Temmuz Ayı Raporu! ( Dizi, Film, Kitap ve Müzik)


Bir ay daha geldi ve geçti. Peki nasıl geçti bu ay benim için? İlk başta bu yazıyı yazmadan çok boş geçmiş gibi geliyor ama yazınca epey bir şey yaptığımı fark ediyorum. Bu ay planladığım gibi geçtiği için ekstra mutluyum. Bunlar dışında işe başladığım için çok daha verimli bir ay oldu benim için :) Sizin için temmuz nasıldı? Siz ayı gözden geçirirken ben de neler okuduğumu, izlediğimi ve dinlediğimi sizlerle paylaşayım.
***

Ben bu ay şu fotoğrafta gördüğünüz kitapları okumayı hedefledim.


Peki neleri okudum bakalım. Renkli gödüklerinizin üzerine tıklayarak yorumlarını okuyabilirsiniz. 

NELER OKUDUM?
4- Kör Baykuş - Sadık Hidayet 2/5
Kitabı fazla beğenmediğim için yorum girmedim.
6- Posta Kutusundaki Mızıka - Ali Ural 3/5
Arafta kaldığım için yorum yazma konusunda epey zorlanacaktım ama merak edenleriniz varsa ilerleyen yazılarda paylaşabilirim.

Bul Beni Ziba'yı da okuyordum ama beni birazcık sıkınca Genç Werther'in Acıları'na başladım fakat ikisi de elimde kalakaldı. Diğer aya kaldılar sanırım ya da yarım bırakılacaklar.. Yüksek ihtimalle yarım kalacaklar çünkü okumak istediğim başka kitaplar var. Okuma hızımı yavaşlatmak istemiyorum.

NELER İZLEDİM?
2- Isn't It Romantic (Film) 2/5
3- Siera Burgess is a Loser (Film) 3/5
4- Keşke 30 Olsam (Film) 3/5
5- 100 Days My Prince (Dizi) 2/5
6- Momo Salon (Mini Dizi) 1/5
7- The Princess Switch (Film) 4/5

Ayrıca;
-BTS'in 2019 Festa Çatı Katı Sohbeti'ni,
-A Young Doctor's Notebook'un 2 bölümünü,
-My Absolute Boyfriend'den epey bir bölüm,
-Doctor Who'nun 3. sezonunun ilk 3 bölümünü,
-Leyla ile Mecnun'dan birkaç bölümü,
-Run BTS'in yayınlanan bölümlerini,
-Knowing Brothers'ın EXO ve Twice bölümlerini,
-Tyding Up with Marie Kondo'nun 6 bölümünü,
-Your Lie in April'ın 4 bölümünü,
-Jealousy Incarnate'in 22 bölümünü,
-Vee heyecanla beklediğim Hotel Del Luna'nın yayınlanan bölümlerini izlediiimmm :)

NELER DİNLEDİM?
Bu ay ki playlistim oldukça karışık eski şarkılara özlem duyduğumdan olsa gerek araya onları da serpiştirdim :)



























Benim temmuz ayım bu şekilde geçti. Yorumlarını yazmadığım ama Gonca merak ediyorum dediğiniz şeyleri yorum kısmına yazarsanız en kısa zamanda yazısını yayınlamaya çalışırım. :)
Ağustosun daha güzel bir ay olması dileğiyle..


instagram : @daisyandbook

19 yorum:

  1. Dolu dolu geçen bir temmuz olmuş, çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki ay herkes için verimli olsun 🙏🏻

      Sil
  2. Genç werther'in acıları çok merak ediyorum kitabın oluşturduğu etki yayınlandığı dönemde büyük olmuş. İntihar olaylarında artış gözlemlenmis.Hotel de luna sanırım ben de mi izlemeye başlasam 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası Genç Werther'in Acılarını iki kere yarım bıraktım. Hep reading slump dönemine denk geliyor 😔 Yine bitiremeyecek gibiyim. Hotel Del Luna şu anlık çok güzel ilerliyor 6 bölüm yayınlandı ama ben sevdim. Merak ediyorsan bir göz at derim 😊

      Sil
  3. Teşekkür ederim. Tam istediğim gibi bir ay oldu. Favoriler yazını merakla bekliyor olacağım. Harika bir ay olsun hepimiz için 😊

    YanıtlaSil
  4. Böyle Z raporu çıkarmak güzel oluyor. Ne Umdum Ne Buldum serim tadında bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi insan kendini değerlendiriyor. Ne Umdum Ne Buldum serini okuyorum. Mümkün olduğunca da yorum bırakıyorum 😊

      Sil
  5. ay baksanaaa senin bu yazıların çok güzel yaaa. saklıyom hepsini, müzik film dizi kitaplar içiiin.anlatmadığın kitapları annat tabii. yazmadığın dizi varsa da öylee. aşk gurur zombi okumayı istiyom ben daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone, çok sevindim. Yararlı oluyorsa ne mutlu. Yorum girmediklerimi girmeye çalışacağım O zaman. Aşk ve Gurur ve Zombiler hedefti ama ne yazık ki okuyamadım. Okuyacağım ama 😊

      Sil
  6. bi deee işe girmek çalışmak en güzel şeey. hayırlı olsuun başarılaar. kendin para kazanmak gibisi yoook :)

    YanıtlaSil
  7. Dolu dolu geçen bir ay olmuş darısı Ağustos’un başına
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sizin için de öyle olsun. 🙏🏻

      Sil
  8. son yazımı okudun muuuu :)

    YanıtlaSil
  9. blog saatini düzeltsene amaaağğğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yapıldığı konusunda pek fikrim yok bilgisayara geçince düzelteceğim

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. İnternetten bakıp düzelttim teşekkür ederim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.