Wok Of Love | Dizi Yorumu (Kdrama)

Adı : Wok Of Love / Greasy Melo
Türü : Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı : 38
Bölüm Süresi : 30 dakika
Yayın yılı : 2018
daum puanı : 6.4 
Benim Puanım : 6

KONUSU:
Pung harika bir şeftir. Haksız yere işten çıkarılmasıyla birlikte hayatında her şey tepetaklak olmaya başlar. Tam her şey kötü gidiyor derken Dan Seo Woo ve Doo Chil Seong ile tanışır. Onların da Pung'dan pek bir farkı yoktu fakat üçü bir araya geldiklerinde tüm zorlukları aşacaklardır.


Eveet bu gidişle adımı Gonca'nın Kdrama Dünyası olarak değiştirememe ramak kaldı sayın okurlar. :D Zira şu sıralar yapabildiği tek şey kdrama izlemek. Kitap konusunda Suç ve Ceza'ya başlayınca bitirmem ay başını bulacak gibi. Umarım Haziran'da farklı yazılarla gelebilirim sizlere.

***

Wok of Love, Netflix'de sürekli karşıma çıkan bir diziydi. 365 : Repeat The Year'dan sonra şöyle tatlı bir dizi ararken artık göz ardı etmeyeyim diyerek başladım. İlk başlarda 16 bölüm sanıyordum bir baktım 19 bölümm!  (38 bölüm normal bölüm uzunluğuna vurduğumuzda 19 oluyor biliyorsunuz.) Biraz pişman olmadım desem yalan söylemiş olmam. Genelde 16'nın üzerinde bölüm sayısına sahip diziler sonlara doğru bir gereksizleşiyor. Bunun dışında dizi de yemekli olunca ağzımın suları aka aka izledim. Tek sevindiğim nokta ramazanın son günlerinde başlamış olmamdı. Bu yüzden kendime eziyetim kısa sürdü. Gerçi tokken bile izledim ama yok insanın canı çekiyor arkadaş. Görsel olarak tam bir yemek şöleni izledim gerçekten!


Muhteşem yemekleri yapıp ağzımı sulandıran kişiden bahsedeyim size. Pung! Bu dizide bari birine düşmeyeyim dediğim anda bir güldü bir göz kırptı bir baktım ki çoktan düşmüşüm. Pung, beni kendine düşürmesi dışında yemek söz konusu olunca mutfakta tam bir diktatör kesiliyor. Çok acılar çekti çocuğum ilk bölümlerde. Ona yapılanlara ne söylendim, ne kadar kızdım.  İzleyince bana hak verirsiniz. 

İkinci erkeğimiz Doo Chil Seong. Kendisi gangster. Dizi boyunca şu gördüğünüz güneş gözlüklerini taktı. Sanırım dizi sonrasında kendisinden ameliyatla falan ayırdılar herhalde :D 
Kişilik olarak bakmayın mafya olduğuna vallahi Pung'tan daha iyiydi. Bu kadar naif düşünen mafya mı ancak dizilerde olur zaten :D


Esas kızımız Seo Woo. Vallahi bu kızda ne buldular zaman zaman düşünmedim değil. Sadece dobra ve çok güzel gülüyor bunun dışında pek bir özelliği yoktu. Ama karakteri canlandıran oyuncunun yeteneği on numara beş yıldız *-*


Dizi hakkında düşündüklerime gelirsek;
Açıkçası dizi öyle ahım şahım harika bir dizi değil. Senaryosu da biraz tuhaf ama oyunculuklar, gerçekten iyiydi. Diziyi ayakta tutan şeylerden biri karakterler arasındaki aile gibi olan ilişkiydi. Bu ilişkilerin yanı sıra en eğlenerek izlediğim sahnelerden biri herkesin büyük bir aşkla yemek yaptığı sahnelerdi. 
Bunlar dışında dizinin 19 bölüm olmasını çok gereksiz buldum çünkü sonralara doğru böyle uzun diziler biliyorsunuz ki saçmalamaya başlıyor. Senaryo da güçlü olmayınca bu kaçınılmazdı haliyle. Dizinin bana kattığı tek şey harika üç oyuncuydu. Onları tanımakla birlikte birkaç dizi daha listeme eklemiş oldum.
Dizi hakkında az çok ne hissettiğimi söyledim. Şöyle yemekli dizileri sevdim, kafam dağılsın diyorsanız izleyin. Bunun dışında çok daha iyi diziler bulacağınızı düşünüyorum. 

