Merve Akıncı - Senli | Kitap Yorumu

                                                "Sen yoksun ama her yer Senli.."

Uzun zamandır yorum yazmıyordum bunu Senli ile bozmak istedim. Senli’yi az önce bitirdim ve sıcağı sıcağına yorum yazmak istedim. Aslında nereden başlayacağımı bilmiyorum. Senli’yi daha Wattpad’de okumaya başlamıştım. Kitap olacağını öğrendiğimde epeyce sevinmiştim ki merakla yolunu gözler olmuştum. Şimdi diyeceksiniz çıkalı epey oldu ancak mı aldın. Sipariş edeli epey oldu fakat bana ulaşması biraz gecikti. Neyse önce kitabın tasarımından bahsetmek istiyorum. Kapağı çok albenili ki özellikle “Senli” yazısının güzelliğine vuruldum diyebilirim. Hele iç tasarım polaroid resimler o kadar incelikle düşünülmüş ki ayracı da öyle ki benim şansızlığım siparişimden ayraç çıkmadı ve çıkmadığını görünce epeyce üzüldüm. Kitabın içeriğine gelirsem içim şuan çok buruk ve üzgünüm. Genelde yorumlarda ‘çok ağladım’ yazanları okumuştum ve bende ağlayacak mıyım diye düşündüm ki ben sonuyla ilgili ağır bir spoilera maruz kaldığım için ağlayamadım ki boğazım düğüm düğüm oldu. Merve Akıncı’ya ve kalemine bir kez daha hayran kaldım. Şahane bir kitap olmuş. Bölüm başlarındaki sözler o kadar uyumlu ve güzel ki hani oku beni oku beni yoksa olmaz diyor resmen. Biraz düşüncelerimi yazayım ama sonuna değinip bu yorumu okuyup spoiler yüzünden benim durumuma düşmemenizi istediğimden sonuna değinmeyi pek düşünmüyorum. Ben genelde okurken Karan’ın değişimi üzerine bolca kafamda sorularla ona dengesiz bir tip yakıştırmasını yaptım. Ama en çok  Bahar karakterine kızdım o olanlarla o kadar imkansız geliyordu ki yaptıkları, Karan’a katlanması, karşılıksız sevmesi, Karan’ın onca yaptığı şeye rağmen yanında bulunup gitmemesi. Açık bir şekilde ben ona ‘gurursuz musun kızım ya? Nasıl dayanıyorsun?’ dedim. Sonunu okuyunca bunun gurur veya başka bir şeyle ilgili olmadığını anladım. Son olarak sonunu okuduğunuzda çok şaşıracağınızı ve kitapta çizilmedik yer bırakmadığımı çok güzel alıntılar olduğunu söyleyebilirim. Kitabı bugün okulda okumaya başladığımdan benimle birlikte yakın arkadaşlarımda okudu sürekli onları dürtüp çizdiğim yerleri gösterdiğimde en son bir arkadaşım ‘ver şu sözleri yazacağım’ değip kitabı elimden aldı. Demem o ki okuduğunuzda Bahar’ın takıntısı dışında kızacağınız ve bence beğenmeyeceğiniz bir şey yok. Okuduğunuzda pişman olmayacağınız bir kitap. Merve Akıncı’nın kalemine ve yüreğinden dökülenlere sağlık.

Kitaba oyum : 5/5 ❤❤❤❤❤

Kitaptan alıntıları facebook sayfamda bulabilirsiniz: https://www.facebook.com/goncaninkitapligi

Senli kitabını sipariş edebileceğiniz adresler : 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.