Ağaç Ev Sohbetleri #3

*şu an tam da böyle bir yerde bu yazıyı yazmak isterdim*
Ağaç Ev Sohbetleri'nin üçüncüsü yayınlandı ben ne yazık ki ilk ikisine zaman ve plan olarak yetişemedim. Hatta şu an bile yayınlayan arkadaşlarıma göre geç bile kaldım. Fakat bu sefer geç olsun güç olmasın diyerek ucundan yakalayayım diyorum şu sohbetleri :)
Bu seferki soru;


Yaşadığınız şehrin sevdiğiniz ve sizi oraya bağlayan özellikleri nelerdir? Şehrinizde gitmeyi tercih ettiğiniz yerleri, meşhur yemekleri ve bir gün uğrarsak bize önerebileceğiniz aktiviteleri tanıtır mısınız?

Sakarya'da yaşıyorum. İtiraf etmem gerekirse çok da sevdiğim söylenemez burayı. Zamanında babamın işi sebebiyle gelmişiz kalmışız. Bizi bağlayan şey tamamen onun işi yani :D Tabi zamanla alışıyor insan. Birazcık da seviyor olabilirim ama çok çok az :)

Burada gezilecek pek fazla alan yok aslında.
Sapanca'nın güzel piknik için yeşillik alanları var. Bakınız geçenlerde gitmiştim :)

Piknik alanları dışında burada yazlık evler de var. İlgisi olanlar için ekleyeyim.
Yazlık ev deyince deniz için gelmek isterseniz Karasu ilçesinde güzel yerler var ama fazla kalabalık oluyor :(
Bunlar dışında Sakarya deyince herkesin aklına ilk Adapazarı gelir. Adapazarı şehir merkezi olunca her türlü şey bulabileceğiniz yer orası haliyle. 
Orada gezebileceğiniz yerler ; Deprem Müzesi, Çark Caddesi ve Serdivan Kafeler Sokağı :) 
İtiraf edeyim Sakarya'nın Adapazarı dışındaki ilçeleri pek gelişmiş değil. Biraz daha tarım odaklı şeyler mevcut hala. Hatta benim yaşadığım ilçe sebze meyve diyarı olarak geçiyor :)) Biraz daha yaşlı kesimin hoşuna gideceğini düşünüyorum...

Yemek olarak neyi meşhur derseniz;
Islama köfte ve kabak tatlısı :) 

Sakarya için söyleyeceklerim bu kadar. Her ne kadar Büyükşehir dense de pek öyle değil :)))

21 yorum:

  1. Sapanca tarafları çok güzel. Böyle yeşil, doğa ile iç içe yerleri pek severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel. Geçenlerde piknik için gittik. İnsanı huzur kaplıyor :)

      Sil
  2. Araplar Sapanca da kendi imparatorluklarını kurmamışlardır umarım hala:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu bina ne yazı ki onlara ait ve yazın yerel halktan çok onlar var. Buna tam olarak kurmamışlar diyemiyorum yazları kuruyorlar..

      Sil
  3. ee güzelmiş ama yaaa :) gezilcek yerler ve köfteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel benim böyle sevgisiz olduğuma bakma. Yıllardır buradayım ama pek gezdiği yok aslında :D

      Sil
  4. Biraz geç oldu ama katıldım nihayet. Sakarya sakin bir yer gerçekten. Karmaşık da değil öyle.

    YanıtlaSil
  5. ben de beğeniyorum. en azından doğallığa daha yakın yaşıyorsunuz. ah istanbul bizi bitirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babam İstanbul için yaşanacak yer değil gezilecek yer orası der. Kalabalığı yoğunluğu çok fazla gerçekten. Sakarya'ya alışınca kalabalık yoruyor bizi

      Sil
  6. Kabak tatlısını pek bi severim ve Sakarya ile alakalı aklımda yazından birr tek bu kalması ne kadar normal emin olamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can boğazdan gelir derler. Kabak tatlısı da güzeldir heleki yediniz mi bilmem kabaklı lokum 😍😍

      Sil
  7. Öyle bir yerde yazma imkanı bulursan beni çağır, çok huzur verici :)) Sakarya'ya yaz okulu dolayısıyla gelmiştim. :D Göl civarını ve parkları gezmiştik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir yer bulursam Blogger kampı açarız. 😍 Öyle mii? Pek bir alternatif yok değil mi? Göl ve parklar 😂

      Sil
  8. Kankimin mükemmel objektifinden tabi ki ah ah yüz yüze ağaç ev sohbetleri yapsak keşke 😞

    YanıtlaSil
  9. Sakarya çok güzel bir şehir olduğunu düşünürdüm. Yazınızı okuyunca daha çok beğendim Sakarya'yı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Gezmediysez umarım severek gezersiniz 🙂

      Sil
  10. İki kez gitmiştim.Sakarya merkezi Çark caddesi taraflarını beğenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merkezi gerçekten güzeldir özelikle Serdivan tarafları. Bir dahaki sefere oraya da uğramanızı tavsiye ederim 😊

      Sil
  11. Sakarya da fena değil aslında.Hiç gitmedim ama resimlerde güzel gözüküyor.Sürekli kalınır mı orasını bilmem ama.Tatil için güzel yer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artıları eksileri fazla olan bir yer sadece ulaşım biraz problemli onun dışında çok çok kötü bir yer değil 🙂

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.