Hotel Del Luna | Dizi Yorumu

Adı : Hotel Del Luna
Tür : Dram, Romantik, Fantastik
Bölüm Sayısı : 16
Bölüm Süresi : 80 dakika
Ülke ve dil : Güney Kore - Korece
Yayın yılı : 2019
imDB puanı : 8.6
Benim Puanım : 9 / 10

KONUSU:
Jang Man-Wol yaptıkları yüzünden 1000 yıl bir otele hapsedilmiştir. Bu otel hayaletlerin gelip kaldığı bir oteldir. Günün birinde otele Koo Chan-Sung isimli bir müdürün gelmesiyle birlikte otelde bir takım değişiklikler meydana gelecektir.



Hotel Del Luna daha kadrosu açıklandığı zaman dikkatimi çeken bir diziydi. Dört gözle de yayınlanmasını bekledim.  Peki beklediğime değdi mi ?  Değdi hem de nasılllll!



Konu ve ilerleyiş bakımından daha önce izlemiş olanlar illa ki vardır. Goblin'i andırıyordu. Eeee bir dizi benim için ucundan bile Goblin'e benzese mutluluk seviyem bir %70'e tırmanıyor izlerken.

Öyle bir oyuncu vardı ki diziyi tek başına götürüyordu. Daha ilk bölümden kendiye öyle bir çekiyor ki. O kim miii? Tabiki IU 😍 Zaten diziyi izlemek istememin sebebi de onun oynuyor olmasıydı. Bu dizide de oyunculuğu zirve yapmıştı adeta. Diğer oyuncular yanında bir tık sönük bile kalmıştı bana göre.

IU'ya olan hayranlığımı bir kenara bırakırsam dizinin er bölümünde farklı hikayeler izliyoruz. Güzel etkili şeyler. Sadece bölümleri biraz uzun tutmuşlar ben yukarıda 80 dakika yazdım ama bazı bölümler 95 dakikayı gördük. İtiraf edeyim bazı uzaktan çekilmiş gereksiz uzatılmış sahneleri ilerleterek izledim. Bunun dışında konusu ve ilerleyişi bakımında acayip kendine çeken bir dizi.
Dizide kullanılan kıyafetlerden de biraz bahsetmek istiyorum. IU'nun oynadığı Man-Wol karakterinin her bölüm ne giydiğine dikkat ederek izledim. Stilist bu konuda büyük bir alkışı hak ediyor bence. Adeta izleyiciye görsel şölen yaşattılar. 
Merak edenler için birkaç fotoğraf bırakayım ;





Diziye dair sevmediğim şey yok gibi neredeyse. Şarkıları da oldukça etkiliydi. Öyle iki şarkısı vardı ki ne zaman çıksa ben ağlama mooduma geçiyordum.  Gerçekten dizinin OST'ları da oldukça başarılı. -şarkıları yazının sonuna koyacağım-

Dizinin sonuna geldiğimde bittiği için çok üzülmüş bir de bitti diye ağlamıştım :D O kadar bağlanmıştım yanii..Amaaaaa dizinin sonunu öyle bir açık bırakmışlar ki yeni kadroyla 2. sezon varmış gibiydi. Fakat yaptığım araştırmalar dışında senaristlerin izleyicileri bir güzel oyuna getirdiğini gördüm... Sayın senaristler ne istiyorsunuz minnoş kalbimizden hee? Neyse son olarak dizi benim uzunn zamandır izlediğim en iyi dizilerden biriydi bu yüzden size yıldızlı bir şekilde tavsiye ediyorum. Umarım en az benim kadar keyif alarak izlersiniz. :)

Dikkat! : Lütfen alttaki şarkıları sadece dinleyin klibini izlemeyin spoiler barındırmaktadır. 

Sevdiğim OSTlar :



Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.. :)

24 yorum:

  1. Ay bu dizi aklımda ya.. Eve döner dönmez ilk işim başlamak olacak. Çok güzel bir paylaşım olmuş. Ostları dinlemedim, spoiler olmaması açısından. Ama iyice heyecanlandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah benim kadar seversiniz izlediğinizde 🙂

      Sil
  2. Bu diziye bakayım ben emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Bugünlerde çok duydum adını, o kadar iyi heralde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyi dizilerden ama sen önce Goblin'i izle Taha çekeceğim bu batağa da seni 😂😂

      Sil
  4. Gizli bir cevher keşfetmişsiniz. Pazar Kore'ye gideceğim sizi de bavulda götüreyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Umarım bir gün ben de gidebilirim. Size bolca keyif dilerim Kore'de 🙂

      Sil
  5. Kore dizilerini çok severim. Yakışıklı çocuklar oynuyor genelde😂 Diziyi öyle bir anlattın ki baya güzel sanırım. Bakacağım mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Favorilerime girince Biraz ballandıra ballandıra anlatmış olabilirim 🤭

      Sil
  6. şarkılar saoool. ya ikinci sezon olsa ya tabii :) iu mükemmel yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek izlerken illa dikkatini çekmiştir şarkılar. İkinci sezon çok olsun istiyorum ama mevzu bahis bile değilmiş 😔

      Sil
  7. GÜZEL BİLGİLENDİRME, ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  8. Epey popüler bir dizi evet. Güzeldi ama gerçekten. Goblin iseee kdrama sektörünün en iyilerinden hala unutmam ve onun kadar güzel bir dizi daha bulamadım. 😔

    YanıtlaSil
  9. Güzel paylaşım
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. 2. sezon olmayacak mı şimdi :(

    YanıtlaSil
  11. ben ıu nun oynadığını bilmiyordum hep suzi bae sanıyordum başrolü bende izlenecekler listeme alıyorum hemen.

    YanıtlaSil
  12. 4 aydır Kore dizileri izliyorum. Arkadaşlarımın tavsiyesiyle başladım. Hotel Del Luna izledim ve çoook beğendim, yazınızı da öyle, tüm dediklerinize katılıyorum. Genelde Kore dizisi bulmak için netten yorumlara bakıyorum. Bu 4 ay içinde illa sizin blogunuzda bir dizi yorumu görüp izlemeye karar vermişimdir. Artık daha fazla takip edicem, dizi yorumlarınızı bekliyorum. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir yorum. Yüzümde kocaman bir tebessümle okudum. Benim tavsiyemle bir şeyler izlediyseniz ne mutlu bana teşekkür ediyorum. Yorum yazmak için vakit ayırdığınız için de. Dizi tavsiyelerimi arttırmaya çalışacağım 🙂

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.