. bölüme göre her şey güzeldi. Fakat ben biraz olayların yavaş gelişmesi konusunda biraz sıkıldığımı söylemeliyim. Bunun yanında bir de o son bölümle bütün güzellik battı arkadaşlar. O kadar oldu bittiye gelmişti ki son bölüm kesinlikle böyle olmamalıydı diye düşünüyorum. Daha birkaç bölüm uzatılıp daha güzel bir şekilde bitirilebilir. Bu yorumu yazmadan önce birkaç sitede denk geldim ve arkadaşım da aynı şeyi söylemişti. Mangası sanırım daha iyiymiş. Okumadığım için bu konuda net bir karşılaştırma yapamam ama vaktimin olduğu bir zaman mangasına da bakmak istiyorum.
Başlarda işleniş bakımından güzel olduğunu düşünsem de son bölümüyle beni epey hüsrana uğrattığı için tavsiye ediyorum diyemeyeceğim. Çünkü zamanım boşa gitmiş gibi hissettim bitirince. Havada kalan sonları seven arkadaşlarım varsa anime hoşlarına gidecektir fakat benim gibi net bir sonuç isteyen arkadaşlarıma pek tavsiye edemem. Bu muydu yani deyip bir 5 dakika düşünme haline bürünmenizi istemem :D Sonra vay efendim uyarmadın olayı olmasın :')
Böylelikle bir yorumun daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. 
Bundan sonra gelecek blog yazılarımı önceden kafamda belirlediğim için sizler de paylaşayım.
La La Land film yorumu,
Tokyo Ghoul (anime)1 Sezon yorumu ve son olarak da It's Okay That's Love kdrama yorumu gelecek :) 
Diğer yazılarda görüşmek dileğiyle animeden birkaç replik ve fotoğrafla sizleri baş başa bırakıyorum.





Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.