Ecem Altınok - Beyaza Tutsak | Kitap Yorumu

Eylül 16, 2015


Yazar : Ecem Altınok
Yayınevi : Olimpos Yayınları
Sayfa Sayısı : 319
Basım Yılı : 2015



"Aşk onun için sadece beyaza tutsak olmaktı.."

Herkese merhabalar! Beyaza Tutsak kitap yorumuyla karşınızdayım. Kitabı okuyalı epey oldu fakat bir etkinlik doğrultusunda okuduğum için yorumunu ancak girebildim. Öncelikle kitabın kapağına ve iç tasarımına değinmek istiyorum. Şuan ki kapak kitabın ikinci kapağı iyi ki değiştirmişler diyorum çünkü ilk kapak çok basitmiş. Şuan ki kapak tam kitabın içinin dışa yansımış hali diyebilirim. Ben beğendim fakat keşke yazar adı daha farklı bir fontla yazılsaydı. İç tasarımı da gayet hoş fakat  editörün gözünden çok ufak bir şey kaçmış 3 ve 4. bölüm bir bölüm olarak yer alıyor içinde. Neyse tam yoruma geçmeden önce sizlere biraz kitabın konusundan bahsetmek istiyorum. Hazan'ı kardeşi Hakan uyuşturucu bağımlısıdır. Fakat kendisinin bağımlı olduğunu kabul etmez. Hazan'da küçük yaşta ailesini kaybettiği için kardeşi Hakan'ı da kaybetmek istemez. Tedavi sürecini ise daha önceden denemişlerdir fakat onlar için çok yıpratıcı olmuştur. Hazan artık Hakan için her şeyi yapmayı göze almıştır. Ona uyuşturucu almak için gittiği yerde uyuşturucu satıcısı olan Aral ile karşılaşır. Fakat Aral ile tanışmaları birkaç gün önce farklı bir şekilde olmuştur. İşte Hazan, Hakan ve Aral'ın macerasının bir kısmı böyle. Sıra yorumda..

Kitabı elime ilk aldığımda çok hızlı ilerleyen bir kitaba benziyor demiştim ki öyle de oldu. Kitabın gerek konusu gerekse Hazan'ın iç dünyası okurken sizi içine çekiyor ve daha ilk sayfalarda odaklanabiliyorsunuz. Fakat benim kitapta rahatsız olduğum birkaç nokta vardı. Mesela zaman atlamaları gibi. Zamanın nasıl atladığını anlamadım ve sanki bütün bu yaşananlar bir gün içerisinde olmuş gibi geldi bana.O yüzden bu konuda biraz sıkıntı yaşadım ama sonlara doğru zaman atlamaları daha belirgindi. Birkaç tane de mantık hatası vardı fakat kitabı okuyalı epey olduğu için şuan onları pek hatırlamıyorum fakat kitabın yazarın ilk kitabı olduğu göz önünde bulundurulduğunda gayet iyi bir kitap. Ben severek okudum ve bir sürü alıntı çıkardım. İki tanesini de sizler için görselleştirdim. Kitabı bitirdiğimde tatmin olmuştum yarım bırakılmış hissi olmadı ki bu beni daha bir mutlu etti.
Son olarak da kitaba oyum :
❤❤❤❤



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.