Switched (Japonya) | Dizi Yorumu


Adı : Switched
Tür : Fantastik, Romantik
Bölüm Sayısı : 6
Bölüm Süresi : 45 dakika
Ülke - Dil : Japonya - Japonca
imDB puanı : 7.2
Benim Puanım : 8/10


Konusu : 
Umine Zenko mutsuz bir hayata sahip olmasının yanında kilolu bir kızdır. Kanlı ay zamanı olağanüstü bir olay olmuştur ve Ayomi ile beden değiştirmiştir. Peki bu iki kıza ne olacaktır? 



***
Birini sırf dış görünüşü için mi severiz? Kaç kişinin dış görünüşüne önem vermeden hayatımıza dahil eder ve sırf düşündükleri ve yaptıkları için onu severiz? Önceleri birini severken dış görünüşüne çok daha az önem verilirdi. Şimdi ise neredeyse dış görünüşünü sevmediğimiz birileriyle konuşmuyoruz bile. Ne kadar üzücü ... Hepimiz böyle yapıyoruz demiyorum ama genele vurduğumuzda ne yazık ki herkes dış görünüşe önem verir hale geldi. En basitinden güzel gözükmek için kızlar bir sürü makyaj malzemesini yüzüne boca ediyor... Her zaman insanın içini süslemesinin taraftarı olan biri olarak size bir Didem Madak sözüyle merhaba diyeyim. "Ben sizin ruhunuza çiçek aşısı yapayım da çiçekler açsın ruhunuz." 

Yahu Gonca sen şimdi bir şeyler dedin de neler oluyor dizi yorumu değil miydi bu diyenlerrr hemencik açıklıyorum. Switched dizisi tam olarak size yukarıda bahsettiğim şeyi konu alıyor. Bu yüzden de böyle bir giriş yapmak istedim aslında. 6 bölüm olmasına ve bölümlerin 45 dakika olduğunu göz önüne alıyorum bu konuyu çok da güzel işlemiş. Her bölümde farklı bir ruh haline soktu beni.. Evde söylenerek izledim gerçekten. Bir de hiçbir bölümünde böyle eksiklik-yarım kalmışlık yoktu. Bitince diğer mini diziler gibi ben ne izledim az önce dedirtmediği için bile birkaç puan fazla aldı benden. Diziye dair tek sinir olduğum şey Kaga diye bir karakter var onu harcamış olmaları. Şuna nasıl hak ettiği değeri veremediniz anlamadım.😓


Bunun dışında diziyi severek de izledim. Mini dizi severseniz bir bakın derim :) Ayrıca bu diziyi sevgili Deeptone'dan gördüm teşekkür ederim bu güzel öneri için.
Son olarak diziye dair bir mood fotoğrafı bırakıp gidiyorum.

Gonca mood : 

instagram : @daisyandbook

25 yorum:

  1. Sen ve dizilerin :))) eline sağlık gonca , teşekkür ederiiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi bağımlısıyım ya iflah olmuyorum. Blog iyice sinema bloguna döndü :D :D

      Sil
  2. Ayy bu diziyi çok sevmiştim :D ve katılıyorum güzel gülüşlü oğlanı nasıl harcadılar...

    YanıtlaSil
  3. Hmm... güzel bir diziye benziyor. deeptone'dan da görmüştüm sürükleyici olduğunu söylüyordu, belki ben de bakarım bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de deeptone'dan görüp başladım. Umarım izlediğinde seversin 😊

      Sil
  4. Ya bir de peçete tutmuşsunuz çok tatlısınız ❤️😂😂 Özellikle asya dizilerinde 2. erkek karakterler hep heba oluyor maalesef 😑
    Bu tip dizilerde izlerken gidişatı fark edip ikinci oğlanın yaşayacaklarını düşündükçe aşkı memnu Beşir gibi "Nihal'i harcayacaklar matmazel" nidalarıyla bir süre kendime gelemiyorum evde 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya gerçekten. İşin kötü yanı da ben hep ikinci erkekleri beğeniyorum. Onlar daha naif seviyor yahu 😍 asıl erkek genelde zaten kız benim kafası yaşadığı için sinir krizi geçiriyorum of🙄 Sanırım ben de bir Beşir'im 😂😂

      Sil
  5. Japonya ve Kore dizilerini, filmlerini ve hatta kendilerini çok sevdiğim için senin bu merakın ilgimi çekiyordu. Ancak son aylarda ki bu uzun bir süre, o kadar çok çektim ki kendimi buralardan. Şimdi böyle uzunca bir inceleme fırsatım oldu, oldukça da keyif aldım paylaşımlarından. Yaz aylarında özellikle mini dizi arıyorum, daha iyi geliyor. Mesela Jane Austen kitabını mini diziye çevirmişler, inanılmaz iyi gitmişti kitaptan sonra :) Ellerine sağlık, bu diziye de kısa süre içinde bakacağım. Yeri gelmişken; dizileri nereden izliyorsun? Paylaşırsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle onlinedizi.net koreanturk.com, tayvandramadan
      izliyorum Ama bunu netflixden izledim. Japon dizileri için henüz bir site keşfedemedim 😊

      Sil
  6. Bu diziyi duymuştum.Iyice merak ettim.
    Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım izlediğinde seversin İnci abla 😊

      Sil
  7. hehe ne güzel anlatmışııın :) bu arada yakınlarda, sassy gogo, hotel del luna, the secret life of my secretary izlediim, sende vardııı buuu, şimdi he is a psychometric izliyom, çok iyiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He is a psychometric efsaneydi😍😍 Güncel izlemiştim onu sırf Park Jinyoung var diye başladım Dizi efsane çıktı gerçekten umarım sen de benim kadar seversin 😊

      Sil
  8. eheheh ne tatlı yazıyon ya, senin sayende biz de sevicez galiba bu kültürü ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiaaa teşekkür ederim. Ben de acaba fazla goygoy mu yapıyorum diye düşünüyordum. Mutlu oldum yorumunla. Inşallah seversiniz tatlı insanlar güzel diziler 😍

      Sil
  9. Merhaba Gonca, her hafta ortak bir konu üzerine yazılar paylaşmayı düşündüğümüz yeni bir etkinlik başlattık. Müsait vaktinde bloguma göz atıp incelersen hatta sen de yazarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  10. tanıtım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim vaktinizi ayırdığınız için 😊

      Sil
  11. Didem Madak benim de favori şairimdir hatta bu ara tekrar okumak gibi bir düşüncem var. Tam mevsimi 😍 Diziye gelirsek sorma ya afis cidden olmamış korkunçlu Deeptone da görmesem ben de bakmazdım gerçekten 🤭

    YanıtlaSil
  12. Netflixte görmüştüm ben de diziyi ama Japonlara henüz saramadım, anime dışında konuşmalarını duymak garip geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında animelerde daha kaba konuşuyorlar tükürüyor gibi. Dizilerde en azından bunda çok sakin ve tane tane konuşuyorlardı. Jdrama izlemek istersen bununla başlayabilirsin bak konuşmaları çok sakin :)

      Sil
    2. Madem öyle diyorsun bir şans veririm :))

      Sil
  13. 6 bölüm olmasıyla ilgimi çekti :D Severim gibi de geldi :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.