Aydan İnan Röportaj

Temmuz 22, 2015
Herkese merhabalar! Bu aralar kitap yorumları giremiyorum ve bu durum beni fazlaca üzüyor çünkü reading slump (okuyamama durumu ) oldum :( Okumaya başlıyorum fakat bir türlü gitmiyor bu şekilde devam edersem herkesin çok beğendiği kitaplara bile çok kötü yorumlar girebileceğim ihtimalinden bir müddet okumaya ara verdim ve röportaj yapmaya devam ediyorum. Bu seferki röportaj konuğum "Ben Baba Olamam" kitabının yazarı Aydan İnan. :)

Öncelikle her daim klasik soru olan soru ile başlayalım. Aydan İnan kimdir, günlük hayatında neler yapar, nelerden hoşlanır?

-Aydan İnan pek duygusal bir yazardır.Günlük hayatında kitap okumaya ve evin içinde dans ederek şarkılar söylemeye bayılır.

Peki yazmaya nasıl başladın, nasıl karar verdin?

-Küçüklüğümden beri her anımda yazardım zaten.Mutluysam yazardım. Üzgünsem yazardım. Kızgınsam yazardım. Yazardım, yazardım.

Ben Baba Olamam nasıl çıktı ortaya azıcık bahsedebilir misin?

-We Heart It adlı sitede ilk kitap kapağımız olan fotoğrafı görmem ve Aydan bunu kurguya dökmelisin dememle ortaya çıktı, gün ışığım.

Yazarken çok zorlandığın oluyor mu?

-Elbette zorlandığım anlar oluyor ama biraz iyi vakit geçirmeyle çözülmeyecek bir ilham tıkanması yoktur bence.

Okumayanlar için biraz Ben Baba Olamam'ı anlatabilir misin?

-Ben Baba Olamam.. Aslında yapamayacağımızı düşündüğümüz şeyleri belkide yapabilirim diyen insanlardan bile daha iyi yapabileceğimizi anlatıyor bize.

Yazarken en çok nelerden ilham alırsın?

-Yazarken gün içinde yaşadığım olaylardan ilham alırım. Komik bir gün geçirdiysem komik, duygusal bir gün geçirdiysem duygusal olaylar yazarım.

Kurgularını ve karakter seçimlerini neye göre yapıyorsun?

-Karakterler birden canlanıyor gözümde sen şu ol diyorum ve hepsi birden çocuğum oluyor.

Yazmak ve okumak senin için ne ifade ediyor?

- Yazmak cennet, okumak da cennetin en büyük bahçesi.Cennet için gereken bütün meyveleri oradan topluyorsun.

Şu sıralar takip ettiğim üzere Wattpad'de yeni bir hikayeye başladın. Oldukça farklı bir hikayeye benziyor, bize biraz ondan bahsedebilir misin?

- Bir Masal Daha? birden aklıma gelen ve oleeyy tekrar Wattpad'e canlarıma döneceğim dedirten bir hikaye benim için. Biraz sihrin başaramayacağı şey yoktur. Hele bu sihri yapan kaslı bir peri anne ve ona yardım eden Türk bir iş kadınıysa..

Seni takip eden okurların (gün ışıkların) için neler söylemek istersin?

-Siz gün ışıklarıma söylemek istediğim çok şey var aslında ama bazen bir yazar öyle çok sever ki kelimeleri yetersiz kalır. Kelimelerin yetersiz kaldığı ve kalbimin konuştuğu yerdeyiz. Sizi çok seviyorum. Sanırım kalbimdekilerin küçük bir fragmanı olacaktır bu cümle size.


KISA KISA

En son okuduğun kitap?
-Bir Soru Bir Aşk
En son izlediğin film?
-Cinderella (yine ve yine)
En sevdiğin yazar?
-Canan Tan
En sevdiğin kitap?
-Off seçemem seçememm..
En sevdiğin film?
-Bütün animasyon filmleri ve Yeşil Yol
En sevdiğin şarkı ve şarkıcı?
-Celine Dion / Beauty And The Beast

Zaman ayırıp sorularımı yanıtladığın için çok teşekkür ederim. 
Benden röportaj istediğin için asıl ben teşekkür ederim. :)

Yazarımızın hayat felsefesi olarak benimsediği söz :

Yazarımızın iletişim adresleri : 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.