Temmuz Ayı Raporu! | Neler Okudum, İzledim, Dinledim?

*fotoğraf; pinterest*


Bir ay daha geldi ve gitti. Bu ay süresince neler yaptığıma dair klasik bir ay raporu getirdim. Her ne kadar rapordaki şeylere tek tek yorum girmek istesem de ne yazık ki isteğimin olduğu anlarda yazmayınca daha sonra yazmakta zorlandığım için bu ay raporları sayesinde kısa kısa yorumlar bırakıyorum sizler için. 

İlk olarak neler okuduğuma bakalım. Hedefim 15 kitap okumaktı fakat son iki hafta pek bir şey okuyamadığım için; Temmuz ayında 12 kitap okudum. Bakalım onlar neler?

📚TEMMUZ AYINDA OKUDUKLARIM :

1- Tezer Özlü'den Leyla Erbil'e Mektuplar
Tezer Özlü benim lisede tanıştığım ve bir daha da bırakmadığım bir yazar. Bu kitabını epeydir okumak istiyordum bu aya kısmet oldu. Bu kitap hakkında söylemek istediklerimi şurada söyledim okumak için tık tık.

Kitaba puanım : 10/10

2-Bir Yumak Aşk (Sihirli Çıkrık Serisi #3)
Oh çok şükür beni yıldıran bir seriyi de bu ay bitirdim. Açıkçası kitap klişelerin klişesi niteliğindeydi benim için. Bazı yerlerini sevmedim diyemem ama genel olarak klasik bir kitaptı. Yazıldığı zamanı göze aldığımda o zamanlarda çok okunanlara girecek bir kurguya sahip fakat günümüzde bu türde çok fazla kitap olduğu için ne yazık ki benim çok sevdiğim bir kitap olamadı.

Kitaba puanım : 6/10

3-İnsan Ne İle Yaşar?
İnsan Ne İle Yaşar benim ilkokul yıllarımda soluksuz okuduğum bir kitaptı. O zamanlar aşırı severek okumuştum. Aradan epey zaman geçince yeniden okumak istediğim. Okuduğumda tekrar aynı hazzı aldığımı söyleyebilirim. Kısa hikayeleriyle içine çekiyor kendini. Normalde hikaye sevmeyen ben bir kerede bitirdiğim için henüz okumayan varsa kesinlikle tavsiyemdir!

Kitaba puanım : 10/10

4-Kıyı Kitabı
Ece Temelkuran ile tanışma kitabım olan bu kitap hakkında da yorum yazmıştım. Okumak için tık tık.

Kitaba puanım : 8/10

5-Sevdiğim Tüm Erkeklere (STE #1)
Sevdiğim Tüm Erkeklere kitabını ilk çıktığı zamanda çok fazla duymuştum. Sonra filmi falan filan derken bir okuyup övüldüğü kadar var mı diye görmek istedim. Gerçekten kurgu vs. olarak çok basit fakat kendini okutturuyor ve içine çekmeyi biliyor. Oldukça severek okudum ve durum böyle olunca 1 günde de bitirdim. Çıtır çerez bir kitap ararsanız aradığınız kitap bulunmuştur!

Kitaba puanım : 8/10

6- Leyla Fırtınası
Menderes Vardar ile tanışmaya can atıyordum. Güzel bir tanışma oldu. Detaylı yorum için tık tık.

Kitaba puanım : 8/10

7-Not: Seni Hala Seviyorum (STE #2)
İlk kitabını çok sevdiğimden devamını okumak istedim. Açıkçası okuyunca keşke ilk kitapta kalsaymış dedim. Birazcık hayal kırklığına uğradığım bir kitap oldu. 

Kitaba puanım : 6/10

8- Asi Kızlara Uykudan Önce Hikayeler 1
Bir kadın isterse her şeyi başarır! Tam olarak kitaptaki kadınların öykülerinin kilit noktası bu cümle. Bence her kızın, kadının okuması gereken bir kitap. Okuduğumda aşırı motive oldum. Her akşam yavaş yavaş okuyarak bu motivasyonu günlere yaymak daha mükemmeli.

