The Master's Sun | Dizi Yorumu


Adı: The Master's Sun
Tür : Romantik, Fantastik
Bölüm Sayısı : 17
Bölüm Süresi : 1 Saat
Yayın Yılı : 2013
Dil- Ülke : Korece / Güney Kore
Diziye Puanım : 8/10

KONUSU:
Tae Gong Shil yaşadığı bir olay sonucu hayaletleri görebilmektedir. Bu onun için bütün hayatını etkileyen berbat bir olay olmasıyla birlikte günün birinde karşılaştığı Kingdom patronu olan Jo Joon Won'a dokunduğunda hayaletlerin kaybolduğunu fark eder. Artık kendine hayaletlerden saklanmak için bir sığınak bulmuştur fakat bu sığınağın ölmüş biri tarafından kendince yaraları vardır. Peki kızımız bu yaraları saracak ve sığınağına kavuşacak mı dersiniz? Orası dizide saklı :)


Öncelikle biraz karakterleri tanıyalım kim kimmiş değil mi?

Jo Joon Won, Kingdom adlı alışveriş merkezinin başkanı. Biraz kibirli. Onun için varsa yoksa para yani Taeyang ile tanışana kadar öyleydi 😂 

Tae Gong Shil / Taeyang
Konuda da bahsettiğim gibi hayaletleri görebilen bir başrolümüz var. Bunun dışında oldukça akıllı da bir kız.

Kang Woo, Kingdom'un güvenlik lideri. Fotoğrafta çirkin ama dizide of of. Bana birazcık ikinci erkek sendromu yaşattı diyebilirim ama ucundan. Oldukça zeki ve de çevik bir karakter olması da cabası.

Karakterlerimizi de tanıdığımıza göre yoruma geçelim. 
So Ji Sub'un izlediğim ilk dizisi Oh My Venüs'dü. Buralara üşendiğimden yorum girememiştim 😂 Neyse diziyi çok severek izlediğimden bu diziyi de izlemek için tereddüt etmedim. Açıkçası Switch Change The World'den sonra bana ilaç gibi geldi diyebilirim. İlk bölümlerde hayaletli falan olunca -ki gece izlemeye başlamıştım- ufaktan bir tırsmadım değil. Tabi daha sonra alışınca çok etkilenmedim :D Aranızda izleyenler var mı bilemiyorum ama konusunu öğrendiğimde izlediğim başka bir yabancı dizi olan Ghost Whisperer geldi. Onda da başrol kızımız hayaletleri görüyordu ama onda hayaletler bu denli korkunç görünmüyordu. Neyse onu bir kenara bırakalım esas diziye gelelim. Dizi sadece yukarıda belirtiğim türde değil ara ara dram, komedi falan da var. Bu nedenle izlerken duygu geçişlerinizi daha net anlayabilirsiniz. Günümüz yapımlarına göre çok daha kaliteli bir dizi olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Dizide beni rahatsız eden sadece iki nokta vardı birincisi kızın hayaletleri görmesine sebep olan şey ikincisi de So Ji Sub'un ilk bölümlerdeki durgun oyunculuğu. Gong Hyo Jin'in oyunculuğu o kadar iyiydi ki sanırım biraz da onun için So Ji Sub durgun geldi bilemiyorum. Tabi sonraki bölümlerde bu durgunluk azaldı daha bir tatmin eden oyunculuk geldi😍 
Dizi kurgu olarak güzel bir diziydi. Kendinizi bir bölüm daha bir bölüm daha derken bitirmiş halde bulabilirsiniz o derece. Ben böyle değil de biraz sindirerek izlemeniz taraftarıyım çünkü kendim haldır haldır izledim sonra da niye bitti ki dedim 😂 Son olarak karakterlere eklemek istediğim biri daha vardı ama fotoğrafını bulamadım. Hiç kaliteli fotoğraflar yok zor anlar yaşadım arkadaşlar 😀 O yüzden belirteyim o çirkin ve kalitesiz fotoğrafların müessesemizle gram alakası yoktur.  En kaliteli olanları seçmeye çalıştım.😖
***
Diziyi severek izledim izlemeyenleriniz varsa muhakkak tavsiye ederim! Son olarak bulabildiğim giflerle sizlere veda ediyorum.

*gocooo*



*en en en sevdiğim sahnee*
*Gonca okul için hazır mısın dediklerinde ben :*

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.