Extraordinary You | Dizi Yorumu (Kdrama)

Adı :  Extraordinary You 
Tür : Romantik, Fantastik, Gençlik, Komedi
Bölüm Sayısı : 32
Bölüm Süresi : 35 Dakika
Yayın Yılı : 2019
imdb puanı : 8.8
Ülke ve Dili : Güney Kore - Korece

KONUSU :
Eun Dan-O bir gün webtoonun içinde olduğunu fark eder. Üstüne üstlük bir de webtoonun ana karakteri değildir ve yakında karakteri ölecek webtoondan çıkacaktır. Bunun üzerin yazarın çizdiklerine uymamaya ve kendi istediğini yapmaya karar verir. Peki kaderini değiştirebilecek midir?
Herkese merhabalar, yeni bir dizi yorumuyla geldimmm. Böyle giderse korkuyorum blogum dizi film bloguna dönecek. :( Eski okuma istediğimin yerinde yeller esiyor. Sanırım dizi-film izlemeye başlayınca kitap okunmuyor. Kitap okuyunca da film-dizi izlemiyor. Ben bu dengeyi bir kuramadım -,-
Neyse gelelim diziye...
Extraordinary You yayınlanmaya başladığı andan itibaren her yerde görmeye başladığım bir diziydi. Konusu bana webtoonla ilgili olunca acaba W-Two Worlds gibi mi ki dedirtti ama hiç mi hiç alakası yokmuş. 
Dizide konusunda belirttiğim gibi bir kızımız var Dan-O. Webtoondan çıkarılacağını öğrenince ortalığı bayağı bir velveleye verip hunharca ağlıyor. Gerçekten ağlamasından bir müddet sonra gına geliyor yani. Bir insan her bölüm nasıl ağlar?
Bakınız kızımız da bu :
Kızın konuşması ilk bölümlerde hayli bir şımarık olduğu için aşırı rahatsız etmişti beni ama sonra alıştım kendisine de. Gerçi dizide öyle yakışıklı iki bey vardı ki vuuuu! İkisi arkadaş olsun diye yalvardım ama ne yazık ki tam tersi oldu. Neyse ki kamera arkasında öylelermiş epey mutlu oldum :)

İlk yakışıklımız Ha-Roo. Sayesinde izlerken sürekli dinlediğimiz bütün şarkılardaki Ha-Roo kısımlarını keşfettik. Aşırı sevimli bir yüzü ve iyi bir karakteri var Ha-Roo beyimizin. Ben kendisini sevdim ama benim için bir numarada başka biri var. Asıl izleme nedenim olan kişi yani.  O kişiyi tanıştırayım sizinle ;

İşte bu bey. Bae Kyung adıyla yer alıyor dizide. Kendisiyle Search WWW dizisinde tanışmıştım. Ondan önce Memories Of The Alhambra dizisinde görmüşüm ama tipi ve makyajıyla eroinman gibi olunca dikkatimi pek çekmemiş :D Dizide bu bebek çoğunlukla küfür yiyecek olan kötü bir karakteri canlandırıyor. Ben kötüyken bile sevdim kendisi. Oyunculuğu müthişti. Özellikle iyi karakter halinden sonra bu halini görünce aradaki keskin değişimi çok daha iyi anladım diyebilirim. Hakkını vermiş karakterinin. Tebriklerrr! Darısı baş rol olduğun dizilere - filmlereeeee *-*
Hayranlık duyduğum karakterleri de anlattığıma göre dizide beni fitil eden noktalara gelebiliriz. Merak etmeyin her zamanki gibi sıfır spoi.
Dizinin ilk başları gerçekten çok etkileyici. Hızlı hızlı izlettiriyor ama sona yaklaştıkça sürekli bir flashback. Artık izleyeni bunaltır hale getiriyor. Anladık olaylar önemli de zaten dikkatli izlediğim için o geriye dönüşler beni çok sıkmaya başladı. Yani senaristler ilk bölümlerdeki başarıyı son bölümlere doğru pek koruyamamışlar. Dizi gerçekten güzel ama bunlar olmasaydı çok daha güzel olurdu diye düşünüyorum. 
Diziyi sevdim, gençlik tarzında diziler arıyorsanız kesinlikle kaçırmamanız gereken dizilerden biri. 

