GKBT 15. Tur || Aşktan Sabıkalı - Merve Duman || Kitap Yorumu

Yazar : Aşktan Sabıkalı
Sayfa Sayısı : 416
Basım Yılı : 2016
Yayınevi : Mortena Yayınları

Herkese merhabalar! Geveze Kalemler olarak harika kitapları sizlere tanımaya devam ediyoruz! 
Sıradaki konuğumuz başlıkta ve görselde de anlaşıldığı üzere Aşktan Sabıkalı.
Aşktan Sabıkalı, Merve Duman'ın ilk kitabı. Türü macera-romantik. Baş karakterlerimiz olan Bihter & Savaş polis. 

Bihter alabildiğine dik başlı ve güçlü bir karakterken Savaş da güçlü ve sevgi dolu. 
Karakterlerin ikisini de çok sevdim. Başlarda biraz adapte sorunu yaşadım ki bu her kitapta oluyor. Yazarın diline alışma süreci diye adlandırabiliriz. 
Daha sonra kendimi öyle bir kaptırdım ki ders çalışmam gerektiğini unutup deli gibi okudum ve akşama bitirdim.


Kitabın tasarımına değinmem gerekirse kapağını çok sevdim! Hele aralara konulmuş kelepçe figürleri çok hoş olmuştu. Bölüm başlarında ise bölümleri yansıtan sözler bulunmakla birlikte kırılmış cam(?) bulunuyor ki içi de dışı gibi dikkat çekici olmuş. 

Yazarın dili ve kurgusu inanılmazdı. Bitirdiğimde ilk kitabındaki yazım dili buysa bundan sonra çıkacak kitaplarını kesinlikle almalıyım dedim. Okurken o kadar fazla duygu geçişi yaşadım ki. Üstelik yoğun bir duygu seli şeklindeydi. 
Özellikle olayların açığa çıktığı kısımda tek olsaydım kesinlikle ağlardım. 
Kitapta elbette eksiklikler vardı fakat kendinizi öyle bir kaptırıyorsunuz ki o eksikler siliniyor. Kitabı bitirdikten sonra farkına varıyorsunuz ki bence bir yazarın ilk kitabına göre çok çok iyiydi. 
Kitabı alıp almama konusunda tereddüt yaşıyorum diyen arkadaşlar varsa kesinlikle almalılar. Pişman olmayacaksınız! 

Kitaba puanım : 5/5**

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.