The Beauty Inside | Dizi Yorumu | Kdrama


Dizinin Adı : The Beauty Inside
Türü : Romantik, Fantastik
Bölüm Sayısı : 16
Bölüm Süresi : 70 dakika
Yayın Yılı: 2018
Dil - Ülke : Korece - Güney Kore
Diziye Puanım : 8/10

KONUSU : 
Han Se-kye Kore'nin ünlü oyuncularından biridir. Fakat kimsenin bilmediği bir sırrı vardır. Her ayın bir haftasında başka birine dönüşür. Bu yüzden başına bir sürü bela alır. Bunlardan biri de Seo Do Jae'dir. Fakat onun da bir kusuru vardır. Bu ikili zamanla birbirinin eksik yanlarını tamamlayacak yeni bir hayata başlayacaklardır.

2018 yılının son dizi yorumuyla herkese merhabalar! Bir yılın daha sonuna geldik. Umarım 2018 yılı sizin için harika bir yıl olmuştur. İstediğiniz gibi bir yıl olmamışsa bile 2019 yeni umutlarla size kolları açmış. Unutmayın ne demişler yaşadığın sürece umut var! Dilerim ki hem benim için hem de sizler için 2019 çok ama çok güzel bir yıl olur. :) Yeni yıl dileğimizi de aldıysak son dizi yorumuma geçelim mi?

Diziye ilk başladığımda itiraf edeyim konusuna hiç bakmadan gelişi güzel izlemeye başladım. Çünkü son zamanlarda izlediğim hiçbir kdramada umduğumu bulamaz hale geldim. Bu yüzden izledikçe anlayayım konusunu da diyerek başladım. Şunu itiraf edeyim daha ilk bölümden inanılmaz bir etki içine aldı beni. Baş roldeki kızımızı daha önce Another Miss Oh dizisinden tanıyordum ama bu dizide çok ama çok etkileyici bir görünüş ve oyunculuk sergiliyor. Farklı bir aura ile dizinin içine çekmesi de cabası tabi. Bölümler izledikçe alışamadığım tek şey erkek baş rolün mimikleriydi. Karakter gereği mi tam kestiremedim ama yüzü ve mimikleri acayip donuk geldi bana. Bu nedenlerden midir bilemiyorum kendisini pek sevemedim. 



Dizide sevebileceğiniz diğer bir nokta ise sadece ana karakterlerin üzerinde durulmaması. Yan rollerdeki karakterlerin de hayatlarında ufak parçalar yerleştirilmiş. Benim dizilerde en çok sevdiğim şeylerden biri şu yan rollerin yaşadıkları olduğu için benden artı puan kazandı. Ayrıca Cinderella Four Knights izleyenlere güzel bir haber serseri çocuğumuz burada tatlı mı tatlı bir karakterle bizleri kucaklıyor. YA-ŞA-SIN! Yorumu genel olarak toparlamam gerekirse, dizide zaman zaman hayatınızdan kesitler bulacağınızın ve sadece bir bölümde bile olsa içinize dokunacak ya da sizi gülümsetecek olaylarla karşılaşacağınızın garantisini verebilirim. Bir de şuna vurgu yapmalıyım önceki yorumlarımı okuyanlar bilir genellikle kafa dağıtmalık diziler izlemeyi seviyorum fakat bu dizi kafa dağıtmalık bir dizi değil. Dediğim gibi zaman zaman kendi hayatımızdan parçalar bulup hüzünleneceğimiz zaman zaman karakterlerin yaptıklarına güleceğimiz bizim kalbimize dokunacak değişik bir dizi. Bu yüzden izlemenizi yürekten isterim. Ben sevdim umarım sizler de seversiniz :) Son olarak şuraya dizinin tanıtım videolarını bırakıyorum. 2019'daki ilk yazımda görüşmek dileğiyle :)




16 yorum:

  1. Anneciğimle izleyeceğiz. Çok güzel olmuş ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneciğine ve sana çokça keyifli seyirler diliyorum pıtırcığım 💜💜💜

      Sil
  2. Eeee Koreli nasıl mimik yapsın. Bence onlar suratlarını kıpırdatamıyo bile ama bak kankana ne mimikler ne jestler. Çok güzel anlatmışsın Goncim ben Koreli sevmediğim halde ilgimi çekti. Mutlaka bakacağım 🤓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreliler vs Şeyma 😂 Umarim seversin sen başlamak iste 3948483 tane dizi hazır bende 💖

      Sil
  3. İyi yıllar canım
    Kore filmlerini pek sevmem ama
    Bunu listeme alayım
    Bakalım beğenecek miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir diziydi. Umarım beğenirsiniz bu dizi de olmazsa Goblin,Chicago Typewriter gibi diziler izlemenizi öneririm 😊

      Sil
  4. Güzel bir tanıtım olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba yeni keşif ettim.Blogunu çok sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak ve sibelinyemekleri)Başarı ve mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayara geçtiğimde muhakkak bakacağım Sibel hanım ☺

      Sil
  6. Fantastik türde dedinnnnnn kalbimi çaldın benim tatlı küçük minik gonciğim😍😂😂Anlatımına sağlık canısı zevkle okudum 🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Büşra abla. Fantastik ama öyle çok değil tek bir olay fantastik 😂

      Sil
  7. Hiçç Kore izlemedim şimdiye kadar, göre göre izlesem mi diye düşünmeye başlıyorum artık.. var mi bi onerin ilk kez izleyecekler için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı bir sürü var. Şimdilik Goblin ve Chicago Typewriter diyorum 💖

      Sil
  8. Güzel bir tanıtım, izlenebilir. Teşekkürler..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.