Full House Thai | Dizi Yorumu

Dizinin Adı : Full House 
Türü : Romantik, Komedi, Mini Seri
Bölüm Sayısı : 20
Bölüm Süresi : 1 saat
Yayın yılı : 2014
Dil- Ülke : Tayca - Tayland
Diziye Puanım : 5.5/10
Herkese merhabalar! Başlıktan da anlayacağınız üzere bugün bir Tayland draması yorumu ile geldim. Bütün Kore dizilerini fetih ettim sıra Tayland dramalarına geldi😀 Asya ülkelerini normal hayatta gezemiyorum bari dizi kültürü olarak gezeyim diyerek o dizi senin bu dizi benim başladım.😂 Şaka bir yana tamamen Youtubeda denk geldiğim için izlediğim bir diziydi. İlk olarak başroldeki çiftin Kiss Me adlı dramalarını izledim. Sonra uyumlarına bayılınca hemen Full House'a başladım. Kısaca size konusundan bahsedeyim ;

Om-am babasından kalma evinde kitap yazmakla uğraşırken ablası ve eniştesi tarafından dolandırılır ve evi satarlar. İş bu ya bu evi de kızın başka bir şekilde tanıştığı Tayland'ın en ünlü şarkıcılarından biri olan Mike D'Angelo alır. Om-am evi geri almaya kararlıdır ve Mike'a bir teklif sunar böylece bütün karmaşa başlar.



Açıkçası ha Kore, ha Türk, ha Tayland hepsi böyle romantik komedi söz konusu olunca acayip klişe ilerliyor. Dizi tadımlık bir şey ama karakterler tam sopalık. İkinci çocuk sendromu o bu falan filan. Yok ikinci erkeği seçse daha iyi yok birinci erkek iyi falan filan yorumlar gördüm. Yok arkadaşlar kız kimseyi seçmese daha iyiydi. Bizde izleyenler illa ki vardır Erkenci Kuş'ta Sanem ile Can nasıl saçma sapan sebeplerden kavuşamıyorlarsa işi yokuşa sürüyorlarsa bunda da aynen öyle. Salak mısınız artık kavuşun diye bağırmak geliyor içimden. Her bölüm Mike ile resmen kavga ettim ama şunu belirteyim etkileyici çocuk hee. İki romantiklik yapınca hemen erime mood on 😅 Yazının sonuna bir klibini koyacağım akıllara zarar 😶Diziye dair sevdiğim tek şey çiftin ara sıra aralarında yaptıkları duygulu konuşmalar ve romantik sahnelerdi. O 5.5 puanı da onlara veriyorum bir de çiftin o güzel uyumuna. Yoksa yan roller bile sevimsiz ve sinir bozucuydu. Roller baş roller hariç ne yazık ki tam oturmamıştı. Özellikle ikinci çocuk başta göze iyi gibi gelse de sonra sinir bozucu ve nasıl söylesem züppe geliyor. Artık diziden nasıl negatif elektrik almışsam hatırladıkça cinlerim tepeme çıkıyor🙈
Zamanım bol boşa harcamak istiyorum ama azıcık romantik sahne göreyim diyorsanız izleyebilirsiniz. Onun dışında çok ama çok iyi diziler bulacağınıza eminim.
Son olarak sizi Mike'ın o akıllara zarar videosu ve birkaç fotoğraf ile baş başa bırakıyorum. Biraz bad boy takılıyor ama normal hayatında çok ama çok iyi bir baba olduğunu ekleyeyim 😍 -Evet stalkladım-

*dizide bu şarkıyla dans ediyordu onun için biraz da koydum*

*ilk tanışma*

*spoi versem mi diye düşünürken ben Om-am gibi oluyorum*

*yeni yazılarda görüşürüz derken ben*

📌 Sevgiler, Gonca...

6 yorum:

  1. Tanıtım yazısı için çok teşekkürler. Emek verip hazırlamışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl vaktinizi ayırıp okuduğunuz için ben teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. Kylie’nin korumasından ötürü Taylandlılar sempati duyduğum nadir çekiklerden... Bazen de böyle çerezlik diziler lazım. Ama sen ne diyorsan o !! ����‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz yapısı olarak bi tık daha bize yakınlar izlerken garipsemedim ama bu dizi cidden izlemelik değil sen izlerken bu ne Allah aşkına der 2m bölümde bırakırsın 😂

      Sil
  3. yorum için teşekkürler daha kore dizisi veya uzak doğuya ait bir dizi kısmet olmadı belki denk gelirse izlemeye çalışırım,,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Umarım bir gün denk gelirsiniz. Çok güzel yapımları var çünkü. 😊

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.