Şimdi Moda Pastel - Meredith Schorr | Kitap Yorumu (Her Ay 1 Kitap 1 Film)




Yazarı : Meredith Schoor
Türü : Roman
Baskı Türü : Karton Kapak
Sayfa Sayısı : 267
Yayınevi : Hep Kitap
Baskı Yılı : Ülkemizde 2017
Çevirmen : Çiçek Ağgez



KONUSU:
Kimberley bir hukuk bürosunda sekreterlik yapmaktadır. Aynı zamanda “Şimdi Moda Pastel” adında ünlü bir bloğun yazarıdır. Blogunda chick-lit* türündeki kitapları yorumlar. Bir gün lisede hiç hoşlanmadığı bir arkadaşının kitap çıkardığını öğrenir. Yayınevinden de incelemesini istediklerine dair bir mesaj alır peki bloğunda tarafsız bir yorum yapabilecek midir?

*Chick-lit : Kolay okunan romantik komedi kitapları olarak tanımayabiliriz. Sophie Kinsella kitaplarını bu türe örnek verilebiliriz.

Herkese merhabalar, Her Ay 1 Kitap 1 Film Etkinliğinin ikinci ayındayız. Bu ay için seçtiğimiz kitap Şimdi Moda Pastel kitabıydı. İlk ay seçtiğimiz kitaptan sonra tam çıtır çerez bir kitap seçmişiz diyebilirim.
Kitap yazarın ülkesinde yayınlanalı epey olmuş. Hele ki yayınlandığı dönemi düşündüğümüzde çok çok iyi bir romantik komedi kitabı olarak düşünülebilir. Biz biraz üzerinden zaman geçtikten sonra yayınlamışız ama hala tatlı bir romantik komedi olma özelliğini kaybetmemiş bence. Oldukça akıcı ve kitabın kendisinde de bahsettiği tür olan chick-lit türünde bir roman. Bir oturuşta kolaylıkla bitirilecek türde yani. Ama şunu da belirtmeden geçmek istemiyorum; romantik komedi türünde çok fazla kitap okuduysanız sizi tatmin etmeyen bir kitap olabilir. Eğlenceli fakat dediğim gibi yazıldığı dönem üzerinden epey geçtiği ve bu tür de biraz geliştiği için “Uf! Ne kadar klişe bu.” Diyebilirsiniz. Ben bu tarz romantik komedi kitaplarını tıpkı kitaptaki Kimberley gibi sevdiğim için hoşuma gitti. Zaten hemencik de bitirdim. Romantik ve kolay okunan bir şeyler okuyorsanız göz atabilirsiniz 😊

Etkinlik için diğer yorumlar :

Mor Düşler Kitaplığı - Şimdi Moda Pastel Yorumu
Fighting!!! - Şimdi Moda Pastel Kitap Yorumu
Mavi Lale'den - Şimdi Moda Pastel Kitap Yorumu
Sade ve Derin - Şimdi Moda Pastel Kitap Yorumu

23 yorum:

  1. ben sipariş ettim henüz gelmedi. bu tarz kitap genelde tercihim değil, ama beni rahatsız eden yanları olmazsa arada seviyorum böyle şirin molaları. yazarını hatırlamıyorum ama pasaklı tanrıça vardı. onuda sevmiştim yıllar önce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sophie Kinselladan biraz farklı bir tarzı var ama. Umarım seversiniz 😊

      Sil
  2. Ne kadar tatlış bir yorum bu hanfendi. 😁❤️

    YanıtlaSil
  3. Romantik komedi türünü severim. Kitabın konusu şimdiden ilgimi çekmeyi başardı. :)

    YanıtlaSil
  4. Kitabın konusu çok hoşuma gitti. Senin yorumunla da birleşince tadına doyum olmaz bir kitap incelemesi olmuş :)
    Ellerine sağlık kitap yorumu için de teşekkürler! Kitabı okunacaklar listeme ekleyeyim hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kitap Yorumlarım konusunda hep eksik olduğumu düşünürüm ama yorumun beni mutlu etti. Umarım çok severek okursun 😊

      Sil
  5. Kaleminize sağlık 😊 güzel bir inceleme olmuş 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim vakit ayırdığınız için 😊

      Sil
  6. heey ne güzelmiş konusu iyi :) okuycam ben deee:) kinsella da tatliş zaten :)

    YanıtlaSil
  7. Her ay bir kitap etkinliği çok güzel, tanıtım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim vakit ayırdığınız için 🙏🏻

      Sil
  8. ben bu etkinliğe yetişemiyorum çok üzülüyorum bu konudaaa :) filmlere yetişsem olur di mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabi istediğin herhangi birine bile katılabilirsin hepsine katılmak zorunlu değil 😊

      Sil
  9. Kitabın ayracı. Benim de oldukça hoşuma gitti 😍

    YanıtlaSil
  10. https://sadevederin.blogspot.com/2018/09/yeryuzune-dayanabilmek-icin.html

    https://sadevederin.blogspot.com/2018/11/iki-tezer-ozlu-kitab.html

    heey bak blogumdaaa, tezer özlü kipatlarıı, seviyon sen herhaldee onuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum hemen deep Tezer özlü yü çok severim ama hala eksik bazı kitapları onları da bir alırsam inşallah 😍

      Sil
  11. heey, pasteli bitirdim ya, yani tabii edebiyat değil önemli de değil, ama akıcı bir dille yazılmış, tabii şu yetişkin ve argoyu saymazsak :) kitabın bir kısmını elersek iyi kitap. mavilale nin eleştirisini okumuş muydun :) o da hiç beğenmediydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yabancı kitapların çoğunda bu var. Senin ve mavi lale nin yorumunu okudum. Ben de pek beğenmediğim için üzüldüm de bu kitabı seçtiğimize ama diğer aylar güzel kitaplar bizi bekler 😊

      Sil
  12. Pek bu tür kitapları okumasamda adı hoşuma gitti.kahramanın blogger olması ayrı güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi adı çok ilgi çekici. Karakteri de blogger diye okumuştuk ama pek iyi değildi...

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.