Kitaba puanım : 10/10*

9-Mutlu Prens
Mutlu Prens bir arkadaşımın önerisiyle aldığım ve fazlaca da merak ettiğim bir kitaptı. Ne yazık ki benim için hayal kırıklığı olan bir kitap oldu. 
Detaylı yorumunu okumak isterseniz tık tık.

Kitaba Puanım :5,5/10

10- Tarot Falım
Benim için çıtır çerez bir kitaptan ileri gidemeyen bir kitap daha. Bunun da detaylı yorumu için tık tık.

Kitaba puanım : 6/10

11- Derde Deva
Açıkçası bu kitap hakkında söylemek istediğim çok fazla şey var buraya yazarsam bütün yazıyı kaplayacağından ötürü birkaç gün sonra detaylı yorumunu gireceğim.

Kitaba Puanım : 7/10

12- Alice Harikalar Diyarında
Vee ayın son kitabı. Alice Harikalar Diyarında masal kitabı olmasına rağmen bence kolay anlaşılan bir dile sahip bir kitap değildi. Kitap hakkında pek çok noktada aklıma takılan pek çok şey oldu. Bence biraz üzerinde düşünülmesi ve süzgeçten geçirilmesi gereken bir kitap.

Kitaba puanım : 7,5/10

Gelelim ay boyunca neler izlediğime. İzlediklerimi sadece listeleyeceğim çünkü yorum girmek gibi bir düşüncem var. Sizden ricam lütfen yorumunu görmek istediğiniz dizi-film ya da program her neyse yorum kısmında belirtmeniz.

👓TEMMUZ AYINDA NELER İZLEDİM?

1- Coffee Prince -  Dizi
2- Tokyo Ghoul 3. Sezon - Anime
3- Roommate - Kore Program
4- Running Man 401-402-403 / Kore Komedi Showu
5-Kamissama Kiss - Anime (Hala izliyorum)
6- Wanna One Go - Kore İdol Show
7- Kız Arkadaşım Dokuz Kuyluklu Bir Tilki - Dizi (Hala izliyorum)

🎵TEMMUZ AYINDA NELER DİNLEDİM?

İlk olarak bu ay benim için müzik anlamında merakla beklediğim bir aydı çünkü sevdiğim Koreli gruplardan biri olan KARD'ın yeni albümü çıktı! Öncelikle listemde Onlar yer alacak elbette.

1-Ride on the Wind / KARD
Albümün ana şarkısı olan Ride On The Wind yeni çıkmış olmasına rağmen belki de en çok dinlediğim şarkı😍


2-Dimelo / KARD



3- Mamma Mia / Kara


4- Beautiful / Wanna One



5- Nothing Without You / Wanna One


6- Dance The Night Away / Twice



7- Love Me Love Me - Winner 



8- Güzelliğine / Edis & Emina


Böylelikle bir ayın daha bitirdik. Umarım Ağustos ayı çok daha güzel olur. Sizlerin de bana önerileri varsa aşağıya bırakabilirsiniz 😊

4 yorum:


  1. Ohhh süp-perr dolu bir ay gecirmişsin goncik tek nefeste de okudum vallahi😍Edis’in bu paylaştıgın sarkısına bugün itibariyle bende taktım🙄😂İnsan ne ile yaşar’ı bende cok severek okumustum çünkü en sevdigim türdü.Kısa az sayfalı😂❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediiyorum yorumun için Büşra abla. Bu ay aslında pek umduğum gibi bir ay olmadı ama yazıyı yazınca ben de verimli olduğunu fark ettim :D

      Sil
  2. Ay sonu raporlarını çok sevdim, hem kitap hem dizi hem de müzik konusunda bilgilendirmen ve tavsiye vermen çok hoş. Ben Tokyo Ghoul ve Kız Arkadaşım Dokuz Kuyruklu Bir Tilki yorumlarını merak ettim, onları yorumlarsan çok mutlu olurum! ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Tokyo Ghoul yorumu hazır ama ufak problemlerden ötürü yayınlayamadım en kısa zamanda yayınlayacağım inşallah :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.