Flavors of Youth | Anime Yorumu


Geçen ay izlediğim bir animenin yorumu ile geldim bu sefer. Bir de diğer yazılarımdan farklı olarak buna künye eklemedim. Pek künyelik bir durum yok ama ben gerekli bilgileri yine yazının içine yerleştirdim :) 



Flavors of Youth'un beni kendine çeken yanı çok sevdiğim anime olan Your Name'in yaratıcılarının animesi olmasıydı. -Henüz izlemediyseniz her şeyi bir kenara bırakıp izleyin o derede harika bir amime- Fakat Flavors of Youth, Your Name gibi tek bir hikayeyi konu almıyor. Üç ayrı hikaye izliyoruz 1 saat 14 dakikalık sürede. Hepsi birbirinden farklı derin hikayeler. Düşününce sanki 1 saat 14 dakika üç hikayeyi anlatmak için kısa bir süre gibi geliyor. Fakat izlediğinizde bunun ne kadar güzel başarıldığını kısa sürede güzel işler başarıldığını göreceksiniz. 

***
Hikayeler hakkında düşüncelerime gelirsek; İlk hikayeyi izlediğimde yahu bu ne ben ne izliyorum dediğimi itiraf etmeliyim. Anlamı biraz derin bir hikayeydi. Aslında şöyle geriye baktığımda tüm hikayelerin psikolojik olarak derin şeyler içerdiğini fark ettim. Böyle laylaylom bir şeyler değil.  Laylaylom pek yerinde bir kelime değil ama siz beni anladınız 🤭Derinden etkiliyor 3 hikaye de insanı. Beni en çok etkileyen aşk ile ilgili olan hikayeydi. Bakınız ondan çektiğim birkaç ekran görüntüsü.



Böyle naif aşk hikayeleri aşırı etkiliyor beni. Sanırım Your Name'in en sevdiğim anime olmasının nedeni de fazla naif olmasıydı. Aynı yaratıcı olunca bir yerden yine göstermiş kendini. Sanki sıkılıyor gibi hissettiğim anda bir şey oluyor ve kendine çekiyor. Herkesin bir noktada kendinden bir şeyler yakalayacağı minik parıltılar bulacağını düşündüğüm bir anime aslında. Bitirdiğinizde hala düşünmeye devam edeceğiniz izlediğiniz an dışında da zihninizi işgal edecek derecede. Bir fırsat vermenizi istediğim güzel bir anime. Listenize ekleyinizz :)
 Son olarak animeler asla çocuklar için değildir. Lütfen şu algıyı kıralımmm diyor ve yeni yazılarda görüşmek üzere diyorumm :)

21 yorum:

  1. Ablamla Netflixten izlemiştik. Durgun ve naif hikayelerdi hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da Netflix öneriyordu bu sana uygun diye öyle izledim 🤭

      Sil
  2. Your Name gerçekten efsane 😍 Umarım izlediğinde seversin 😊

    YanıtlaSil
  3. Öneri için teşekkürler.Not alıyorum umarım bir an önce izleyebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım. Şimdiden iyi seyirler dilerim :)

      Sil
  4. Hayatımda hiç bir anime dizisini,filmini tam olarak izleyemedim.Sadece 10-15 dakika izleyip sıkılıyordum.Önerdiğin için kesinlikle yarın açıp hiç ara vermeden izleyeceğim.Belkide sevebileceğim bir şeydir.Yapacağım bunu kendime inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa film olarak anime izleyeceksiniz Your Name i tavsiye ederim. Bu parça parça olunca biraz sıkabilir

      Sil
    2. İzledim dün ama dediğiniz gibi sıkıcıydı.Bana göre değil galiba.Your Name ye de bir ara göz atarım.

      Sil
    3. Biraz ara verdikten sonra bakabilirsiniz. Derin konular işleyen animeler. Your Name i umarım seversiniz. Dizi gibi anime severseniz Orange ı tavsiye ederim 😊

      Sil
  5. ARTIK ANİMASYONLAR GERÇEKLERİ ARATMAZ OLDU. TANITIM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  6. ilk fırsatta izliycem saoool. your name e bayıldıydııım :)

    YanıtlaSil
  7. Çok anlamlı ve güzel hikayeler vardı animede. :)Ayrıca görüntüler de çok gerçekçiydi.

    YanıtlaSil
  8. Your Name'i duymuştum ama maalesef izleyememiştim. İncelemeniz için minnettar olduğumu söylemeliyim. Çünkü izleyecek anime arıyordum ama bir türlü aklıma gelmiyordu. Ellerinize sağlık mutlaka Flavors Of Youth adlı animeyi de izleyeceğim :) İnceleme için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  9. Yakın zamanda Flavors Of Youth'u izleyeceğim, seveceğimi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli izlemeler şimdiden. Umarım seversiniz 🙂

      Sil
  10. teşekkürler,ilk fırsatta izlemeye çalışacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım izlediğiniz de seversiniz 😊

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.