Doom At Your Service | Dizi Yorumu (Kdrama)

Adı: Doom At Your Service

Tür: Dram, fantastik, romantik 

Süresi : 1 saat

Bölüm Sayısı : 16

Ülke - Dil : Güney Kore - Korece

Yayın Yılı : 2021

Diziye Puanım : 6/10


KONUSU :

Tak Dong Kyung 3 ay ömrü kaldığını öğrenir. Bu kaderine isyan ettiği bir gece dünyanın yok olmasını ister. Bunu ondan başka isteyen biri daha vardır, Myung Mang nam-ı diğer Yıkım. Başta her ne kadar ikisi bunu istese de zaman geçtikçe birbirlerine aşık olacak ve kendilerini karmaşık bir kaderin içinde bulacaklardır.

****

Doom At Your Service, son zamanların en ünlü dizisi belki de. Instagram, twitter kısacası tüm sosyal medya hesaplarımı ele geçirdi yayınlandığı zaman. Ben de başrol oyuncularını çok sevince hemen yayınlanırken izleme kararı aldım. Dizi hakkında düşüncelerime geçmeden önce her zamanki gibi biraz karakterler hakkında konuşmak istiyorum.

Myung Mang (Yıkım)

Dizide, dokunduğu her şeyi yok eden doğaüstü bir varlık olarak karşımıza çıkıyor. Seo In Guk, benim daha önce Hello Monster dizisiyle keşfettiğim ve birkaç dizisini izlediğim bir oyuncu. Gerçek anlamda oyunculuğunun üst düzey olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Hello Monster'da hele beni öyle kendine bağlamıştı ki sadece voaa bu nasıl bir oyunculuk demiştim. Burada da oyunculuğunun üstüne bir şeyler ekleyerek devam etmiş. Hatta öyle ki bazı sahnelerde oyunculuğu o kadar iyiydi ki Park Bo Young'un oyunculuğunun kusurlarını çıkardı desem az bile söylemiş olurum.


         Tak Dong Kyung

Park Bo Young'un canlandırdığı karakter, konusunda da bahsettiğim gibi 3 aylık ömrü kalan bir kadının mücadelesini anlatıyor. Park Bo Young'u çok severim fakat bu dizide biraz oyunculuk açısından soluk olduğunu düşünüyorum. Bazı sahnelerde sanki kendini fazla zorluyor gibi hissettirdi bana. 


        Cha Joo Ik

Tak Dong Kyung'un çalıştığı yayınevinde baş editör. Aynı zamanda Dong Kyung'un yakın arkadaşı ile bir noktadan bağlantısı var. Lee Soo Hyuk'u daha önce Lucky Romance'de izlemiştim ama oyunculuk anlamında dikkatimi çektiği dizi bu oldu. Dizinin başında Seo In Guk'a düşerken sonunda kendimi Lee Soo Hyuk'a aşık buldum söyleyeceklerim bu kadar. Siz de resme çok bakmayın aşık olursunuz :D


Na Ji Na

Tak Dong Kyung'un en yakın arkadaşı, aynı zamanda web roman yazarı olan kızımız dizideki ikinci çiftin ana karakteri. Kimi seçtiğini söylemeyeceğim izleyin görün. Hahaha :)


Lee Hyun Kyu

Na Ji Na'nın ilk aşkı olan çocuğumuz bir kafe işletiyor. Kang Tae Oh'dan daha önce Run On yorumumda bahsetmiştim. Burada o rolüne zıt bir rol seçerek oyunculuğunu kanıtladı bence. Kendisinin bu dizideki karakterini çok sevemesem de böyle güzel gülmeyi bir an önce kesmeli :)


Son olarak her ne kadar kıyıda köşede kalmış bir karakter olsa da bahsetmek istediğim biri daha var.

