Roommate 2. Sezon Yorumu


Adı : Roommate
Tür : Komedi Showu
Bölüm Sayısı :26
Bölüm Süresi : 90 dakika
Yayınlandığı Yıllar : 2014-2015
Ülke - Dil : Güney Kore - Korece
Programa Puanım : 10/10*

Ağustos ayının ilk yazısıyla herkese merhabalar! Bu sefer size dizi değil de bir program yorumuyla geldim. İlk sezonunun izlemedim fakat sezonlar bağlantılı değil bu nedenler rahatlıkla sizler de izleyebilirsiniz. Programın formatından bahsetmek istiyorum. 
12 ünlü bir evde kalıyorlar. Hiçbiri birbirini aşırı derece huyunu suyunu bilecek kadar iyi tanımıyor ve özellik olarak da birbirlerinden oldukça farklılar. Sonra ortaya epey komik şeler çıkıyor.
Açıkçası ben sadece bu kişilerden 3 ünü tanıyordum. Tanımasaydım bile epey eğlenirdim. Yani aklınızda tanımıyorum acaba izlesem zevk alır mıyım gibi şeyler varsa kenara atın acayip eğleneceğinize garanti verebilirim.
 Şimdi birlikte konukları tanıyarak yoruma başlayalım.


1- Jo Se Ho 
Se Ho konuktan ziyade ilk sezonda da bulunan ev sahibi diyebilirim. Komedyen, aynı zamanda da çok naif biri. İzlerken beni fazlaca güldüren kişi oldu. İnsanları nasıl eğlendirmesi gerektiğini biliyor. Bu programdan sonra Se Ho'nun olduğu programları rahatlıkla izlerim diye düşünüyorum.


2-Lee Dong Wook
Oyuncu. Se Ho gibi 1. sezonda da yer aldığı için ev sahibi diyebiliriz. Soğuk gibi görünen kişiliğinin altında çok ama çok naif bir insan yatıyor. Kendisiyle tanışmam Goblin dizisiyle olmuştu ve orada resmen vurulmuştum.😍😍 Tabi Roommate Goblin'den önce yayınlandığından orada diziye dair hiçbir şey yok. Fakat Lee Dong Wook'un tanımak açısından şahane bir fırsat.

3-NaNa
İlk sezondan bir ismimiz daha. NaNa After School kız grubunun bir üyesi. Aynı zamanda da oyuncu. Sezon boyunca sevip sevmemek arasında kaldığım bir kişiydi. Tam olarak kişilik özelliklerini göremedim-anlayamadım. 

4-Park Min Woo
Oyuncu, ilk üç üye gibi ilk sezonda da yer almış. Açıçası sezon boyunca bir görünüp bir kaybolan üyeydi. Bazen evde yaşadığını bile unutur hale geldim. Biraz geri planda kalmıştı.

5- Seo Kang Joon
İlk sezondan kalan son kişi Kang Joon. Oyuncu olmasıyla birlikte bu programdan önce kalbimi Cheese in The Trap dizisiyle kaznamış kişi. Dizide sevdiğim tek karakterdi net. Kang Joon fotoğrafta da gördüğünüz üzere yakışıklılığı ile göze batan biri. Program boyunca hem yakışıklılığını hem de komik yanını göreceksiniz.

6- Jackson Wang
Hobareyy IGOT7 lar bir adım öneeee! GOT7 grubundan Jackson sanırım başlı başına izleme sebebi olacak kişi. GOT7'nın daha yeni çıkış yaptığı zamanlarda Jackson'nın yaşadıklarını anlamak açısında da güzel bir fırsat. Ayrıca sezon boyunca sizi kendine komikliği ile çekecek yegane kişi. Abartısız Jakcson olmasaydı bu kadar eğlenceli bir program olmazdı diyorum.

7- Heo Young-Ji
Temmuz ayı raporumda paylaştığım Mama Mia şarkısına bakanlar varsa bir yerden gözüm ısıyor diyeceklerdir. Kara grubunun üyesi. -grup ne yazık ki şu an dağılmış- Çaylak zamanında bu programa katılmış bile olsa kendisini o kadar çok sevdim ki programı bitirir bitirmez ne yaptığını takip etmek adına instagram hesabını takibe aldım. Jackson ile atışmalarını severek izleyeceğinizi düşünüyorum.

8- Sunny
Girls Genaration üyesi. Sanırım program boyunca sevmediğim ve sevmeyeceğim tek kişi. Hareketleri bana çok yapmacık ve kişilik olarak çok şımarık geldi. Söyleyeceklerim bu kadar...

9-Lee Guk Joo
Komedyen, Radyocu.
Guk Joo tatlılığı doğallığı diye bir şey var. Kendiyle barışık bir kişiliği olduğu için izlerken işte içimizden biri diye düşündüğüm biri oldu. Hatta ara ara hesabını açıp stalkerlık yaptığım oldu :D Kang Joon ve Jackson'a karşı olan davranışlarıyla sizi epey güldürecek. Ayrıca benim sevdiğim kadar seveceğiniz biri olduğunu düşünüyorum.