Son olarak bu dizinin Gonca moodu :


Ekran Yakalamalarım :

*grup sarılması mıı beni de alın* 

*eyoooo! ben bay karizmaaa*

*Junho'yu çok beğendiğimi fark ettiğimde aklıma diğer oppalarım gelmiştir.*


25 yorum:

  1. Oyuncular diğer dizilerden tanıyorum dedim 😊 teşekkürler paylaşım için 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyi oyuncular. Diğer dizilerini listeme ekledim hemen :)

      Sil
  2. oh aşk ve yemek iyimiş daha ne olsuuun :) izlenebileer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke söylendiği kadar güzel olsaydı :D aşk ve yemek :D

      Sil
  3. Kore dizilerinin kısa olmasını ben de çok seviyorum ya :D bir de yemek sahneleri çok fena oluyor gerçekten. Tokken açlık hissediyorum ahahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir iştahlı yiyorlar değil mi? İnsan otomatik acıkıyor :D

      Sil
  4. Yayınlanırken çok denk gelmiştim bu diziye. Jang Hyuk her yerde çoşuyor zaten. Harika biri. Çerezlik bir dizi izler miyim bilmem ama izleyenler de karakterlerini sevmişti diye hatırlıyorum. (Bir süredir hiç yorumlarım gitmiyor. İnş bu gider. :( Ne oldu bu bloggeraanlamadım.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloggerds bu aralar sorun var ya :( yeni güncelleme yüzünden. Karakterler güzeldi de dizinin tamamı için pek aynı şeyi düşünemiyorum

      Sil
  5. Yaa Gonca yorumlarını okurken ben de gülümsemeden edemiyorum :D Bu dizi güncelken izliyordum ben de ve o sıralar yılın en iyi dizilerinden biriiii diyerek dolanıyordum ama dilimi eşek arıları sokmasın sonlara doğru kızın annesi beni o kadar bıktırdı ki devam edemez oldum diziye :D
    Gangsteri ayrı şefi ayrı tatlıydı, hiçbiri üzülmesin istedim, abi-kardeş ilişkilerine bayılmıştım:((((
    Kore dizilerine bazen 16 bölüm bile fazla gelirken bunun 19 bölüm olması saçma olmuş. 12-14 arası ideal bence çoğu dizi için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihihi yazarken ben de çok eğleniyorum :D Ne düşünüyorsam onu yazmaya çalışıyorum gerçekten. Bu dizi için maksimum bölüm sayısı 12 bence. Gerçekten son bölümlerde o ajumma beni de delirtti -_-

      Sil
  6. İzleme listemde yer alan bir diziydi. En kısa zamanda başlayacağım.*-*

    YanıtlaSil
  7. Gonca'nın Kdrama Dünyası mı, yeni ismini sevdim :D Bu aralar dizi bolluğunda yokluk çekmekteyim o nasıl olur bilirsin (╥﹏╥)
    Gece Something in the rain isimli bir diziye başladım. Belki bitince buna bir göz atarım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem mi Merve tam öyle bir anda yardımıma koştun vallahi. Something in The Rain dizisini izlmek istiyordum ama nuna romanceları beni gıcık ediyor -_- hele ki o çocuğu o şekilde harcadıklarnı düşündükçe sinir basıyor. Bence bundan daha iyi dizi bulursun :)

      Sil
  8. Benim önerilerimde de çıkıyordu bir baktım dizide Junho başrol, hemen attım listeye.. bende 16 bölüm sanıyordum 19 bölüm oluşu bir nebze üzdü yahu beni :( Şu sıralar 12 bölümlük diziler bile yoruyor seyrederken beni... Yemek en sevdiğim şeylerden biri ihihi puanın biraz düşük geldi bana(7 ve altı benim için kötü bir puan)ama Şuan Kingdom seyrediyorum bir iki bölüm kaldı(bitmemek için direniyor dizi ehehe) bitirince buna bakabilirim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten 19 bölüm olması insanı düşündürüyor. Son bölümlerini biraz ilerletirsin ihtiyacı oluyor çünkü :D Kingdom'u çok görüyorum ama tarihi olması beni birazcık itiyor :( Dizi için de şimdiden keyifli izlemeler :)

      Sil
  9. wok of love ve ben çok komiktiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hızına yetişilmez gerçekten. Ne ara izledin yahu?

      Sil
  10. 19 bölüm olması itibari ile düşündürdü beni de.. Söylediğin de çok doğru. Senaryo çok sağlam değilse 16 bölümde bile sarpa sarabiliyor işler.. Merak ettiğim bir diziydi ama yorumun doğrultusunda listemin sonlarına doğru iteliyorum :)) Ayrıca son ekran resmi ile beraber yorumun kalp ben demek istiyorum❤ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen listene hiç ekleme bile. Gerçekten çok daha iyi diziler bulabilirsin :) Tamam ben Junho severim diyorsan da ekle :D zira kendisi tatlı olmakla birlikte beni kendine ışık hızıyla düşüren oppamdır :D Son fotoğraf herkese gelsin :D

      Sil
  11. hihihih bu ne kadar tatliş bir yorumm. Teşekkür ediyoruuumm. Sondaki fotoğraf sadece temsili ben değil bir sürü oppası olanlara gelsin :D Dizi hoş ama ilk 8 bölümü :D

    YanıtlaSil
  12. Ben dizi izleyemiyorummm :( ama eğer yaz tatilime ulaşabilirsem önerilerinin hepsine bakmaya geleceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede izlediğin zamanlara gelirsin umarııım :)

      Sil
  13. Bu adam aldatılıyordu sonra ne oluyo mutlu son mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumları belki okuyanlar okur detay veremiyorum ama mutlu sonla bittiğini belirteyim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.