Ağustos Ay Sonu Raporu! (Dizi, Film, Müzik)


Herkese merhabalar, ilk defa bir ay sonu raporunu yazmak istemedim. Zaten bu da önceki ay raporlarımdan farklı olacak gibi. Bir şeyler anlatasım var çünkü. Yaptıklarım üzerinden oradan burdan.. Ağustos ayı benim için pek hoş bir ay değildi açıkçası. Hoş haberler almadım, istediğim gibi verimli de değildi. Gerçekten değişik bir aydı ki etkilerini Eylül'e de taşıdı... Umarım ay sonuna kadar öyle devam etmez.

Neyse konumuz Eylül değildi. Ağustosun başında bloga ara verme fikri girdi aklıma. Çünkü sanki yaptıklarımı sadece burada paylaşmak için yapıyormuşum gibi hissettiğim için kendimi mutsuz hissettim. Aşırı duygusal biri olduğum için bu mutsuzluk bende çarpı 395840958 falan oluyor. O yüzden ay ortasında hem buraya hem de instagrama kısa bir süre ara verdim. İyi de oldu benim için. Bir silkindim kendime geldim. Mutlu olduğum ve gerçekten yapmak istediğim şeyleri yaptım. İzledim, dinledim ama okuyamadım.
Bu ay çok güzel kitaplar okumayı hedeflemiştim fakat bazı istenmeyen olaylar gelişince ay boyunca onu düşünmekten okuduğum hiçbir kitaba düzgün odaklanamadım. Derken zaten ay bitti sonuç 4 yarım kitap ve ben baş başa kaldık...
Bu benim fazlaca moralimi bozdu amaa yılmadım. Yani hemen bir kitap okuyamadım diye yıkılmak zaten olmaz. Bu ay hep kötü şey oluyor gibi değil mi yok yok o kadar da değil... Oldu ama o kadar değil yani. Hem benim bünyem mutsuzluğu fazla kaldıramıyor. En azından yazarken fazla yazamıyorum mutlu şeyler paylaşayım istiyorum. Gelelim mutlu şeylere. İlk maaşımı aldım. Geçenlerde işe başladığımı söylemiştim. Eeee maşımı alınca kendime kitap hediye aldım. Bundan sonraki yazıda da onları paylaşacağım sizinle :) Hepsi de isteğim kitaplar inanıyorum ki Eylülde okuyacağımmmm! 

Okuyamadım ama bolca izledim. O yüzdendir ki blogum son zamanlarda sinema bloguna döndü :D

Neler izledim?
- Harry Potter ve Ateş Kadehi 4/5
- Harry Potter ve Zümrüdü Anka Yoldaşlığı 4/5
- İlk Tanıştığımız Gece 2/5
-Tidying up With Marie Kondo 4/5
-Harry Potter ve Melez Prens 4/5
-Switched 4/5 
-Patrona Tuzak 2/5

Bunlar bitirdiklerimdi tabi bunların yanında;
-Stanger Things'i 2 sezonun 6. bölümüne kadar izledim cidden harika ilerliyor. Geç başladığım için bir tık üzüldüm.
- Best Lover diye bir diziye başladım ki ne izliyorum hala anlamış değilim..
- Komik diye Welcome To Waikiki'ye başladım o kadar da komik değil yani beni pek güldürmedi.. Yarım bırakırım yüksek ihtimalle.
-Pretty Little Liars'ın birkaç bölümünü izledim bu hızla 2030'da bitiririm gibime geliyor da neyse :D
- Hotel Del Luna'nın yayınlanan bölümlerini izledim. Off yeni favorim oldu birkaç güne onun da yorumunu paylaşırım buralarda. 
-Bir de çok heyecanla beklediğim Love Alarm'a başladım tam bir hayal kırıklığıydı. İlk bölümü beğenmeyince bıraktım. 
-Mutluluk dozumu zirve yaptıran Run BTS'in yayınlanan bölümlerini izledim. Onu da sezon olarak bitirdiler bir tık üzüldüm ama işte çocuklar dinlenmeye çekilince de üzülmemek lazım dedim.
-Birkaç bir şey daha izledim ama not almayı unutmuşum... 
Eee bu ay yeni şarkılar da keşfettim onlara da bir bakalım.

-Neler dinledim?


-Normalde şarkı keşfetmek benim için çok zor oluyor. Bunu da otomatik geçiş yapan Youtube sağolsun keşfettim.

-Mamamoo benim sevdiğim nadir kız gruplarından. Bu şarkıyı geç dinledim biraz ama geç olsun güç olmasın :)

-Bunu da yeni keşfettim. Youtube'daki fan videoları sağ olsun :D

-Şu şarkıyı çok seviyorum. Belki geçen aylarda koymuşumdur ama olsun. Türkçesine bakınca bile beni gaza getiriyor *-* Çok çok seviyorum hem kızı hem şarkıyııı *-*

-Sunmiii comeback yapmış ee ben kaçırır mıyım asla! Gerçi ay sonunda çıktı şarkı Eylül yazıma ekleyecektim ama sevince bu yazıya dahil oldu :)

-Ofofofof ben ve cover sevdam, eee Mamamoo'dan da Hwasa işin ucunda gözler kalp kalp kalp *-*


Son olarak izlediğim dizide beni gözyaşı denizine sürükleyen şarkıyı da buraya bırakayım.
Sizin Ağustos ayınız umarım benimkinden çok daha güzel geçmiştir ve eylül fazla üzülmediğimiz kırılmadığımız bir ay olur.