Tak Sun Kyung

Adından da anlaşılacağı üzere Tak Dong Kyung'un kardeşi. Kendisi SF9 grubunun üyesi olan Dawon tarafından canlandırılıyor. Aşırı sevimli ve tatlı bir karakter. Her ne kadar dizide herkes ona salak gibi davransa da ortalık yapan biri. Dawon'un oyunculuğunu ilk izleyişim. İlk bölümden son bölüme kendini çok geliştirdi. Tıpkı Rowoon gibi başrollerde olduğu günleri de görürüz inşallah :)



Gelelim dizi hakkında düşüncelerime, açıkçası ben başta Seo In Guk ile Park Bo Young'u pek uyumlu bulmamıştım. Hatta dizinin yarısına kadar da böyle devam etti. Yarısından sonra da alıştım herhalde. Neyse uyum konusunu bir kenara bırakırsam dizinin ilk bölümleri izleyiciyi kendine çekmeyi gerçekten başarıyor. Reytinglerde bunu göz önüne koyuyor zaten. Fakat bir müddet sonra dizide bir şeyler eksikmiş gibi geliyor. Güzel ama bir şey eksik. Ya biraz olay eksik diye düşündüm ya da bu dilek meselesini tam oturtamadılar diye düşündüm izlerken. Sonuç olarak hala çözmüş değilim. Sona yaklaşan bölümlerde bu hissiyat ortadan kalkıyor ama o zaman da aklıma sürekli olarak mutlu mu bitecek, mutsuz mu bitecek? İkinci çift ne olacak? Dawon için birini koymamışlar ben iyi olurdum aslında gibi düşünceler geçerken final bölümünü izlerken buldum kendimi. Yani demem o ki dizi biraz fazla abartıldı bana göre. Tamam gerçekten son zamanlarda çıkan diziler arasından sıyrılmayı başaracak bir konuya ve oyunculara sahip fakat abartıldığı kadar iyi mi bence değildi. İzlemek isteyenler için tavsiyem tüm o gördüğünüz abartılı yorumları ve editleri unutarak beklentinizi normal düzeyde tutun ki gerçekten izlerken zevk alabilesiniz. Yoksa benim gibi orta bölümlerde can sıkıntısı yaşayıp izleyecek başka diziler ararken bulabilirsiniz kendinizi. Dizi benim için ortalamanın üstünde bir yerde. Söylediklerimi düşünerek izlemenizi tavsiye ederim.

Yeni yazılarda görüşmek üzere.


Dizinin bıkana kadar dinlediğim OST'u:



Yazı içinde bahsedilen dizilerin yorumlarına bakmak isterseniz: 

Hello Monster

Run On


Instagram

Twitter


dipnot: Yorum içinde bulunan görsellerin telif hakları TvN'e aittir.

5 yorum:

  1. En çok Dawon için birini koymamışlar, ben iyi olurdum aslında yorumunu sevdim. Ciddi ciddi yazıyı okuyorum bir anda bu cümleyi görünce kahkahayı bastım. İyi ki varsın Gonca❤️ Yorumunu bekliyordum merakla. Durmadan yaptıkları paylaşımlarla instagram hesapları o kadar çok yıprattılar ki diziyi, bir soğuma gelmişti. Neyse biraz unutulsun öyle izliyeyim dedim yorumundan sonra☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ama çok yakışırdık bence boyu boyuna huyu huyuna iyi bir çift olup herkesi geride bırakabilirdik yazık oldu 😂 Şaka bir yana biraz bile tebessüm ettiysen ne mutlu Beyza abla sen de iyi ki varsın. Zaten konuşmuştuk instagramdan biraz durulunca izle ki beklentin sıfırlansın o zaman daha çok beğeneceğini düşünüyorum 😊

      Sil
  2. Bu aralar sahiden her yerde bu dizi :) instada paylaşılan replik alıntılı resimler düşüyor çokça önüme, ki onlar pek cezbedici değil ama konu merak uyandırıcı.Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle sosyal medyada eskittiler diziyi resmen :)

      Sil
  3. Seo In Guk'un oyunculuğunun hastasıyızz! Yani gerçekten sadece onun oyunculuğu için bile izlenebilir :) Dawoncuk da bonusu :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.