KGBT 19. Tur | Ölümsüz Aşk - Burcu B. Filiz | Kitap Yorumu



Yazar : Burcu B. Filiz
Yayınevi : Aspendos Yayınevi
Sayfa Sayısı : 528
Basım Yılı : 2015

"Sana duyduğum bu aşk ölümsüz bir aşk"

Herkese merhabalar! Tur kitabımız yorum başlığından ve fotoğraftan da anlaşılacağı gibi "Ölümsüz Aşk" :) Yazarın Ölümsüz Aşk dışında yayınlanan bir romanı daha var çoğunuz biliyorsunuzdur Ünlü Aşk'ı. O kitabını okumadım, yazarın kalemiyle bu kitabında tanıştım. Sizlere kısaca kitabın konusundan bahsedeyim.

"Melis Saygın, sıradan bir kadın değildir. O hem bodyguard hem de psişiktir. Görevi gereği erkek kılığına girmesi gerekmektedir ve girer de. Fakat hiç beklemediği bir şey olur ve görevi esnasında aşık olduğu adam olan Toprak Arslan'la karşılaşır. Onun için geçmişi hatırlamak canını yaksa da görevi gereği erkek gibi davranması gerektiği için Toprak'a bunları belli etmemesi gerektir.
Toprak ise Arslan Holding'in sahibi yakışıklı, karizmatik ve dahası hayatı işten ibaret olan bir adamdır. Yıllar önce Melis'le aynı yerde bodyguard olarak çalışırken işini bırakmış ve kendini ticarete atmıştır. Yeni bir yatırım için bir gazinoya ortak olduğunda hiç beklemediği bir şey olur ve asla unutmadığı, kavuşamadığı kadın olan Melis'le karşılaşır. Geçmişleri yavaş yavaş yüzeye çıkarken aşkları artık geçmişte kalmayacaktır."





Kitabı gripken okudum ve işin tuhaf tarafı iki günde bitirdim. Normalde gripken okuduğum hiçbir şeyi anlayamıyorum. O açıdan kitap çok akıcı bir kitap başladığınız an hemen başka sayfaya geçmek istiyorsunuz. Kitabın kapağını çok hoş buldum lila rengi çok hoş olmuş kenarında. İç tasarımı da güzeldi fakat ben kitabın adının kitap içeriğini fazla yansıtmadığını düşünüyorum. Çünkü kitapta aşkın dışında macera da fantastik şeyler daha fazla yer alıyor. Bir an kendimi macera romanı okuyor gibi hissettiğim bölümler epeyce çoktu. Toprak'ı da keşke daha fazla görebilseydik dedim çünkü başlarda pek yoktu arada bir girip girip çıktı. :(  Kitabın son 150 sayfasında aşkı net bir şekilde okuyabiliyorsunuz. En sonunda benim sevdiğim bir ikili oluştu. Acaba onların da hikayesi olur mu dedim. Tabi bu yazarımıza bağlı bir şey :) Gelelim kitabın aslı karakteri olan Melis karakterine. Onu sevdim mi sevmedim mi anlayamadım. :)  Epey cesur bir tip olmasına rağmen arada saflıklar da yaptı tabi ki.  Toprak karakterine gelirsek ben onu kitapta tam anlayamadım başlar da dediğim gibi fazla yer almıyordu. Bunun dışında Taha karakterini başta sevip sonra nefret edeceğinizi düşünüyorum bende öyle oldu çünkü :D :D Son olarak size tavsiyem kitaba aşk kitabı olarak başlamayın daha çok macera tarzında bir kitap olarak düşünün. Bir de facebook sayfamızdaki yarışmaya katılarak kitabı kazanma şansını yakalabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.