To Be Continued | Dizi Yorumu (Mini)

Dizi Adı : To Be Continued
Bölüm Sayısı : 12
Türü : Romantik, Fantastik ve Gençlik
Bölüm Saati : Maksimum 15 dakika
Orijinal Dili : Korece
Ülke: Güney Kore
Yayınlanma Tarihi : 2015


KONUSU :
Ae Rin çıkış yapmak üzere olan müzik grubu arkadaşlarının daveti üzerine yakın arkadaşı ile birlikte onları ziyaret etmeye gider. Fakat çok şiddetli bir şekilde yağmur yağmaktadır. Binadan içeri girip çocukları gördüklerinde büyük bir şimşek çakar. Bir şeyler olmuştur ve bu arkadaş grubu lise son sınıfa dönüş yaparlar üstelik henüz çıkış yapmaları için en önemli adım olan yarışmayı kazanmaları gerekmektedir. Peki bir yolunu bulup gelecekte yaşadıkları zamana dönebilecekler midir?




Çok eğlendiğim mini bir kore dizisi yorumuyla hepinize merhabalar. Künye kısmında yazdığım gibi dizi gençlik ve fantastik türde. Her ne kadar romantik diye de eklenmiş olsa da bence dizinin eksik noktası romantik kısmıydı. Ana karakter olan Ae Rin çok ortada kalmış gibi geldi. Her ne kadar yakın kız arkadaşı Moon Bin 'e karşı bir şeyler hissediyor diye geri çekilmiş olsa da ben bu ikiliyi oldukça yakıştırdım. -Zaten o kız arkadaşını da pek sevmedim. Piss çirkef :D -
En azından Moon Bin olmasa bile Ae Rin, Eun Woo ile sevgili olabilirdi bu konuda dizide bir eksiklik gördüm. Sevgili ponçik senaristler yapsaydınız bir şeycikler olmamış yani :D
Onun dışında dizi oldukça eğlenceli ve merak edici bir şekilde ilerledi. Her ne kadar bölümler maksimum 15 dakika olmuş olsa bile bu bölümlerde olaylar güzel bir şekilde işlenmişti. Sadece ana karakterin sonlara doğru bütün olaylara hükmettiğini anladığım için biraz tuhaf hissetmedim değil ^_^

****

Erkek karakterlerden ise Moon Bin fazla görünmese bile favorim oldu. Mini dizide bile favori karakter bulabilme kabiliyetim olduğu için mutluyum gururluyum :D Şaka bir yana diziyi izlemeseniz bile ufak bir ricam olacak şu videoyu izleyin neden Woon Bin favorim oldu anlayın :)


Tabi bunun Rocky hali de var ama Rocky bir Moon Bin değil efenim :) Hareketlerin kıvraklığı falan filan :D :D Şimdi beni instagramdan takip eden arkadaşlarımın "eyvah yine fingirllük saati geldi" dediğini duyar gibiyim ama ne yapayım ruhumda var :D

**
Eğlenceli vakit geçirmek istiyorum ama uzun dizilerden sıkılıyorum nasıl bir dizi izlemeliyim diye düşünenleriniz varsa bu dizi tam size göre! Üstelik fangirl de olabilirsiniz yani karakterler tipsiz falan da değil gayet hoş çocuklar :D
Dizi tavsiyemdir, mutlaka izlemelisiniz demiyorum fakat mutlu olmak istiyorum derseniz izlemeden geçmeyin :)
Yeni yorum+Gonca gevezeliklerinde görüşmek dileğiyle yeni yazıya kadar kendinize iyi bakın :)

Bana ulaşabileceğiniz adreslerim :
İnstagram : @daisyandbook
Facebook : Gonca'nın Dünyasından
Mail : gncarazz@gmail.com

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.