Switch; Change The World | Dizi Yorumu


Adı : Switch : Change The World
Tür : Hukuk, Aksiyon
Bölüm Sayısı : 32
Bölüm Süresi : 30 dakika
Yayın Tarihi : 2018
Ülke-Dil : Güney Kore / Korece
Diziye Puanım : 4/10

KONUSU :
Baek Joon Soo oldukça hırslı bir savcıdır. Bir davası sırasında davanın kurcalanması hoşuna gitmeyenler Baek Joon Soo'ya saldırı düzenlerle ve bilincini kaybeder. Bu davanın çözülmesi için çok kötü olmuştur. Tam o sırada Oh Ha Ra ünlü bir dolandırıcı olan ve Baek Joon Soo ile bire bir benzeyen Sa Do Chan ile karşılaşır. İşte bütün olaylar böyle başlar. Baek Joon Soo ile Sa Do Chan yer değiştirecek ve dava çok farklı yerlere gidecektir.
Herkese merhabalar, yeni ve pek de sevmediğim bir dizi yorumuyla geldim! :)
Açıkçası diziyi sadece Jang Keun Suk için izledim ve sabrettim. Çünkü dizi oldukça sıkıcı ve Sa Do Chan karakteri dışındaki karakterler oldukça pasif ve gıcık karakterlerdi. Bu yüzden Jang Keun Suk'un oyunculuğu diziyi izlemek için tek neden olabilir.  Oyunculuklar dışında tek bir olayın 32 bölüme yayılmış olması beni aşırı sıktı. Hukuk temalı birkaç dizi izledikten sonra şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki aralarında en vasat dizi bu olabilir. Sadece tek bir olay yerine birkaç olay olsa ya da ana ola çerçevesinde küçük küçük olaylar olsa daha çok tatmin olabilirdim. Ana olayın işlenişini de pek sevdiğimi söyleyemem daha derin işlenmiş ve etkili olmasını isterdim. Diziye dair beni tatmin eden tek şey Jang Keun Suk'tu. Bir de kötü karakteri oynayan adamın oyunculuğunu çok iyi buldum. Öyle iyi oynamıştı ki sinir krizi geçirdim izlerken. Böyle duyguyu yaşatmak her oyuncunun harcı değildir. :D :D Diziyi izleyecek hiçbir diziniz kalmadığında izleyebilirsiniz. Çok daha güzel kurgulanmış diziler bulabileceğinize inanıyorum. Birkaç fotoğraf bırakıp kaçıyorum.
Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle..



Bana ulaşabileceğiniz adreslerim :
instagram, 100kitap ve TVtime : daisyandbook 

2 yorum:

  1. Merhabalar yazınızı ilgi ile okuduk arzu ederseniz yazılarınızı ilk olarak günlük 50 bin trafiği olan www.urfa.com siteminde yayınlamak isteriz iyi günler dileriz iletişim internet@urfa.com

    YanıtlaSil
  2. Senin yorumlarından sonra zaten izlemediğim diziye karşı bir sıcaklık hissetmedim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.