My Love From Another Star | Dizi Yorumu

Haziran 26, 2017

Dizi Adı : My Love From Another Star (birkaç farklı ismi var)
Bölüm Sayısı : 21
Orijinal Dili : Korece
Ülke : Güney Kore 
Türü : Romantik Komedi
Yayınlanma Tarihi : 2013 - 2014

Merhabalar! Herkesin bayılarak izlediği bir dizi yorumuyla karşınızdayım. *Bu sefer sadece ben ölüp bitiyor değilim yani hihihi*
Do Min Joon bir uzaylıdır. Dünya'ya gelmiş ve geri dönememiştir. Dönüş için beklemektedir. Gitmesine 3 ay kala Chun Song Yi ile karşılaşır ve hiç ummadığı bir şey olur. Ona aşık olur. 
Chun Song Yi ise Kore'nin en ünlü oyuncusudur. Bu ikilinin karşılaşması sanıldığı kadar basit bir aşkı ortaya çıkarmayacaktır. 

Ben diziye instagram keşfetimde rastlayınca merak ettim ve izlemeye başladığım. Çoğu kişi tarafından da övgü duyduğum için pek tereddüt etmedim. Dizinin oldukça değişik bir kurgusu ve sürükleyici bir konusu vardı. Korelilerin en sevdiğim yanı asla mıçmıç* (bu vıcık vıcık anlamına geliyor :D ) saf aşk konu edinmemeleri. İlla içeriye bir entrika olsun bir hazımsız insan evladı giriyor :D
Dizdeki oyunculuklardan bahsetmek istiyorum. En azından Gianna Jun. Ben bu dizisinden önce Legend of the Blue Sea 'yi izlemiştim. Fark ettiğim nokta hep kaçık kadın karakterleri oynadığı :D :D
Üstesinden de harika geliyor. *alkış alkış*

Oynadığı karakteri biraz daha anlatmak istiyorum. Yukarıda belirttiğim gibi Kore'nin en ünlü oyuncusu. Fakat öyle bir şey oluyor ki birden hayatı yerle bir oluyor ve imajı zedeleniyor. Yaşadığı zor zamanlarda ise karakterin aslında göründüğünden daha olgun olduğunu anlıyoruz ki yaşadığı bu durum boyunca kullanılan replikler beni oldukça etkiledi. Özellikle de ;


Günümüzde hangi insan böyle değil ki..?
Güzel kızımızı bir yana bırakıp esas oğlana dönelim..

Yakışıklı uzaylımız;
kendisi her ne kadar soğuk nevale bir tip olarak gözükse de içinde fırtınalar kopuyor bunu son bölümlere doğru daha bir net görebiliyoruz. Fazla akıllı olan bu karakterimiz söylemeden geçemeyeceğim aşık olunca *demek ki zekada bir yerde işe yaramıyor* bütün ilmek ilmek işlediği planlı hayatı altüst oluyor ve duyguları aklını ele geçiyor. Dizi boyunca en çok sinir olduğum şey başlarda fazlasıyla donuk ve duygusuz bir karakter olmasıydı ki sonlara doğru açıldı şükür. 


Kıskançlık kokusunu alabiliyor musunuz? Böyle güzel bir kız varken ikinci bir erkek olmayacak mı sandınız. İşte ikinci erkeğimiz;

Bu yakışıklımızın adı ise Lee Whi-Kyung :) Kendisi Cheon Song-yi 'ye ortaokuldan beri aşık. Arada kendisine üzülsem de üzgünüm bebeğim bir Do Min-Joon değilsin :) 
Yavaştan yorumun sonuna gelelim değil mi ama?
Dizi genel olarak sevdiğim izlerken keyif aldığım bir diziydi. Olayların çözülmesini beklerken sinir krizi geçirmemi saymıyorum. Keyifli vakit geçirmek istiyorsanız tavsiyemdir! 
Kapanışı birkaç gif ve görselle yapayım. Yeni yorumlarda görüşmek üzere :)







*ramen yerken bizler 






Bana ulaşabileceğiniz adreslerim :
mail : gncarazz@gmail.com
Facebook : Gonca'nın Dünyasından
İnstagram : daisyandbook

2 yorum:

  1. Ya biraz ayıp kacicak ama tek merak eden benmiyim acaba diye de merak etim :)))hani songda diyorduyaa opuwunce ne kadar ireli Gide bilirsin diye ..iwte tamda bunu merak ede ede kaldım acaba o kadar ireli Gide bildilermi :))) güzel biti ama 7 çocuk istiyorlardı fazlada gözümüz yoksa hiç olmasa 2 tane olsaydı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olabilirdi evlilik hallerini görsek ama koreliler genelde çok uzatmamayı tercih ediyorlar. Ondan sonrası hayal gücümüze kalmış 😊

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.