Still 17 | Dizi Yorumu ( Kdrama)


Adı : Still 17 / Thirty But Seventeen
Türü : Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı : 32
Bölüm Süresi : 35 Dakika
Yayın Yılı : 2018
Ülkesi ve Dili : Güney Kore - Korece

KONUSU:
Woo-Seo Ri bir kaza sonucu komaya girer. 13 yıl sonra uyanır fakat uyandığında her şey değişmiş ve 30 yaşında bir kadın olmuştur. Bu yeni yaşama adapte olmak hiç kolay olmayacaktır. Hele ki hala 17 yaşında hissediyorken.



Still 17, 2020'nin ilk favori dizisi. 
Diziyi iki günde bitirdim. Voaa! En son yeni Kore dizisi izlemeye başladığım zaman bir diziyi izlemek için uyumadığım olmuştu. Bu da izlemek için uyumadığım ikinci dizi. 😊
Basit bir ilerleyişi var aslında hatta bitirdiğinizde Gonca bunu mu bu kadar beğenmiş diyeceğiniz bir dizi bile olabilir ama o kadar tatlı bir dizi ki. 😍 Böyle akıcı da. Bir bölüm daha bir bölüm daha derken hoop son bölüm. Zaten her bölüm bu çocuk çok tatlı, bu çocuk çok yakışıklı diyerek izledim. Buradan anneme sesleniyorum canım annem kızın yine bir Kore dizisindeki karakterlere aşık oldu. Affet. 🙈 En son annem ve babam bizi Korelilerden kurtarmak için bir şeyler düşünüyorlardı. Gece gündüz BTS'di, dizilerdi kafayı yiyeceğimizden korkuyorlar 😅 Gerçi şu sıralar sakinler. Neyse benim her yazıdaki goygoy sürem dolduğuna göre size çok bayıldığım o karakterlerden bahsetmek istiyorum. 
Gong Woo-Jin kızımıza 17 yaşındayken aşık olan karakter. Benimse dizinin sonunda kendisine aşık olduğum karakter 😅 Başlarda birine benzetiyordum. Kim ola ki diye diye sonra kim olduğunu buldum. Lee Min Ho ile Go Kyung Pyo'nun karışımıymış onu fark ettim. Bazı sahnelerde direkt onlara bakıyor gibi hissettim. Yüz hatları aşırı tanıdık. -Şimdi burada bunların hepsi zaten birbirine benziyor yahu diyenlerinizi duyar gibiyim. Benzemiyorlarrrr!-

Woo-Seo Ri 17 yaşındayken kaza geçiren kızımız. Aşırı tatlı, güzel ve masum. Bu kızı ilk defa bir dizide izliyorum. Angel Last Mission Love dizisini yayınlanırken izleyecektim o aralar merak ettiğim başka dizi olunca tanışma dizim bu güzel dizi oldu. Bundan sonra diğer dizilerini de izlerim oyunculuğu güzeldi.

Veee Ahn Hyo Seop, nereden tanıyoruz bu bebişi diyorsanız benim gibi Abssy dizisinde görmüş olabilirsiniz. Gerçi ben o diziye devam edemedim ama izlerim diye ümit ediyorum. Bu dizide de Woo-Jin'nin yiğeni Yoo Chan olarak karşımıza çıkıyor. Kürek takımında olan karakter aşırı da tatlı.Herkesi kendine hayran bırakıyor desem az bile söylemiş olurum. Sayesinde epey bir kalp ritmim bozuldu😍

Ana karakterlerimiz böyleydi. Bunlar dışında 3 tane de pıtırcık yan roller vardı ki dizide aile havası yaratıyorlardı. Özellikle Jennifer karakteri.💜 Zaten kendi içinde başka hikayesi de var bu karakterin. Diğer 2 pıtırcık da Yoo Chan'ın arkadaşlarıydı. Toplu bir fotoğrafla göstereyim sizlere :)



Best family ever! 😍
Hee bir de köpüşümüz var onu unuttum. Kullandığım dizi işaretleme sitesinde en iyi oyuncu diye epey bir muhabbet konusu olmuş :) Tatlı da bir şey 😍 
Ayrıca biliyorsunuz normalde dizi-film yorumlarıma replik koymaya üşenen biriyim 🙈ama bu dizi için üşenmedim. Öyle sahneler vardı ki! Bunları paylaşmalıyım dedim kendi kendime. 



