İlham Mimi ✨

Fotoğraf bana aittir. 


Heyooo! Nasılsınız? Okullar açıldığı için ben şu sıralar yoğunum. Ufaktan da şifayı kaptım. Hatta bu yazıyı da bitki çayı içerken yazıyorum. Neyse bunları bir kenara bırakıp yazının konusuna gelelim. Taha Akkurt 'un ilham konusunda biraz destek kuvvete ihtiyacı varmış. Aslında hepimizin zaman zaman böyle şeylere ihtiyaç duyduğumuz anlar oluyor onun için güzel bir mim diyerek cevaplarımı aşağıya bırakıyorum. 🙂


Hayatınızda şikayet ettiğiniz şeyler nelerdir?
- Aslında çok fazla şey var ama şu sıralar en büyük şikayetim kendime hayatımda aşırı düşüncesiz insanları sokmam. Kendim fazlaca detaylı ve ince düşündüğüm için başkaları böyle olmadığında kendimi yoruyorum. Ya bu huyumdan vazgeçeçeğim ya da hayatıma birilerini alırken daha seçici olacağım.

Rutine girdiğinizi fark ettiğinizde ne yaparsınız?
- Rutine girdiğimde aşırı derece moodum düşüyor ve sürekli bir mutsuzluk haline bürünüyorum bu yüzden; bana ilham verecek şeyler yapmaya yöneliyorum. Mesela yaptığı şeylerle insanlara fayda sağlamış birilerini araştırırım varsa filmlerini izlerim. Yahut çok sevdiğim bir müziği defalarca dinlerim. BTS'in Birleşmiş Milletler konuşmasını izlerim. İzlemediyseniz mutlaka bakın 🙂 Veee beni fazla mutlu eden acil durum mutsuz anlarda izlenecek video arşivimi izlerim.

En son yaptığınız önemli değişiklikler nelerdir?
-Normalde sosyallik konusunda biraz sıkıntı yaşayan biriyim. Buna rağmen yaz tatilimde bu halimi bir kenara bırakıp bir işte çalıştım. Benim için hayatımda yaptığım en önemli değişiklikten biriydi. İnsanın kendine özgüveni tazeleniyor.

Motivasyon olarak düştüğünüzde sizi ayağa kaldıran, size ilham veren şey nedir?
- Şarkılar! Yahu Gonca bir şarkı seni ne kadar motive edebilir ki diyenleriniz olacaktır. Beni sınav dönemimde tutup ayağa kaldıran motivasyonumu hep yüksek tutan şey şarkılar oldu. Şarkılar tabiki koyu hayranı olduğum BTS'den
Not Today, So What, Magic Shop ve 1,2,3!
Bir de yukarıda bahsettiğim BTS'in Birleşmiş Milletler konuşması epey motive eden şeylerden biri. 

Hayat mottonuz nedir?
-Hayatta yeterince üzücü şeyler oluyor önemli olan senin onların arasındaki mutluluk parıltılarını yakalayabilmen. Tabi Polyanna ol demiyorum ama negatif olma✌🏻


Yazı içinde bahsettiğim konuşma :


34 yorum:

  1. Yurda gider gitmez konuşmayı dinleyeceğim, çok merak ettim. İnanmayacaksın ama 😂😂

    YanıtlaSil
  2. Bts çok sevmem ama şu konuşmaya bir bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten konuşmanın BTS ile alakası yok. Sadece yapan kişi onlar. Kendi sevmekle ilgili.

      Sil
  3. Tabii ki bir ARMY olarak BTS müzikleri benim de zor anlarımda yanımda oldu. 1. soruya verdiğiniz cevap kesinlikle benim için de geçerli. Düşüncesiz insanları fazlasıyla düşünüp iyi günlerinde ve kötü günlerinde yanlarında bulunsak da onlar için aslında çokta bir şey ifade etmemek gerçekten çok üzücü. Umarım bu insanlarla karşılaşmaz ve huzurlu bir şekilde yaşarsınız. "I Purple U" o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı şarkılar sadece şarkı olmaktan çok bir insan bedeninde olsa bize en büyük teselliyi verebilecek kadar değerli. Düşüncesiz insanlarla bir arada olmak çok yorucu gerçekten. Umarım ikimizin de karşısına harika insanlar çıkar. I purple u 💜

      Sil
  4. İnsanları hayatımıza alırken seçici olmak şart günümüzde. Ben de Bts seviyorumm. Şarkıları modumu yükseltiyor. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle seçici olmak şart. BTS gerçekten harika bir grup. Mood yükseltip destek oluyorlar 🙂

      Sil
  5. Konuşmayı dinlememiştim, sevdim ben de :)) İnsanlar konusunda daha seçici olmalıyız kesinlikle, düşüncesizlikler beni de üzüyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncesizlik hem üzüyor hem yoruyor.