Yeni yazılarda buluşmak dileğiyle..

instagram : @daisyandbook 

27 yorum:

  1. Bazen böyle durumlar oluyor eğer fazla düşünürsen daha çok yorulursun Geçen ay çok güzel şeyler izlenmiş umarım bu ay istediğin gibi olur 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Fulden çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. Offff o izlediklerim kısmındaki filmlerin,dizilerin mükoluğu nedir öyle Goncik!
    Harry Potter veee STRANGER THİNGS😍❤️Biliyordum bayılacagını bencede izlemek için geç kaldın😎🤣🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden çok geç kaldım. Senle konuştuktan sonra başladım. Teşekkür ederim 💕

      Sil
  3. Bol izlemeli, bol dinlemeli olmuş. Yakında bir kitap okuma kampına gireriz, daha çok kitap okuruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah şu an elimde bir kitap var güzel de gidiyor bitiririm diye düşünüyorum

      Sil
  4. Kitap kısmına üzülmüşsün ama yine çok verimli bir ağustos ayı olmuş :) İzlediğin filmler ve stranger things dizisi her şeye bedel diyebilirim :) eylül ayın daha huzurlu ve dilediğince geçsin inşallah ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, herkes için güzel bir ay olsun 🙏🏻

      Sil
  5. Eylül ayınız istediğiniz gibi geçer inşallah..

    YanıtlaSil
  6. Bende bu aralar hiç bir şey izleyemiyor, okuyamıyorum. Sen yine iyi izlemişsin. Hotel Del Luna aklımda ama, bitmesine yakın başlayacağım. Ağustos ayını bir geçiş ayı olarak düşün, umut dolu başla Eylül'e. Henüz başındayız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hotel Del Luna bitti. Başlayabilirsin. Eylüle umutla başladım ama o bana pek iyi dönüş yapmadı daha ay başından üzüldüm ama iyi şeyler umut ediyorum olmalı 🙏🏻

      Sil
  7. heey sende en sevdiğim yazılardan biri bu. hatta eski aylara dönüp bakıyom mailden :) şarkılar saoool :) maşallah kitap çok olmasa da diğerleri iyimiş yaa :) maaş ve kitap oleey çok mutlu olduuum hadi madem eylül daha keyifli olsuuun senin içiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de yazarken çok eğleniyorum bu ay hariç 🤭 Güzel oluyor yaptıklarımı görmek

      Sil
  8. Bir aralar bana da sırf paylaşmak için yapıyormuşum gibi gelmişti ve o yüzden ara vermiştim.
    Harry Potter'ı ara ara tekrarını izliyorum bende , hiç eskimiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek arada böyle oluyor hoş bir şey değil ya insanın moodunu düşürüyor. Harry Potter ı da çoook önceden izlemiştim şimdi devam ediyorum işte 🙂

      Sil
  9. Ağustos benim de bol izlemeli geçti, kitap okuyamayınca kendimi dizilere vurdum :D İlk Tanıştığımız Gece filmini ben sevmiştim, sonu çok da beklemediğim şekildeydi :D Bu arada ilk maaşını da tebrik ederiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İlk tanıştığımız gece bana çok saçma geldi. Ben öyle sürekli tekrar eden olayları sevmiyorum 😔

      Sil
  10. Welcome to Waikiki'yi bir iki bölüm izleyip yarım bırakmıştım ben de.Bana da ovdukleri kadar komik gelmemişti. Ay bir de bencil bir kadın vardı orada, bebeği de vardı hani , hep kendini düşünüyordu ya izlerken ona da çok sinir olmuştum. Komedi dizisi izleyip karakterlere sinir olan da bir benimdir herhalde 😂😂
    Dizi film anlamında dolu dolu bir ay olmuş :) Hotel Del Luna'ya bir bölüm bakmıştım, onu da tam izleyememiştim nedense, yarım yamalak bakmıştım. Bu yaz hiç dizi izleyemedim eskisi gibi,1 saat bile uzun geliyor artık nedense. Ama dizinin fotoğraflarını gördükçe ozellikle İU'nun giydiği kıyafetler dikkatimi çekti. Şahane giydiriyorlar kızı dizide *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome to waikiki gerçekten saçma o kadın için dediğin kısma da katılıyorum. Bir de 2 sezon çok garip ya güzel de değil.. Hotel Del Luna güzel gerçekten bir kere daha şans ver derim. IU'nun kıyafetleri gerçekten çok güzel. Kadın zaten güzel bu dizide ultra bir şey olduuuu🤩

      Sil
  11. Of of Harry Potter' a dönüş yapılmış :D şarkılara çok uzak olsam da neymiş diye bi dinledim :) yeni işinde hayırlı olsun bu arada Gonca :) her şeyiyle güzel geçen bir Ağustos bence. Daha güzellerine inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry Potter'cı oldum potterhead mi deniyordu🤭 gerçi çok fazla şey yapmıyorum ya sadece izliyorum ben 🙂

      Sil
  12. Selamlar blogunuzu takpteyim sizde beni takip ederseniz çok mutlu olurum birde blogumda bir mim mevcut onuda blogunuzda cevaplarsanız sevinçten havalara uçarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi takipteyim zaten. Bloga da yorum bırakıyorum ama gözden kaçtı demek kiii 🙂 Mime bakacağım teşekkür ederim

      Sil
  13. Aslında yazmayacaktım ama geçen aylar yazınca bu ay da olsun dedim 🤭

    YanıtlaSil
  14. Ağustos ayını da bu şekilde geride bıraktık. Bakalım eylülde neler bekleyecek bizi. Harry Potter serisini ben de çok severim. Defalarca izlemiş olmama rağmen zaman zaman izlerim. İz bırakanlardan yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, ben de küçükken izlemiştim unuttuğumu fark ettim şimdi tekrar izliyorum 🙂

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.