***


Bu çocuğa düştüğüm sahne tam olarak buydu. Sonra kaldırabilen olmadı. Bekle beni Abssy dizisi :D


Düştüğümde bir darbe de bu beyden gelmişti sağ olsun :D Bu diziyi ve bu güzel aileyi çok özleyeceğim.😭 Diziyi anlayacağınız üzere çok çok sevdim. Her yan kalpçikler dolu bir yorum oldu malumunuz. Tavsiye ederim efendim izleyin yumuş yumuş sevgi topaçı olun. Bir de yukarıdaki replikte de dediği gibi önemsediğiniz şeyleri asla ihmal etmeyin. Bu insan ya da nesne olsun fark etmez.Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle..

Instagram : @daisyandbook

21 yorum:

  1. İlla bir yerden görüp biliyoruz benim de fazlaca var öyle şeyler. Ayrıca sevdiğim şeyleri biraz abartma huyum vardır 🤭🤭

    YanıtlaSil
  2. İzlemiştim bunu ve beğenmiştim. Özellikle de Jennifer karakteri favorim olmuştu. :) Başka dizilerini seyrettiğimde bile gözüme hep bu karakteri geliyor. :) Abssy dizisini de beğenmiştim ben, tamamlamakta zorlanmazsın bence. :) Keyifli yazı için çok teşekkür ederim, gülümseyerek okudum. :) Ayrıca Angel Last Mission Love dizisinde kızın performansı da çok hoştu, dans sahnelerinde izlemeye doyamamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jennifer gerçekten çok iyiydi. Oynayan oyuncu gerçekten müthişti. Diğer dizileri de en kısa zamanda izlemeye çalışacağım :)

      Sil
  3. O kadar övdün kii izlicem kesin 😁

    YanıtlaSil
  4. Çok minnoş bir diziydii. :) Çok sevmiştim. Zaten karakterler de sevdiklerimden. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ayni şeyleri sevmek çok güzel 😍

      Sil
  5. izlediim, sevdiklerimdeeen :) son yazıma şemsiyeyi koyduuuum :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeldi 🥰 birde adamın ağlaması beni benden aldı bi insan b6 kadar güzel nasıl ağlar ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi insanın içine işiyor ühühüh

      Sil
  7. Valla haklısın başrolü kime benzettim diye düşünüp duruyordum. Gerçekten lee min hou çok andiriyor. Ayrıca mükemmel bir diziydi bayılarak izledim senin gibi iki günde bitti farkına bile varmadım gerçi bitince de çok üzüldüm ama ne demişler her güzel şeyin bir sonu vardır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep güzel şeyler bizi bulsun ki bittiği için üzülmeyelim bizler de 😊

      Sil
  8. MUHTEŞ3MDI BENCE EN KISA ZAMANDA THE LEGAND OF THE BLUE SEA YI DE IZLE <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu yayınlandığı dönemde izlemiştim teşekkür ederim 😊

      Sil
  9. abbyss izlemiş biri olarak öneriyorum Ahn Hyo-seop'a her bölümünde tekrardan aşık oldum. Ahn Hyo-seop diğer dizisi de dk.romantic kesinlikle öneriyorum. izlemenizi tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada gürkan, Dr. Romantic'i daha önce izlemiştim. Fakat abbyss bir türlü gitmedi bende :(

      Sil
  10. acaba sevdiği kız olduğunu kaçıncı bölümde öğreniyor?? çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyna, tam bölüm sayısı hatırlamıyorum ama orta bölümlere doğru hatırlıyordu sanki :)

      Sil
    2. teşekkür ederim gonca :)

      Sil
  11. acaba sevdiği kız olduğunu kaçıncı bölümde öğreniyor?? çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.