Your Name | Anime Yorumu (Her Ay 1 Kitap 1 Film Etkinliği)

Adı : Your Name
Türü : Romantik, Dram, Fantastik
Süresi : 1 Saat 52 dakika
Yapım yılı : 2016
Yönetmen : Makato Shinkai
Yaratıcısı : Kimi No Na Wa
ımDb puanı  : 8.4/10
Benim Puanım : 10/10

KONUSU:
Taki ve Mitsuha Japonya'nın farklı kesimlerinde yaşayan iki liseli gençtir. Mitsuha kırsal kesimde yaşarken Taki Tokyo'da yaşamaktadır. Bir gün uyandıklarında Mitsuha Taki'nin bedeninde Taki'de Mitsuha'nın bedenindedir. Garip bir şekilde birbirlerine bağlanmışlardır. Peki bu iki genç için bu beden değiştirme nasıl şekilde sonuçlanacak dersiniz? Devamı izleyince :) 




Herkese merhabalar,  Her Ay 1 Kitap 1 Film etkinliğimizde ocak ayı için seçtiğimi film olan Your Name'i geçenlerde Mor Düşler Kitaplığı ile izledik. Gonca bu etkinlik nedir ben bilmiyorum öğrenme istiyorum derseniz detaylı bilgi için tık tık.


Your Name benim 3 yıl önce BTS'teki Jungkook'un önerisiyle izlediğim bir animeydi aslında. Etkinliğe de çok sevdiğim ve herkesin izlemesini istediğim için koydum. Aradan 3 yıl geçmesine rağmen izlerken sanki ilk defa izliyormuşum gibi merak, heyecan ve hayranlıkla izledim. İlk başlarda konuyu bilmeden başladığınızda yahu ne oluyor ? diyebilirsiniz. Konu yerleştikçe tabi daha bir heyecan ve merakla izler hale geliyorsunuz.  Kurgusu işlenişi çok çok etkileyici. Fakat izlerken biraz dikkat istiyor. O yüzden ilk andan itibaren dikkatle izlemenizi tavsiye ederim.

Animenin çizimlerine gelirsek oldukça profesyonel. Özellikle doğa çizimleri çok çok etkileyici. Yazıya koyduğum gökyüzü fotoğraflarından da anlayabilirsiniz bunu. Ben tümüyle sevdim, hem kurgusunu hem çizimlerini..
Kesinlikle tavsiyemdir. 

Animeye dair başka yorum okumak isterseniz ;
Mor Düşler Kitaplığı - Your Name Anime Yorumu
Fighting! - Your Name Yorumu
Deeptone - Your Name & Kendine Ait Bir Oda Yorumu

Mavi Lale : Your Name Yorumu

Ayrıca etkinliğe katılıp blogunuza yorumlarını eklerseniz yazılarımızın altına veya maillerimize veya instagram adreslerimize linklerini gönderirseniz seviniriz.

İletişim Adreslerimiz :
kitapokuyorum.g@gmail.com / @daisyandbook
morduslerkitapligi.@gmail.com / @morduslerkitapligi

9 yorum:

  1. Your Name, izlerken benim de çook etkilendiğim nadide anime filmlerinden biri olur. :) Gerçekten çizimleri, müzikleri ve karakterlerin replikleri çok anlamlı ve güzeldi. Herkes izlemeli bu filmi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle herkes izlemeli. İnsanın içine işleyen bir yapısı var. :)

      Sil
  2. Şahane bir film gerçekten. Bende bayılarak izlemiştim. Birde bir sahnesi var ki.. Baya gözlerim dolmuştu yahu.. Bisiklet, avuç içi, isim gibi kelimeler kullanayım spoilere girmeden. Anlamışsındır eminim :) 2. Afiş benim aylarca ekran resmim olarak kalmıştı, hey gidii.. Ne güzel yaptınız bu filmi de listeye almakla. Emeğine sağlık güzel tanıtımın için de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk izlediğim zaman gözlerim dolmuş. İkinci eklediğim fotoğraf da senin gibi bir süre telefon ekranına konuk oldu. Her baktığımda içim kıpır kıpır olurdu. O yanlarından geçerken çalan zil. Keşke gerçek hayatta olsa derim hep aklıma geldikçe

      Sil
  3. Animeler bana nedense hitap etmiyor. Aslında genel olarak maalesef kitap ve filmlerle çok aram yok. Tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım size hitap eden şeyleri bulursunuz.

      Sil
  4. hiyuuuu, izleyip sevdiğim film ama bi daha izlicaaam, haftaya ve kitabı da okuycaaam, ikisini aynı yazıda yazarım haftaya herhaldesiiiii :) ne film ama bu yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz deep💜 Umarım kitabı da severek okursun merakla bekliyorum yorumunu 🙂

      Sil
  5. Gerçek gibi hissettiriyor. 🙂

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.