True Beauty | Dizi Yorumu

 


Adı : True Beauty 

Türü : Gençlik, Romantik 

Bölüm Sayısı : 16

Bölüm Süresi : 1 saat 10 dakika 

Ülke / Dil : Güney Kore / Korece 

Yayın yılı : 2021

Diziye puanım : 7/10



Konusu :

Lim Ju Kyung görünüşü yüzünden küçüklüğünden beri toplumda dışlanan bir birey olmuştur. Günün birinde karşılaştığı bir makyaj Bloggerı hayatını yeniden kurmasına yardımcı olup yeni bir sayfa açmasına yardımcı olacaktır. 


Herkese merhabalar, webtoon halini severek takip ettiğim ve dizi olacağını duyunca sevinçten havalara uçtuğum bir dizinin yorumuyla geldim bu sefer. Zaten son dönemlerin en popüler dizisi de kendisi. İzlemediyseniz bile muhakkak sosyal medya hesaplarında bir videosu ile karşılaşmışsınızdır. Bunun hakkında birçok epri döndü hatta. True Beauty'i izleyebileceğiniz ortamlar : tiktok, instagram twitter vb. diye. Gerçekten bir süre sonra çeviri beklediğim bölümden spoiler yemeye başladığımda bunun gerçek olduğunu anladım. Aman dikkat edin henüz izlemediyseniz hala spoiler riski azalmış değil. Neyse bunları bir kenara bırakıp diziye gelelim :


Aslında konusu itibariyle böyle klişe dizi gibi duruyor olabilir ama temelinde vermek istediği mesaj oldukça güzel bir mesaj. Biliyorsunuz ne yazık ki toplumda belirli güzellik anlayışı var. Çoğu zaman baktığımızda bu güzellik kime göre neye göre desek de ne yazık ki bu güzellik algılarını bir türlü kaldıramadık. Yakın bir dönemde de kaldırılabilecek gibi de görünmüyor ne yazık ki.

Dizide de konusunda bahsettiğim gibi bu kalıp yargılar yüzünden dışlanmış ve akran zorbalığına uğramış bir kızımızı izliyoruz. Bu durumdan kurtulmak için makyaj yaparak onların güzellik algılarına uygun bir hale getiriyor kendini. Böylece geçmişte yaşadıklarını bir kenara bırakıp yeni bir sayfa açmak istiyor hayatında. Bu süreçte iki yakışıklı bey ile karşılaşıyor ve hayatı yavaş yavaş şekillenmeye başlıyor. İki yakışıklı demişken size asıl kadroyu ufaktan bir tanıtayım.



Lim Joo Kyung / Mun Ka Young 

Mun Ka Youn okuldakiler tarafından dışlanmış ve makyajla değişim geçiren Lim Joo Kyung'u canlandırıyor. Mun Ga Kyung'u daha önce birçok dizide izlemiş ama Find Me In Your Memory'de dikkatimi çekip kendine hayran bırakmıştı. Burada da oyunculuğunu geliştirdiğini gösterdi. 




Lee Soo-Ho / Cha Eun Woo 

Esas çocuğumuz Suho. Kendisi tipik bir başrol. Soğuk ama içinde tam bir düşünceli beyefendi. Yakışıklı tüm kızların sevdiği bir tip. Cha Eun Woo'yu daha önce My ID is Gangnam Beauty'de izlemiştim. Sanki aynı karakterim devamını izliyor gibi bir hissiyat oluşturdu üzerimde. Kendini gösterebilmesi için artık bu kalıp rolden kurtulmalı diye düşünüyorum.



Han Seo Joon  / Hwang In Seop

Diğer bir karakterimiz ise ikinci erkek sendromunu dibine kadar yaşatacak Seo Joon. Kendisi bildiğiniz bad boy. Sevdiği biri oldu mu gözü hiçbir şeyi görmüyor. Hwang In Yeop ilk defa izlediğim bir oyuncu. Oyunculuğunu sevdim. Bundan önceki dizide de ikinci çocukmuş umarım yakın bir zamanda ana karakter olarak görürüz kendisini ve acısını çıkarır bunların. 


Dizinin ana karakterleri bu şeklindeydi. Bu karakterleri destekleyen birçok yan karakter vardı ki böylece dizide bir aile havası yaşanmıştı. Daha samimi bir hale gelmişti. Özellikle kızın ablasının ve öğretmenin olduğu sahneler epey eğlenceliydi. Ayrıca webtoondan uyarlandığı için bazı sahnelerde kızın hayal gücüne bağlı olarak efektler kullanmışlardı bu sahneleri izlemek de oldukça komikti. Son bölümlere doğru kalbime darbe gibi inen ikinci erkek sendromunu saymazsam dizi genel olarak izletirken eğlendiren bir anda moodumu yüksekten bir dizi oldu. Sadece son bölümü biraz oldu bittiye gelmiş gibi geldi fakat webtoon'un hala bitmediğini göz önünde bulundurularak bunu normal karşılıyorum. Şans vermenizi istediğim dizilerden biri. Son zamanlarda gerçekten ilaç gibi geldi bana. Malumunuz içinde bulunduğumuz durumdan ötürü sürekli olarak ruh halimiz düşüşte. Onu yükseltecek tatlı bir dizi. Özellikle vermek istediği mesajı de göz önüne alırsak benim severek izlediğim diziler arasına girdi. Listenize ekleyiniz. 


Instagram : daisyandbook


Ne Team Soo Ho ne de Team Seo Joon  Team SooJoon!

Daha 1-2-3! diye sayamadan aşık olduk iyi miii *-*




9 yorum:

  1. Bu diziyi ben de takip ediyorum. Başrol oyuncuları da pek severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mun Ka Young'u özellikle çok seviyorum ben de. Find Me In Your Memory ile tam anlamıyla haryranlık derecesinde tanıştım. Bu diziye başlama nedenlerimden biriydi hatta.

      Sil
  2. Aşk üçgeni beni hep kanser ediyor o yüzden bu diziyi yarım bıraktım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bu kanser boyutunda değil ama gerçekten Team Seo Joon olarak epey bir kalp ağrısı çektim ben de :( Devam et ama bırakmaa! :)

      Sil
    2. benim sorunum, kızı iki erkek karakterle de shiplemekti bchsbdhb

      Sil
    3. Hahaha ben öyle yapıyorum kahrolsun ikinci erkek sendromu

      Sil
  3. Dizi her yerde çıkıyor gerçekten. Bitirdim ama hala çıkıyor bana da. İzlersen keyifli izlemeler dilerim. Eğlenceliydi bayağı :)

    YanıtlaSil
  4. pikiii belli bu da hoşmuş, oluy :) ( bak yazıda bi yeri silmeyi unutmuşsuuun, şey demişsin, parantez içinde (karakteri oynayan çocuğun ismini yaz) hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha o kadar da okudum kendi notlarımı silmeyi unutmuşum ders arası yorum yayınlarsan böyle oluyor. Ama işin komiği biri de dememiş bu kız ne diyor. Teşekkür ederim Deep🤍 Epey eğlenceliydi izle sende

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.