      Sil
  6. Ahh öyle de diyemiyorum ki. İnsan huyundan kolaylıkla vazgeçemiyor.

    YanıtlaSil
  7. Ayrıca teşekkür ederim. Havalar gerçekten git gelli. Dikkat et kendine sen de benim gibi hastalanma. 🙏🏻

    YanıtlaSil
  8. Bu güzel yazı için eline sağlık Gonca. Konuşma gerçekten etkileyiciymiş. Hayatta ne olursa olsun en önemlisi sağlık. Ardından hayallerimize sarılıp o mutluluk parıltılarını yakalarız umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en önemli şey sağlık. Şu 2 senede bunu anladım. İnsan sağlıklıysa o hayattaki parıltılı anları kolayca buluyor ya da yaratıyor Taha. Sağlıklı günlerimiz olsun 🙏🏻

      Sil
  9. eveet tabiiii olumlu ol ki heep. bts evet yükseltir tabii moralii. geçmiş olsun yaa. çalışmak ne güzel ama de mi para kazanmak bi dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. BTS tam anlamıyla idol benim için. Para kazanma konusunda isee evet evet!

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun. Bir an önce dinlen ve iyileş. :) Dilerim bundan sonra da hayatına senin değerini bilen ve huzur veren insanlar girer. Ay Bts deme.. Heyecanlanıyorum❤ Konuşmayı dinlemiştim daha önce gerçekten ilham verici ve motive edici bir konuşma. Şarkılar ise zaten şahane! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım hepimizin hayatında şahane insanlar yer alır ve hiç pişmanlık yaşamayız. BTS deyince kalpler pıt pıtsa O zaman görev başarılı ❣️

      Sil
  11. Konuşmaya baksam iyi olacak merak ettim :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Bts gurubunun bir kaçının chibisini çizmiştim takipçilerimin isteği ile ama iş yoğunluğu olduğu için tamamlayamadım grubu.Yani onların sayesinde biliyorum hoş çocuklar :).
    Bloğunu çok sevdim bende beklerim ki 😊

    YanıtlaSil
  13. NE GÜZEL MİM YAZILARI HAZIRLIYORSUNUZ. BEN BİR TÜRLÜ HIZINIZA YETİŞEMEDİM. ÇOK KEYİFLİ YAZILAR BUNLAR TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle okuyorsanız ne mutlu bana. Ben de Blog dünyasının hızına yetişmekte bir hayli zorlanıyorum. Her şey çok hızlı oluyor. Bir yerden yakalarız diye umuyorum :)

      Sil
  14. keşke herkes pollyanna olsa
    olumsuz ve kötümser insanlardan daha da güzel olurdu bence
    polyannalık kötü birşey değil ey dostlar
    çok güzel içinde şükür var, içinde mutluluk var
    güzle bir mim olmuş
    kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polyanna olmak bütünüyle iyi bir şey değil bence. İnsan hayatın gerçeklerinin de farkına varmalı. Bütünüyle her yere neşe saçmak da biraz zor ama her zaman pozitif düşünmek gerekli 🙂

      Sil
  15. İLHAM miminin son sorusunu ve verdiğin cevabı sevdim. Hayat mottosu olarak pozitif olmayı vurgulamanı değerli buluyorum.

    YanıtlaSil
  16. Bence de fazla Pollyanna olmadan mutlu ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey dozunda güzel mutluluk da öyle :)

      Sil
  17. Bende konuşmayı merak ettim ama MEB interneti ile olmuyor eve gidince izleyeceğim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an belki de izlediniz ama olsun. Umarım size de ilham olmuştur 🙂

      Sil
  18. I love your life motto!

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you. Natalie your Blog is amazing. I will follow it🙂

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.