Mimlendimm! | Kimim Ben?

Şubat 15, 2019
fotoğraf : pinterest

Buzlar Kraliçesini Blogu beni güzel bir mime davet etmiş teşekkür ederim. Onun cevaplarını okumak isterseniz tık tık :) Buraları fazlaca dizi-film ve kitap yorumuna boğmuşken biraz değişiklik iyi gelecektir diye düşünüyorum. :)


1- Nerelisin?
-Sivaslıyım. Fakat Sakarya'da yaşıyorum.

2- Hangi burçsun?
-Şubat ayının sonunda (gerçekten sonunda) doğdum ve tam bir Balık burcuyum. Hem de tam anlamıyla.... Sadece şu vıcık vıcık davranışlar ben de yok onun dışında duygusallık bire bir :)

3- Bloglarda ilgini çeken konular neler?
-Genellikle kitap ve dizi film yorumları ilgimi çeker. Sevdiğim ünlülerle ilgili yazılar. Motivasyon yazıları da çekebilir ama sen şöylesin yaparsın tarzı değil.. Son zamanlarda farklı konulara da bakıyorum tabi gezi olsun, blog yazarlarının çeşitli önerilerde bulundukları yazılar. Aslında biraz da ruh halime bağlı bir durum bu. Her tür yazıyı okumaya çalışıyorum.


4-En sevdiğin mevsim?
-Kesinlikle ilkbahar. Ne çok soğuk ne çok sıcak tam benlik.

5-Yabancı dilin durumun?
-Başlangıcın birkaç tık üstünde İngilizce, başlangıç seviyesinde de Fransızca biliyorum.

6-En son okuduğun kitap?
-Albert Camus, Yabancı.

7-Hayatında pişman olduğun bir şey, an?
-Düşünüyorum da öyle çok pişman olduğum olay yok ya da şu an aklıma gelmiyor.

8-Çantandan eksik etmediğin eşyalardan bazılarını söyler misin?
-Cüzdan, kulaklık, telefon, peçete, ıslak mendil ve çoğunlukla  kitap.

9-En sevdiğin içecek?
-KAH-VE!

10-Blogundan para kazandın mı?
-Hayır, şu anda kazanmıyorum :)

Mim soruları bu kadardı.Umarım sizler için de beni tanıma fırsatı olmuştur. Benim mimlediğim bloglar ise ;

10 yorum:

  1. Ben de geldim ta-daaa! Seni tanımak çok hoş 🤗💗🌼💛🐾🐰

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir mimmiş cicim. Ben de yapacağım, mimlediğin için teşekkürler (resmi blogger modu) 😂😂💜💜

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir mim olmuş 😊 kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  4. Seni daha yakından tanımış olduk ne güzelmiş bu mim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yapmak isterseniz sizi de beklerim 💜

      Sil
  5. Ah ah şu balık burçluluğu da halledebilsek keşke (dedi ikizler burcu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh ne çektik şu burçlarımızdan özellikle bennnnn :D

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.