A Love So Beautiful | Dizi Yorumu |Tayvan Drama

Dizinin Adı : A Love So Beautiful
Türü : Romantik, Gençlik
Bölüm Sayısı : 23
Bölüm Süresi : 45 dakika
Yayın Yılı: 2017
Dil - Ülke : Çince - Çin
Diziye Puanım : 7/10

KONUSU:

Chen Xiao Xi, Jiang Chen'e platonik olarak aşıktır. Zamanla bu duyguların aslında platonik olmadığını keşfedecek ve gençliğinin en güzel aşkını yaşayacaktır. 


Merhabalar! Yeni bir yazı yazmayalı 1 aydan fazla oldu. Bu süre içinde bir sürü dizi izledim, sınavlarla boğuştum, Eskişehir- Kütahya turu yaptım,kitap zevkimde değişikliğe bile gittim. Epey bir şey değişmiş değil mi? Aslında yeni yazımın Eskişehir-Kütahya gezim olmasını planlarken birden kendimi dizi yorumu yazarken buldum. Gezi yazısı konusunda biraz tereddütlerim var... Gerçekten iyi olduğuna emin olduğumda buralarda bulabilirsiniz :) Neyse lafı çok uzatmadan bu yazımın konusuna geleyim. Fark ettiğiniz üzere bu sefer Kore değil Çin dizisi yorumuyla geldim. Bu diziyi oda arkadaşlarımın "Gonca Allah aşkına Korelilerine dön!" nidalarıyla bitirdim ama ne bitirmek 2 günde :D  Tabi sınav haftamda bitirdiğim gerçeğini de göz önüne almalıyım. 🙈 Malum sınav haftasında insan kendini sınırladıkça o şeyleri yapası geliyor... Bu konuda tek olduğumu asla düşünmüyorum :D
Girizgahı hep kısa tutacağım derken hep uzuyor gidiyor. Gelelim diziye;
İlk olarak bir karakterleri tanıyalım değil mi? Dizi 5 güzel arkadaş arasında geçtiği için size hepsini tek tek tanıtmak istiyorum. Hepsi birbirinden tatlı 😍

Esas kızımızla başlayalım.

Chen Xiao Xi
Kızımızın en belirgin özelliği  Jiang Chen' aşık olması. Oldukça tatlı ve birazcık okul konusunda da tembel. Tembel ve beceriksiz olmadığı iki konu var biri fangirllük diğeri de resim. İnanılmaz bir resim yeteneğine sahip.

 Jiang Chen Benim için nam-ı diğer öküz.
Aşırı akıllı ve soğuk bir arkadaş. Fazla söz söylemeye gerek yok.

Wu Bo Song 
Profesyonel yüzücü olarak okula transfer edilen karakterimiz. Bana bolca ikinci erkek sendromuna düşürecek özellikleri var.

Lu Yang, Chen Xiao Xi'nin kız versiyonu desem eksik söylemiş olmam. Aşırı saf ve minnoş bir karakter.

Son olarak Lin Jing Xiao, Chen Xiao Xi'nin en yakın arkadaşı oldukça akıllı ve astronomiye ilgili.

Karakterlerimizi ufak ufak tanıdığımıza göre yoruma geçmenin vaktidir. İtiraf etmeliyim ki diziye sırf Youtube da var ve internet bir tek orada çekiyor diye başladım :D Yani aklımda gram Çin dizisi izlemek yoktu ama izledikçe konu olarak kafamı dağıtacak ve mutlu edecek bir dizi olduğunu gördüm. Düşününce çok klasik bir gençlik dizisi. Kız platonik falan filan ama bu klişe haline rağmen kendini izletti. Üstelik sadece ana karakterler üzerinde dönmemesi ara ara diğer karakterlerin hayatlarından da kesit sunması beni mutlu eden detaylardandı. Direkt ana karaktere odaklanan dizilerden pek hoşlanmamakla birlikte ikinci erkek sendromu yaşadığım dizilerin genellikle beğendiğim diziler sıralamasından başlarda olduğunu söyleyebilirim ki bu dizide bolca bu ikinci erkek sendromunu yaşayabilirsiniz.


Kendinize bir şeyler verecek bir dizi düşünüyorsanız üzgünüm bu dizi daha çok kafa dağıtmakla birlikte ufak romantizmler verecek bir diziden öteye geçemiyor. Yorumlarımın çoğunu okuyanlar daha çok beni yormayan diziler tercih ettiğimi fark edeceklerdir. Bu dizi de o tercihlerimden biri olduğu için severek izledim fakat hani izlenmese de olur türde bir dizi olduğu için size ille de izleyin diye bir öneride bulunmuyorum. Kafa dağıtmak biraz da romantizm olsa fena olmaz be Gonca! diyorsanız o zaman hemencik izleyin derim. 
Son olarak bir fotoğraf geçidiyle yorumumu noktalıyorum. İzlememi istediğiniz dizileri aşağıya yorum olarak da bırakırsanız beni fazlaca mutlu edersiniz 😘






6 yorum:

  1. İlginç ama yine de vermiş olduğun emek sebebiyle teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit ayırıp okuduuğunuz için ben teşekkür ederim

      Sil
  2. Güzel yazı olmuş ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakit ayırıp okuduğun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bunu geçenlerde izledim ve bence de tam çerezlik ve kafa dağıtıcı bir diziydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kafa dağıtmak için güzel ama başroldeki oğlan biraz sinir bozucu :D

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.