Bu ikili kadar harika bir gün geçirmeniz dileğiyle.. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. :)


DİPNOT : Her Ay 1 Kitap 1 Film Etkinliği Şubat ayı filmini The Irishman olarak değiştirdik. Katılan arkadaşlara duyrulurr :)

22 yorum:

  1. Yaa çok hoş puanı da baya yüksekmiş. 😊 Listeye aldım artık sınavlar ne zaman biterse izlerim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım izlediğinde çok seversin. Sınavlarında başarılar 🙂

      Sil
  2. Ahhhhh tum dizilerden siyrilip kore dizilerine sarmaya baslayacagim senin yuzunden :)) boyle puanlari yuksek olanlardan baslayabilirim sanirim ama nereden baslayacagim konusunda cok fikirsizim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puanları yüksekten ziyade ilginizi çekenle başlamanızı tavsiye ederim 🙂

      Sil
  3. Evet o gruptanmış. Ben de bu diziden sonra bir grubu olduğun öğrendim. Kim Go Eun'un dizisini ben de çok merak ediyorum bakalım. Bir an önce başlasa keşke 😊

    YanıtlaSil
  4. ay bu da sevdiğim minnoşlardaaan :) heey, parasite yok tabi nette hıhım, irishman de izledim. allam ne sıkıcı film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 saat olduğunu görünce ben de bir tırsıyorum ühühühühü demeğğğ

      Sil
  5. Bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim. Uzun zamandır blog aleminden uzak kaldım ve arkadaşlarımın çalışmalarına göz atma imkanım olmadı. Bundan böyle eskiden olduğu gibi aranızda olmayı istiyorum. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza dönmenize sevindim. Yeniden hoş geldiniz o halde 😊

      Sil
    2. Çok teşekkürler Gonca hanım.

      Sil
  6. ay bu dizi en sevdiklerimden olmuştu çok iyi yaa :D W dizisini de çok sevmiştiiim webtoon severim zaten okumayı izlemesi de eğlencelii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle webtoon okumak da izlemek de çok eğlenceli hele konusu ilgi çekiciyse vuhuuu 💃🏻

      Sil
  7. Ben bu yorumunu gözden kaçırmışım galiba :(( Bu sıralar dizi izlemeye geri döndüm, konusunu da sevdim. Teşekkür ederim kocaman :))

    YanıtlaSil
  8. Kim suk-woo (HA-RU)
    BU COCUGU IZLERKEN KALBIM DURUYO ILK GORUSTE ASK YASIYORUM

    YanıtlaSil
  9. Ne yazıkki dizide 2. Erkek sendromu yaşıyorum 4 bölüm kaldı sonunu getirsemmi bilmiyorum çünkü baek kyung la olmasını istiyorum kızın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiaaa benim gibi kyung seven birii:) Bence devam et Kyung rolündeki Lee Jae Wook'u çok seviyorum ben de onun için izle bencee :)

      Sil
  10. Anla sence love alarm mı güzel yoksa bu mu

    YanıtlaSil
  11. Anla sence Love alarm mı güzel yoksa bu mu
    Bide bana kdrama önerisi yapar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıl, Love Alram'ı ben çok sevmemiştim. Klişe geldiği için yarım bırakmıştım ama çok fazla dizi izlediğim için böyle olduğunu düşünüyorum. Seven kısım bir haylı fazla hem de :) İkisini karşılaştırırsak benim için tabi ki de bu dizi :) Dizi önermeme gelirsek o kadar uzun liste olur ki şimdi yazsam blogumdaki arama kısmına kore dizisi yazarsan toplu önerilerin olduğu 3 adet yazım var. Onları okuyup ilgini çekeni izleyebilirsin :)

      Sil
  12. Ben açıkçası çok boş vaktiniz varsa izleyin derim çünkü tatmin etmedi yeterince beni.. Çok fazla açık kapı kaldı hep bir beklenti içindeydim ha şimdi olacak ha şimdi şaşıracağız ama konu bütünlüğü ve oyunculuklar böyle değişik bir içerik için yetersiz gelmiş bence çok güzel etkileyici bir dizi olabilecekken çerezlik bir diziye dönmüş. Karakterler tatlı, dizi daha çok 15-20 yaşa hitap ediyordu en fazla. Kötü bir sonla bitmiyor ama daha güzel ve anlaşılır şaşırtıcı bir sonla bitebilirdi. Bunlar benim fikirlerim tabiki beğenenlere saygı duyarım. Bu tarz dizi istiyorsanız mutlaka W izleyin derim konusu bir tık benzese de o dizide çok daha güzel işlenmiş ve daha etkileyici bir diziydi. Ben boş bir insanım derseniz de pişman olmazsınız izlediğinize. İlk bölümler gerçekten sürükleyici fakat yarısından sonra sıkıyor beklenti içinde izlemeyin derim yoksa benim gibi hayal kırıklığına uğrarsınız..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.