10- Park Joon Hyung
Bir zamanlar efsane olarak adlandırılmış olan G.O.D grubunun üyesi. Jackson'ın büyümüş hali desem yanılmam. İzlediğinizde siz de bana hak vereceksiniz. Amerika'da yetiştiği için kore geleneklerine pek bağlı değil. İşte bu da pek çok konuda komedi yaratıyor :D 

11- Otani Ryohei
Japon kökenli olan Ryohei Kore'de oynadığı bir film sayesinde epey ünlü olmuş. Sakin bir kişiliği var. Sezon boyunca çoğunlukla çekingen ve neredeyse hiç konuşmadı diyecek kadar az konuşuyor. Buna rağmen ilgi çeken biri olduğunu düşünüyorum. Konuştuğu zaman çok naif bir kişiliği olduğunu gösteriyor.

13- Bae Jong Ok
Kore sektöründe neredeyse üstat olarak tanımlanacak kadar iyi bir oyuncu. Yaşınan mıdır bilimiyorum ama sezon boyunca kendisine pek ısınamadım. Ne kadar iyi bir oyuncu olursa olsun veyahut büyük olursa olsunevdeki üyelere karşı bazı davranışları pek hoşuma gitmedi. 

***
Vee gelelim asıl değerlendirme kısmına. Hiçbirinin birbirini tanımamasına rağmen birbirlerini ne kadar güzel tolere ettiklerini, harika arkadaşlıklar kurduklarını izlemek harikaydı. İşin diğer güzel bir tarafı bu arkadaşlıkların 2014 yılında günümüze kadar hasar almadan devam etmesi. Ufak şeylerden bile mutlu olarak eğlenmeleri, her bölümde yok daha fazla komik olamaz dediğimde tam olarak daha fazla eğlenmem inanılmazdı. Ayrıca üyeler arada eve arkadaşlarını davet ederek eğlenceyi zirveye taşıdılar. Sadece gülmedim, bazı bölümlerde aşırı yoğun duygularak yaşayadım ve ünlü olmalarının dışında hayatlarında o noktaya gelene kadar ne zorluklar çektiklerini, hatta hala çekmekte olduklarını gördüm. Sadece eğlenmek için bile izlemiş olasın size bir şeyler katacağını düşünüyorum. Günümüzde pek çok ünlüye sanki uzaylıymış gibi davranıyor onların özel hayatlarını işgal ediyoruz. Bu programı izlediğimde kafama darbe gibi inen kısım az önce bahsettiğim kısım oldu. Biz onları öyle mükemmelleştiriyor ya da mükemmel olmaya zorluyoruz ki kendileri olmaları için fırsat vermez hale geliyoruz. Son olarak ne olursak olalım bu ünlü biri olsun normal sıradan hayatımızdan biri olsun sevgimizi verirken onun bir insan olduğunu severken bile canını yakabileceğimizi unutmayalım! Burası bıraz kamu spotu gibi oldu ama olsun. Mesajım umarım ulaşmıştır. 

Kesinlikle gözüm kapalı bile tavsiye edeceğim bir programdı. Arka arkaya izleyemeseni bile ara ara açıp izlemenizi isterim.
Harika bir gün geçirmeniz dileğiyle....

Bana ulaşabileceğiniz adreslerim:
İnstagram/ TV Show Time / 1000Kitap : Daisyandbook
Facebook : Gonca'nın Dünyasından

12 yorum:

  1. Radyocu Abla yemin ederim aynı ben hem komik hem şişko hem de güzel!😎😂
    BBG tarzı bi program bu sanıyorum ama bunlar günlük yaşamlarına devam ediyorlar 7/24 kapalı bi evde değiller.Doğru mu anladım goncik yanlışsam düzelt🙄🙈Şans verilesi gerçekten eğlenceli programa benziyor❤️😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten eğlenceli bir program Büşra abla :) Ayrıca sen Gok Ju unniden çok da tatlışsın ❤️😍

      Sil
  2. Ahhhh Kang Joonn benim biriciklerimden o yaaa izleyin izlettirin çok güzel vait geçireceğiniz bir programdır :)Saolsın gonciş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek vakit ayırıo okuduğun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Yaa görünce gözlerim yaşardıı. :')
    Çok güzeldii,eğlenceli ve samimiydii. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle böyle şeyler zor bulunuyor :')

      Sil
  4. Jacksoooonnnn!!! diye fangirllük yapasım geldi yaa fotoğrafı mükoo :D :D ben senin kadar hızlı olamadım ama yazdıklarına katılıyorum bebek :* <3

    YanıtlaSil
  5. Başta sadece Jackson için izlemeye başlamıştım bu programa ama sonra o kadar komik ve eğlenceli olduğunu anladım ki bu sefer herkes için izlemeye başladım. Bölümlerin çoğunu izlemiş olarak buradaki yazılanlara katılıyorum. Özellikle son paragrafa ;) izlemenizi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtiraf edeyim ben de Jackson için başlamıştım yaşasın IGOT7'lik 😍😍😍 İzledikçe her birine alışıp hepsini seviyor insan. Cidden çok eğlenceli ve güzel bir programdı 😊

      Sil
  6. şu an mevcut türkçe altyazılı yok sanırım ya da ben bulmuş değilim. siz hangi siteden izliyordunuz
    ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zamanında indirerek izlemiştim. İndirme linkleri bozulmuş. Size onları gönderemiyorum bu yüzden. Şu an hdasyadizilerim.com sayfasında okru uzantısı olarak var. Bilgisayarınıza vpn kurarak oradan izleyebilirsiniz :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.