13 Şubat 2018 Salı

Sinema ve Ben (Mim!)


Dizi film izlemeyi seven ben için çok çok güzel bir mim etkinliği ile geldim!
Her zamanki gibi beni bu mime etiketleyen Mor Düşler Kitaplığı :D 
Teşekkürler efenim :* 
-Kendisi mimle dememiş gibi teşekkür eden blogger-

1- Sinemada izlediğin ilk film?
-Her ne kadar gurur duymasam da Hükümet Kadın2 filmine gitmiştim. Eee annenizle giderseniz böyle oluyor :D


2- Film en güzel ___ 'da / de izlenir?
-Bana kalırsa en iyi evde izlenir :D Çünkü ben dizi film izlerken azıcık insanlıktan çıkıyorum, kendimi kaybediyorum. Rahat rahat yorum yapacağım bir ortam olmalı :') Hani gerekirse bağırıp çağıracağım tatlı sahnelerde hayranlık cümleleri kuracağım bir ortam :)

3- Film izlerken olmazsa olmasın var mı? Varsa ne, neler?
- İlla olsun demiyorum ama cips kola acayip iyi gidiyor :)

a)Tek başına mı kalabalık mı?
-Tek başıma daha rahat oluyorum. Yanımda biri varken tepkilerimi frenlemem gerekiyor.. Açıkçası film izlerken rahat olmalıyım.

b) Mısır mı cips mi?
-Cips *_*

c) Üç boyutlu mu iki boyutlu mu?
İki boyutlu.

d) AVM sineması mı sokak sineması mı?
-Sokak sineması oldukça güzel olabilir. AVM de kapalı bir alana tıkılmaktansa en azından açık havada film izlemek ayrı bir keyif verici olur diye düşünüyorum. 

e) Filmden önce fragman izlemek mi yorum okumak mı?
-Açıkçası ben ikisini de yapmıyorum :D Ama yorum okumak pek sağlıklı olmuyor, çoğu site spoiler bombası. Lütfen dizi film yorumu yazarken spoi vermeyin arkadaşlar. Biz istesek girer bakarız yani :D Neden böyle yapıyorsunuz :D Bu nedenle fragman izlemek :)
***
Mim soruları bu kadardı!
Ben kimseyi mimlemiyorum. İsteyen arkadaşlarım ben mimlemişim gibi yapabilir. Dileyenler de yorum kısmında soruları cevaplamak isterse ayrı mutluluk duyarım. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.. :)


8 yorum:

  1. Ne demek bebeğim ^^ sen istemezsen de ben mimlerim zaten! :D Cevapladığın için teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  2. Haha olsun ama niyet önemlii demekki niyeti varmiş ki senin mimlemiş 😂

    Yaa haklisin bak su bagirma cagirma kismi benim hic aklima gelmemisti. Bende kendi kendime konusurum 😁 esim alisti artik tabi

    Eline saglij güzeldi bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bağırma çağırma olayına bir tek ailem alıştı sanırım oda arkadaşlarım hala muzdaripler bir şey oluyor sanıyorlar :D :D Veee evet mimlendim :) aşırı seviyorum bu tarz şeyleri

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoşunuza gitmesine sevindim :)

      Sil
  4. Film izlerken hiç bağırdığımı bilmem. Sessiz sedasız izlerim aksine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah! keşke ben de öyle olsam ama ben sakin sakin bir şey izliyorsam hiç normal değildir :D

      Sil