Alias Grace | Dizi Yorumu

Dizinin Adı : Alias Grace
Türü : Biyografi, Suç ve Dram
Bölüm Sayısı : 6
Bölüm Süresi : 45 dakika
Yayın Yılı : 2017
Ülke - Dil : Amerika, İngilizce
Diziye Puanım : 10/10

Merhabalar! Güzel mi güzel bir dizi yorumu ile geldim. Şimdi beni sürekli takip edenler şaşıracaktır Gonca nasıl Kore dizilerini bıraktın diye? Onlar her daim var olacaklar :D Şu an 2 tane izlemekteyim hatta :) Neyse gelelim bu diziye. Aslında benim bu diziyi izlemek gibi bir düşüncem yoktu. Şeyma (üstüne tıklayarak bloguna uşalabilirsiniz.) ile konuşurken bana beğendiği dizilerden bahsederken listeye eklemiştim. Hafta sonu da öyle ne izlesem diye düşünürken 6 bölümlük haliyle beni cezbetti ve izlemeye başladım. Açıkçası konu olarak gram ilgimi çeken bir konusu yok. Bakınız konu demişken sizlerle konusunu paylaşmayı unuttum.

KONUSU:
Kanada'da bir çiftin cinayeti herkesçe dikkat çekmiştir. Çünkü cinayet zanlılarından biri kadındır. Grace Marks! Dizide Grace'in gerçekten suçlu olup olmadığı işlenir. 

Detaylı fikrimi paylaşmadan önce söylemek istediğim birkaç bir şey var. Dizinin aynı isimli bir kitabı var. Yani kitap uyarlaması. Bakınız bizdeki baskısı ;

Belki diziden önce okumak isteyenleriniz olur diye eklemek istedim. 
***
 Dizinin her bölümde üzüldüğümü söylemeliyim. İlk bölümde öyle güzel giriş yapmışlar ki ne olduğunu anlamaya çalışırken diğer bölüme geçiyorsunuz. Ayrıca hikayenin işleniş biçimi o kadar etkili ki. Karakterlerin duygu ve düşünceleri o kadar net aktarılmış ki izleyenlere bazı sahnelerde tüyleriniz diken diken oluyor desem az söylemiş olmam. Bunun başlıca etkeni tabiki de oyuncular. Oyuncuların hepsini sevdiğimi söylemeliyim. Kötü olanlar o kadar iyi kötü rolünü üzerlerine oturtmuşlar ki bütünüyle tiksiniyorsunuz. Yani adamlar oynamamış yaşamış resmen! Zaten durum böyle olunca o kısacık olan 6 bölüm daha kısaymış gibi geliyor izleyene. *😭😭* İtiraf edeyim 30 bölüm bile olsa izlerdim. O kadar güzeldi ki. Her bölüm cinayette Grace'in rolünü merak ettiğim için bir sonraki bölüm bir sonraki bölüm diyerek tek seferde bitirdim. İzleyici öyle içine çekiyor ki. Bir de son bölümde güzel ters köşe yapıp izleyiciye adeta bir tokat yapıştırıyor desem az bile söylemiş olurum. Hatta bitirince ilk ben ne izledim ya! da diyebilirsiniz benim gibi "Ben bir köşeye çekilip ağlayacağım"da diyebilirsiniz. 
Çok ama çok sevdiğim bir dizi oldu. Kesinlikle izlenmeli! 

30 yorum:

  1. Kulapa etkileyici geliyor! Ben de beklerim yoruma 🐾🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle listene eklemelisin :) Blogunu takipteyim sadece telefondan yorum attığım için diğer hesabımdan yorum yapıyorum. :)

      Sil
  2. Yaaaa bu kadar beğenmene çok sevindim kankiş ve çok güzel yorumlamışsın. Hiç tarzı olmayan birinde bile merak uyandırır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok beğendim. Uzun bir süre etkisinden çıkamam herhalde. Öneri için teşekkür ederim. Kesinlikle herkesi kendine çekecek derecede iyi :)

      Sil
  3. Bunca film ve bitmeyen dizi beni beklerken hala yeni dizilere tav olmama bir de sen sebep oldun! Hahahaha saka bir yana cook merak ettimmm yorumun için çok teşekkürler tatil bitmeden izlemeliyim��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa deme deme öyle... Gerçekten izlenecek o kadar çok şey var ki benim de sonsuzluğa uzanan bir listem var ne yazık kiiii... Umarım izlediğinde en az benim kadar seversiin :)

      Sil
  4. Sen beğendiysen güzeldir kanki, izlerim ben de 😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle bilgisayarda duruyor zaten :D

      Sil
  5. İzlenecekler listeme aldım :) Ayrıca zevklerimiz benzer olduğu için de takipteyim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de blogunuza bir göz atacağım :)

      Sil
  6. Listeye ekledim sırası gelince izlenecek

    YanıtlaSil
  7. Hemen listeye aldım
    Öneriye teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Diziyi kız kardeşimle birlikte izledik kitabı olunduğunu yeni öğrenmiş olduk teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı olduğunu ben de izledikten sonra araştırma yaparken öğrendim. İlk önce öğrenseydim önce okur sonra izlerdim :)

      Sil
  9. Çok güzel bir takdim olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Ne zamandır mini dizi arayışındaydım ilaç gibi gelecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa! Böyle şeyler duymak aşırı hoşuma gidiyor. Umarım seversinn! :) :3

      Sil
  11. Goncikkk zevvklerimiizin bir olmasına bayılıyorum ablacım😍😁Alias grace ı bende cok severek izlemiştim🙋🏻‍♀️Mini dizi önerilerimde ilk sıradadır hatta benimde😍❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihihih ben de bayılıyorum ortak zevklerimizeee❤️ Uzuunca bir süre bestiim olacak bu dizii :)

      Sil
  12. Listeye ekledim, izleyeceğim... Sitenizi de takibe aldım, insana davet sitesine de beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım izlediğinizde seversiniz. Ben de blogunuza baktım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Klışe bir hikayeye sahip yinede izlemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  14. Bende aşırı merak ediyordum, elim gidipgdiip geliyordu, artık bu yazıdan sonra şart oldu izlemek 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa! Böyle güzel yorumlar görünce aşırı mutlu oluyorum. Umarıııımmm çok ama çok seversin :) :3

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.