Blogumun 4. Bookstagramımın 3. Yılına Özel Çekiliş! (BİTTİ)

Ağustos 23, 2018

Herkese merhabalar! Bu sefer diğer konulardan farklı bir yazıyla karşınızdayım!
Önceki yıllarımda da sürekli aklımda olan bir çekiliş getirdim.
Buralarda olmamın 4. yılını bitirmiş bulunmaktayım. Vay be ne çabuk geçmiş zaman oysa daha geçen gün açmış gibiyim. Bu 4 yıl boyunca buraya bolca kitap-dizi yorumu girdim - girmeye çalıştım. Umarım yorumlarım sizlere faydalı olmuştur. Söyleyecek çok şey var aslında ama tek bir cümleyle durumu özetleyeyim. İyi ki buradayım ve yorumlarımı paylaşıyorum. Takibe değer gören herkese teşekkür ederim! Nice nice yıllara!
Daha fazla uzatmadan çekilişe katılmanız için gereken şartları söyleyeyim.

1-Öncelikle blogumu takip ediyor olmanız gerekiyor :) *takip ettiğiniz ismi belirtmeyi unutmayın*
2- Bu çekilişin aynısı instagram hesabımda (@daisyandbook) da var. İnstagram ve burası arasından bir liste oluşturacağım için dilerseniz hesabımdan katılabilirsiniz. Şansınız artmış olur :)
3- Katıldığınıza dair aşağıya bir yorum bırakmanız. 
İşte bu kadar kolay! 

Sonuçlar 10.09.2018 tarihinde açıklayacağım yani son katılım 09.09.2018! Herkese bol şanslar dilerim :)

44 yorum:

  1. Nice güzel blog yazılarına, nice 'bloglamalara' diyeyim o zaman:)
    Ayfer Tunç kitaplarına talip olabilirim, herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  2. Verilebilecek en güzel hediye 💙 Cansu Karakoç olarak takipteyim. İnstagram:@cnskarakoc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum. Kitaplar en güzel hediye :) Bol şanslar :)

      Sil
  3. Birbirinden güzel kitaplar seçmişsiniz. Şanslı olmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım gerçekten isteyen birine gider. Bol şanslar :)

      Sil
  4. Nice mutlu yıllara. Ben de 10. yılımı devirmiştim sene başında :) Çekilişe katılıyorum @obenvedigerleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de sizin 10. yılınızı tebrik ederim. Nice yazılar yayınlamak dişeğiyle diyeyim. Bol şanslar :)

      Sil
  5. nice yıllara,çekilişinize katıldım

    YanıtlaSil
  6. nice nice yillaraa
    cekilise katildimm.

    YanıtlaSil
  7. merhaba, @arzuilekitabadairhersey sayfam instagramdan katildim.

    YanıtlaSil
  8. merhaba @recebs_ hedabiyla intagramdan katildim

    YanıtlaSil
  9. Nice yillara. @alieren_ldwg hesab ile instagramdan da takipteyim.

    YanıtlaSil
  10. İyi geceler. Daha nice yıllarınız olur inşallah. @cerenbusrasen.jpg hesap ile instagramdan da takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İnşallah :) Bol şanslar :)

      Sil
  11. Nice yillara. Instagramdan @merveeriisss hesabi ile takibinizdeyim. Cekilisinize katildim.

    YanıtlaSil
  12. Nice yıllara. Instagramdan @egeninikiyakasi hesabı ile takibinizdeyim. Çekilişe ben de katılmak isterim.

    YanıtlaSil
  13. Emine Nisa Aydın olarak takipteyim çekilişe katılıyorum

    YanıtlaSil
  14. katildim nice yillara instagram adim minecik.67

    YanıtlaSil
  15. Nice yıllaraa.. Buradan da yorum yazarsam şansım artıyormuş sanırım. Instagramdan @ibrahimm.genc kullanıcı adıyla katıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet isminiz iki kere yazılacak. Teşekkür ederim ve Bol şanslar :)

      Sil
  16. Instagramdan da katıldım :) Booksreadlove hesabım. Çekilişe katılıyorum❤

    YanıtlaSil
  17. İnstagramdan seher2539 olarak katıldım😊şanslı olmak dileğiyle.Katıldım.

    YanıtlaSil
  18. İnstagramda da katıldım. g__adiguzel

    YanıtlaSil
  19. Çekilişe katıldım. Blogunuzu Gül Özdemir İnstagram hesabınızı gulozdemirblog adı ile takipteyim.

    YanıtlaSil
  20. Kuzumun çekilişine katılmazsam olmaz :) Bol katılımlı olur inşallah ve daha nice yıllara :) @okuyankurbaga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Zeynep'cim :) Bolca şans :)

      Sil
  21. kazanırsam isteyeceğim ilk kitap Suzan Defter olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazanamazsan da alırım ben sana pıtırcığım <3

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.