The Originals - Yükseliş / Julie Plec | Kitap Yorumu




Yazar : Julie Plec
Çeviren : Ebru Sürmeli
Yayınevi : Go Kitap
Sayfa Sayısı : 303
Basım Yılı : 2015

"Aile Güçtür."
Köken Vampir ailesi bin sene evvel birbirlerine bir söz verdi. Her zaman ve sonsuza dek bir arada kalacaklardı. Ama verilen sözleri tutmak ölümsüzken bile kolay değildi.


1722 yılında New Orleans'a ayak basan Köken Vampirler Klaus, Elijah ve Rebekah Mikaelson tehlikeli geçmişlerini arkalarında bıraktıklarını zannederler. Ne var ki bölgelerini kimseyle paylaşmak istemeyen cadılar ve kurt adamlar bu kanunsuz şehirde cirit atmaktadır. Üstelik çok yakında gerçekleşmesi planlanan bir evlilikle birlikte aralarındaki ittifak sonsuza dek mühürlenecektir. Ama düşmanları birbirine düştüğünde kendilerini çok daha güvende hisseden Köken Vampirlerin şehri bu iki klana teslim etmeye hiç niyetleri yoktur. Özellikle de müstakbel gelin Vivianne'e gönlünü kaptıran Klaus'un. Elijah ailesi ile birlikte güvende olabilecekleri bir yuva aramakla, Rebekah da Fransız ordusunu kendi saflarına katmakla uğraşırken aşk sarhoşu Klaus hem kendisini hem de ailesini büyük bir tehlikeye atacak olayların içine sürüklenmektedir.



Herkese merhabalar! Baktım The Originals'ın ikinci kitabı geliyor dedim kalk yorumu gir :D Aslına bakarsanız ben dizisini pek sevmiyorum. Biraz ablamdan etkilenerek Elijiah'ı seviyorum o da sevilmeyecek gibi değil adam bildiğiniz yürüyen karizma. Klaus bana tipinden dolayı biraz itici geliyor ki bu konuda birçok kişinin bana kızacağını düşünüyorum. Neyse diziyi bırakalım gelelim kitaba. Kitap gayet güzeldi. En azından karakterler daha az ölümcül :D Kitapta bildiğiniz üzere köken vampirlerin dizide anlatılmayan (gösterilmeyen) hikayesi anlatılıyor. Kökenlerin New Orleans'a gelişi ve
avcı olan babalarından kaçışlarından bıkan kökenler artık bir yerde sabit kalmak ve bir yuvaya sahip olmak istedikleri için New Orleans'da kalmaya kararlılardır. Buna karşı çıkabilecek tüm engelleri ise aşabilecek güce ve karizmaya sahipler ( Rebekah için güzellik). 
Birazda Klaus, Elijiah ve Rebekah'dan bahsetmek istiyorum. Klaus diziye oranda bela kapasitesi minimuma inmiş daha sevilesi bir karakter olmuş gibi geldi bana :) Azıcık sevgi besleyebildim :D Elijiah ise şu anlık ailesini ön plana koymuş hiçbir şeyle ilgilenmeyen ben bay karizma diyen biri her zamanki gibi.. Rebekah ise bana göre biraz ezik kalmıştı kitapta. Sonuçta sen bir köken vampirsin kızım kendine gel diyesim geldi. Hep eziyorlar bu kızı ya.. Neden böyle güçlüsün falan da aşık olma bence Rebekah yani salaklıyorsun iyice :D 


Gelelim kitabın sonun.. Aslında ben kitabın sonunda biraz hayal kırıklığı yaşadım ama sonra dedim sonuçta "AİLE GÜÇTÜR." sloganı üzerine yazılmış ne bekliyorsun. O yüzden biraz düşününce dedim sonu da güzel olmuş. Kitabı da okurken 2 kişiye özendirdim alıp okuyacağım yaa isyanları duydum sanırım bir daha okurken özendirirsem linç edileceğim. Neyse, kitabı merak eden arkadaşlar bence okuyun zaten nasıl bitirdiğinizi anlamayacaksınız ben bile çabucak bitirdiysem herkes bitirebilir diyorum.


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.